قیمت روز بذر کینوا سمنان

خرید بذر کینوا برای کاشت

جهت استعلام قیمت روز بذر کینوا سمنان باید به کدام مرکز مراجعه کرد؟ آیا امکان استعلام قیمت بذر کینوا سمنان از هر نقطه‌ی کشور امکان پذیر است؟ تهیه بذور کینوا گواهی شده و عاری از بذور علف هرز از چه طریقی امکان پذیر است؟

سمنان و کشت بذر کینوا

سمنان از مناطق خشک کشور به حساب می‌آید. بخش‌هایی از استان سمنان به شدت شور هستند و مشکل کم آبی دارند. یک سری از مناطق آن نیز شوری بالایی ندارند و مشکل کم آبی هم ندارند. روش‌های مختلف کشت بذر کینوا در سمنان روش جوی و پشته‌ای، ردیفی و نواری است. در سمنان با توجه به مناطق شور در روش جوی و پشته‌ای بذر کینوا را باید در داخل جوی کشت کرد تا آسیب کمی به بذر وارد شود. در استان سمنان ادوات مکانیزه مناسبی وجود دارد و از این نظر مشکلی در سمنان وجود ندارد.

بذر کینوا

نکته‌ مهم در کشت کینوا سمنان

تاریخ کشت بذر کینوا در بهار در استان سمنان را باید خیلی دقت کرد زیرا در این منطقه گاهی دمای هوا خیلی بالا می‌رود و در کیفیت محصول تولیدی نقش منفی می‌گذارد. برای تعیین تاریخ مناسب کاشت در سمنان و سایر استان‌ها می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس بوده و اطاعات لازم را دریافت نمایید. علاوه بر این می توانند از قیمت روز بذر کینوا در سمنان اطلاع یابند.

میزان آبیاری کینوا در سمنان

در کل آبیاری کینوا باید 5 تا 7 نوبت و  به فواصل 10 تا 15 روز انجام شود. باید حداقل 5 دور آبیاری در سمنان انجام شود. بذر کینوا در سمنان به صورت دیم کاشته نمی‌شود. از همه‌ی روش‌های مختلف آبیاری برای کینوا استفاده می‌شود: قطره‌ای، بارانی، غرقابی و نوار تیپ.

آبیاری کینوا

مزیت‌های کشت بذر کینوا و قیمت روز خرید آن در سمنان

بذر کینوا بذری از خانواده اسفناج و مقاوم به شوری و کم آبی است. این گیاه دوره‌ی رشدی کوتاهی که حدود 100 روز طول می‌کشد. هزینه های پایین کاشت کینوا، سود آوری بسیار خوبی آن که میتوان گفت دوبرابر گندم سوددهی دارد، به دلیل اینکه بذر آن را می توان دوبار در طی سال کشت نمود. دانه حاصل از بذر کینوا خواص ارزشمند زیادی دارد که به خاویار گیاهی معروف است.

نکته مهم در زمان برداشت کینوا

در زمان برداشت دانه‌های کینوا حتما باید رطوبت کم باشد، به دلیل اینکه رطوبت بالا در زمان برداشت دانه‌ها باعث می‌شود که رنگ دانه‌ها تیره‌تر شود و در نهایت از کیفیت و بازار پسندی دانه می‌کاهد. اگر میزان رطوبت در زمان برداشت کم باشد دانه‌های درخشانی تولید می‌شود.

قیمت روز بذر کینوا در سمنان

جهت استعلام قیمت روز بذر کینوا در سمنان می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید. این مجموعه با داشتن مجوزات لازم در زمینه‌ی تولید و عرضه بذور کینوا اصل و شناسنامه‌دار، کشاورزان و علاقمندان به کشت کینوا را در خریدی مطمئن برای بذور کینوا حمایت می‌کند.  علاوه بر این این مجموعه جهت رفاه حال کشاورزان با آنها قرارداد خرید تضمینی می بندد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *