بازار فروش بذر کینوا در ایلام

خرید و فروش گیاه کینوا

بازار فروش بذر کینوا در ایلام چه اطلاعاتی در اختیار کشاورزان و علاقمندان قرار می‌دهد؟ برای تهیه بذور کینوا اصل و شناسنامه‌دار و نیز اطلاع از نحوه‌ی کشت بذر کینوا در ایلام به کدام مرکز می‌توان مراجعه کرد؟

کشت بذر کینوا

بذر کینوا از بذور ریز محسوب می‌شود و وزن هزار دانه‌ی آن 2 تا 3 گرم است. این بذور مقاوم به خشکی و شوری هستند و این یکی از مزیت‌های خیلی خوب کینوا است که در مناطقی که یک سری از گیاهان به دلیل کم آبی و شوری خاک قابل کشت نیستند، می‌تواند کشت شود و محصول مناسبی تولید کند.

این گیاه مقاوم، خواص فوق العاده‌ای نیز دارد، که به امنیت غذایی در جهان در دهه‌ی اخیر کمک شایانی کرده است و به عنوان یک غذای کامل شناخته شده است. کشاورزان در ایلام می توانند بهترین بذر ها را از بازار فروش بذر کینوا در ایلام تهیه کنند.

بذر کینوا

تاریخ کشت بذر کینوا در ایلام

استان ایلام که از مناطق غربی کشور محسوب می‌شود در چند سال اخیر کشت بذر کینوا را با موفقیت انجام می‌دهد. محصول برداشتی در این منطقه دارای کیفیت بسیار مناسبی است. در استان ایلام امکان کاشت بذر کینوا در هر دو نوبت بهار و پاییز وجود دارد.

تاریخ دقیق کاشت از عوامل بسیار مهم در موفقیت کشت کینوا می‌باشد. برای تعیین زمان دقیق کاشت بذر کینوا در ایلام و سایر استان های کشور می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در بازار فروش بذر کینوا در ایلام در تماس بوده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

آبیاری بذر کینوا

 بذر کینوا برای رشد به 5 تا 7 مرتبه آبیاری نیاز دارد، در صورت بارندگی در طی سال می‌توان از تعداد دور آبیاری گیاه کم کرد که در ایلام بارندگی مناسبی وجود دارد. فاصله‌ی بین آبیاری‌ها هم 10 تا 15 روز باید باشد. از انواع روش‌های آبیاری مانند قطره‌ای، بارانی، غرقابی و نوارتیپ می‌توان استفاده نمود. انواع روش های آبیاری در ایلام در بازار فروش بذر به کشاورزان معرفی می گردد.

عملکرد حاصل از کشت کینوا و برداشت

عملکرد کشت بذر کینوا به طور کلی حداقل 2 تن و حداکثر 5/5 تن در هکتار می‌باشد. برای افزایش عملکرد کشت بذر کینوا می‌توان از کودهای آلی و شیمیایی استفاده کرد. کودهایی مانند NPK، سوپرفسفات تریپل و پتاس و نیز دو مرحله کود سرک برای افزایش عملکرد کینوا مناسب است.

برداشت بذر کینوا دستی انجام می‌شود و در صورت مهیا بودن امکانات برداشت مکانیزه آن نیز صورت می‌گیرد. در استان ایلام امکانات برای برداشت مکانیزه مهیا است. در بازار فروش بذر کینوا در ایلام اطلاعات مفیدی در رابطه با برداشت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

برداشت کینوا در ایلام

بازار فروش بذر کینوا در ایلام

بازار فروش بذر کینوا در ایلام اطلاعات بسیار جامع و کاملی در زمینه‌ی زمان کشت و  نحوه‌ی کشت بذر کینوا در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات لازم در این زمینه به صورت رایگان می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

همکاری در بازار فروش بذر کینوا در ایلام

این مجموعه با کشاورزان عزیز در ایلام و سایر استان‌ها در زمینه‌ی خرید، فروش، بازار و صادارت بذر و دانه کینوا همکاری می‌نماید. برای تهیه بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار هم می‌توانید با تماس با این مجموعه میزان بذر لازم را سفارش دهید. کشاورزان علاقه مند می توانند با عقد قرار داد خرید تضمینی محصول خود را با بهترین قیمت در سطح کشور به فروش برسانند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *