فروشنده کینوا برای ورزشکاران

قیمت کینوا سه رنگ

اولین و بزرگترین فروشنده کینوا برای ورزشکاران در کشور با کیفیت‌ترین دانه کینوا و مشتقات آن مانند آرد کینوا، سویق کینوا و پودر پروتئینی کینوا را تولید و فرآوری کرده و با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه با توجه به کیفیت بالای محصول تولیدی عرضه می‌نماید.

ارزش غذایی کینوا:

کینوا یک شبه غله است. این گیاه بومی منطقه آندز در آمریکای جنوبی می‌باشد. از حدود 5000 سال پیش در این منطقه کشت می‌شده است. کینوا حاوی مقدار مناسبی از مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیوم، منگنز، آهن، روی، فسفر و پتاسیم می‌باشد.

 ویتامین‌های موجود در این دانه خوراکی شامل ویتامین‌های گروه B و E هستند. فیبر فراوانی در کینوا وجود دارد. تنها گیاهی است که تمام اسید آمینه‌های ضروری بدن را داراست.

اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 که بدن قادر به ساختن آنها نمی‌باشد در دانه کینوا وجود دارد. به دلیل داشتن پروتئین کافی به عنوان یک غذای کامل شناخته شده است. ورزشکاران می توانند این محصول را از این مجموعه به عنوان بزرگترین فروشنده خریداری کنند.

دانه کینوا

فواید کینوا برای ورزشکاران چیست؟

 ورزشکاران برای داشتن بدنی دلخواه، سالم و قوی حتما باید علاوه بر ورزش، رژیم غذایی مناسبی را داشته باشند. مصرف پروتئین برای عضله سازی در طی روز به میزان مناسب و کافی برای ورزشکاران اهمیت بسیار زیادی دارد، کینوا به عنوان یک ماده غذایی مناسب که شامل تمام اسید آمینه‌های ضروری بدن می‌باشد، یک وعده‌ی غذایی کامل و غنی از پروتئین برای ورزشکاران است، هم‌چنین بخاطر داشتن فیبر فراوان فرد را در طی روز به مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارد.

نشاسته موجود در کینوا به علت شاخص گلیسمی پایین به آرامی آزاد می‌شود و بصورت چربی در بدن ظاهر نمی‌گردد و اصطلاحا فرد چاق نمی‌شود. همه‌ی این موارد در واقع نکات مهمی است که هر ورزشکار باید در رژیم غذایی خود رعایت کند.

ویتامین B برای رشد مو اهمیت زیادی دارد و کسانی که رژیم می‌گیرند و هم‌چنین ورزشکاران که باید در مصرف برنج سفید پرهیز کنند نگران کمبود ویتامین B بدنشان نباشند زیرا ویتامین B موجود در کینوا مشابه برنج است و این افراد می‌توانند از کینوا برای تامین ویتامین B بدنشان استفاده بکنند.

کینوا یک غذای سبک و در عین حال غنی از تمام مواد مغذی مورد نیاز برای بدن است. به همین دلیل سازمان فائو سال 2013 را سال کینوا نامید. مصرف این گیاه شگفت انگیز برای همه سنین مناسب و مفید است. این مجموعه بزرگترین فروشنده کینوا برای ورزشکاران است.

کینوا ورزشکاران

عرضه کینوا برای ورزشکاران توسط فروشنده کینوا:

کینوا برای یک فرد ورزشکار می‌تواند یک غذای کامل، سالم، سبک و در عین حال با تمامی مواد مورد نیاز و بدون ایجاد چاقی در بدن باشد و اثرات بد مکمل‌های شیمیایی را کاهش داده و بطور طبیعی و بدون هیچ گونه عارضه‌ای در ورزشکاران به فرآیند عضله سازی کمک می‌کند. این مجموعه برای اولین بار در کشور دانه کینوا و مشتقات آن مانند پودر پروتئینی کینوا را برای ورزشکاران با کیفیتی عالی تولید و عرضه می‌کند.

فروشنده کینوا برای ورزشکاران:

 بزرگترین فروشنده کینوا برای ورزشکاران در کشور، کینوا را بدون هرگونه ناخالصی و کاملا شسته شده یعنی بدون نیاز به شستشو، کاملا فرآوری شده، بدون ذره‌ای تلخی، آماده به طبخ و با قیمتی بسیار مناسب در مقایسه با نوع وارداتی آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای ثبت سفارش خریدتان می‌توانید با این مجموعه تماس گرفته و خرید خود را انجام دهید.

ضمنا این مجموعه آماده همکاری با تمام باشگاه‌های بدنسازی، مدیران باشگاه‌ها و ورزشکاران می‌باشد و این عزیزان می‌توانند دانه کینوا و همچنین آرد کینوا، سویق کینوا و پودر پروتئینی کینوا را به صورت خرد و عمده خریداری نمایند.

لازم به ذکر این نکته است که کینوا تولیدی در این مجموعه در مقایسه با نوع وارداتی آن هم به لحاظ قیمت مناسب و هم مواد مغذی آن طی مطالعات صورت گرفته بهتر می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *