فروشگاه انواع کینوا عمده و تناژ با مجوزات بهداشتی

کینوا

آیا فروشگاه انواع کینوا عمده و تناژ با مجوزات بهداشتی در ایران وجود دارد؟ برای تهیه کینوا فروشگاه معتبری که بدون مشکل، محصول را به دست خریدار برساند وجود دارد؟ منظور از محصول غیرتراریخته چیست؟ برای استعلام قیمت کینوا به کدام مرکز مراجعه کنیم؟

محصولات کینوا در کشور

کینوا یک دانه مغذی می‌باشد که خاستگاه اول آن آمریکای جنوبی است. اما امروزه در کشور ما نیز سطح کشت بالایی را به خود اختصاص داده است. نوع سفید، سیاه و قرمز دانه خاویار گیاهی در ایران کشت و تولید می‌گردد که طرفداران زیادی دارد که از لحاظ خواص و مواد مغذی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به قدمت طولانی مدت دانه کینوا می‌توان این انتظار را داشت که محصولات متنوعی از آن تولید شده باشد. این محصولات مصارف گوناگونی دارند و در عرصه مواد غذایی و صنایع بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. فروشگاه های مختلف در سطح کشور می‌توانند محصولات کینوا را از طریق این مجموعه سفارش دهند.

  • کینوا به صورت خام و جوانه در انواع سوپ‌ها، خورشت‌ها و خوراک‌های متفاوت، سالاد، در تهیه با برنج و … کاربرد دارد و از آنجایی که طعم خاصی ندارد، قابلیت استفاده در انواع مواد غذایی را دارد.
  •  یکی از محصولات کینوا، آرد کینوا می‌باشد که در تهیه انواع شیرینی، نان، کیک، فرنی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • پرک کینوا یک محصول فوق العاده از کینوا است که برای تهیه غذاهایی مانند سوپ و حتی انواع دلستر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • یکی از محصولات فوق العاده دانه کینوا، پودر‌پروتئین کینوا می‌باشد. این محصول پروتئین زیادی دارد و برای استفاده ورزشکاران در باشگاه‌ها بسیار محبوب است و امروزه باشگاه‌ها یکی از خریداران اصلی این محصول شده‌اند.
  • در صنعت بهداشتی، کینوا یک محصول محبوب می‌باشد و به دلیل اینکه ویتامین و چربی مناسب دارد می تواند باعث لطافت و بهبود پوست شود.
  • یکی دیگر از محصولات دانه کینوا صابون می‌باشد، در واقع پوسته سخت ساپونین کینوا، در مراحل فرآوری جدا می‌شود و در صنایع صابون سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و طرفداران خاص خود را دارد.
کینوا

فروشگاه‌های خریدار انواع کینوا

برای تهیه کینوا فروشگاه معتبری وجود دارد یا خیر؟ دانه کینوا در طی سالیان اخیر طرفداران زیادی را پیدا کرده است و در انواع رژیم‌های لاغری و گیاهخواری و همچنین سبد غذایی افراد قرار گرفته است. فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌های سراسر کشور می‌توانند این محصول را به صورت عمده از مجموعه ایلیا دریافت نمایند. این اطمینان خاطر را می‌توانیم به این فروشگاه‌ها بدهیم که محصولات کینوا تهیه شده توسط مجموعه ایلیا، دارای مجوز بهداشتی هستند و به صورت ارگانیک و کارخانه‌ای مورد فرآوری قرار گرفته‌اند.

این مجموعه دارای سیب سلامت است و تمامی محصولات توسط متخصصین مجرب مورد بررسی قرار گرفته‌اند. بنابراین با بهترین کیفیت و همچنین با نازل‌ترین قیمت روانه بازار می‌گردد. صنایع مختلف و همچنین کارخانه‌های صنایع تبدیلی و فروشگاه‌های مختلف در سراسر کشور می‌توانند با این مجموعه ارتباط برقرار کنند و همکاری داشته باشند. مرکز ایلیا بهترین مواد اولیه را پس از طی آنالیزهای دقیق بهداشتی و ارائه مجوزهای بهداشتی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. از فروشگاه‌ها و کارخانه‌ها دعوت به عمل می‌آید که برای خرید این محصول با این مجموعه همکاری داشته باشند.

کینوا

قیمت کینوا سه رنگ غیر تراریخته

یکی از ویژگی‌های مهم مواد غذایی در سالیان اخیر این است که محصولات به صورت غیر‌تراریخته آماده شوند. تراریخته به محصولاتی می‌گویند که مورد دستکاری‌های ژنتیکی قرار گرفته باشند. این عمل از این جهت مورد توجه تولیدکنندگان قرار می‌گیرد که گیاه در برابر آفات و بیماری‌های کشاورزی در امان است و به این ترتیب رضایت تولید‌کننده و کشاورز بیشتر می‌شود. اما آیا این موضوع بر روی سلامت انسان تاثیرات منفی نمی‌گذارد؟

سلامت دانه کینوا یک موضوع بسیار مهم است و با توجه به اینکه به آن سوپرفود و خاویار گیاهی گفته می‌شود و مصرف آن برای سنین مختلف محدودیتی ندارد و در انواع رژیمهای مختلف غذایی جایگاه ویژه‌ای دارد، طبیعتاً غیر‌تراریخته بودن آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین افراد ترجیح می‌دهند دانه کینوا را از مجموعه‌ای تهیه کنند که دانه کینوا را مورد دستکاری ژنتیکی قرار ندهد. به طور کلی محصولات تراریخته دارای ژن‌هایی هستند که سرطان‌زا می‌باشند، بنابراین افراد به هیچ عنوان ترجیح نمی‌دهند که نسبت به تهیه این محصولات اقدام نمایند.

شرکت ایلیا با اطمینان و افتخار محصولات غیر‌تراریخته و بهداشتی را روانه بازار می‌کند و تمام دانه‌های کینوا را مورد بررسی‌های کارشناسانه قرار می‌دهد. بنابراین خریداران محترم می‌توانند با اطمینان دانه‌های کینوا غیر‌تراریخته شده را از این مجموعه تهیه نمایند و بهترین کیفیت را دریافت کنند. شما می‌توانید پس از مراجعه به سایت این مجموعه، از طریق شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان و مشاوران مرکز در ارتباط باشید و  اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

کینوا

خرید کینوا در بندرعباس و سایر شهرها

دانه خاویار گیاهی یک محصول بومی آمریکای جنوبی می‌باشد که در طی سالیان اخیر تولید آن در ایران نیز شروع گشته است. این محصول سرشار از مواد غذایی مناسب برای سلامت انسان‌ها می‌باشد و سرشار از پروتئین، ویتامین، ۹ اسید آمینه ضروری بدن انسان است. خوشبختانه دانه‌هایی که در داخل ایران تولید می‌شود کیفیت قابل قبولی دارد و با انواع وارداتی آن رقابت می‌کند. مجموعه ایلیا به عنوان برترین تولید‌کننده و مرکز خرید و فروش این محصول، این محصول را به صورت کارخانه‌ای و صنعتی مورد فرآوری قرار می‌دهد و به تمام استان‌های ایران و همچنین بندرعباس ارسال می‌نماید. ب

رای استعلام قیمت دانه کینوا و سایر محصولات آن در بندرعباس می‌توانید از مشاوران و کارشناسان مجموعه راهنمایی دریافت نمایید. مجموعه ایلیا دانه‌های کینوا را به صورت تناژ و بسته‌بندی به بندرعباس و سایر استان‌های ایران ارسال می‌نماید. بنابراین جهت تهیه دانه کینوا میتوانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش محصولات کینوا در ارتباط باشید و این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در بندرعباس و سایر استانهای ایران تهیه نمایید.

قیمت کینوا سفید فله با مجوزات بهداشتی

کینوا سفید یکی از انواع کینوا می‌باشد که بافت نرم و هضم آسان‌تری دارد و می‌تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای برنج باشد. بنابراین نسبت به انواع دیگر طرفداران بیشتری دارد. مرکز ایلیا این محصولات را با مجوز بهداشتی و پس از طی فرآوری‌های دقیق کارخانه‌ای، آماده‌ می‌کند و به تمام فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها، رستوران‌ها، باشگاه‌ها، نانوایی‌ها و … عرضه می‌نماید. قیمت این محصول با توجه به هزینه نهایی تولید، هزینه تهیه بذر کینوا، با مراحل فرآوری بر روی دانه‌ها مانند ساپونین زدایی، بوجاری، شست و شو، بررسی خلوص دانه‌ها و همچنین بسته‌بندی تعیین می‌گردد و بدون حضور واسطه‌ها و افراد دلال با بهترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

خرید و فروش انواع کینوا ویژه فروشگاه‌های اینترنتی

یکی از مشکلات خریداران و فروشگاه های کشور در تهیه انواع کینوا عدم دسترسی به مراکز خرید و فروش محصولات کینوا می‌باشد. مجموعه ایلیا به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش کینوا و محصولات آن، این امکان را برای تمام خریداران در سرتاسر کشور فراهم کرده است که بدون هیچگونه مشکلی بتوانند دانه کینوا و محصولات آن را متناسب با صنعتی که دارند تهیه نمایند. این مرکز علاوه بر عقد قرارداد با مراکزی مانند هایپرمارکت‌ها، رستوران‌ها، باشگاه‌ها و … امکان برقراری همکاری با انواع فروشگاه‌های اینترنتی را نیز فراهم کرده است. این فروشگاه‌ها پس از برقراری ارتباط با این مرکز می‌توانند انواع کینوا را از این مجموعه تهیه نمایند و به صورت اینترنتی در اختیار خریداران خود قرار بدهند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *