سایت اینترنتی بذر کینوا سمنان

بذر کینوا

سایت اینترنتی بذر کینوا ، اطلاعات مفیدی در رابطه با معرفی بذر کینوا و روش کشت صحیح بذر کینوا در سمنان به کشاورزان عزیز ارائه می‌نماید .

بذر کینوا- مقاوم به شوری و خشکی

بذر کینوا به‌‌عنوان بذری مقاوم به شوری و خشکی شناخته شده‌است و در دسته گیاهان شورپسند اختیاری قرار می‌گیرد . مقاومت بذر کینوا نسبت به تنش شوری ، از گیاهانی مانند گندم و جو نیز بیشتر می باشد .

بنابراین برای کشت در مناطق شور مناسب است . لازم به ذکر است که در صورت کشت بذر کینوا در مناطق شور استان سمنان ، لازم است که کشت در داخل جوی ، انجام پذیرد .  در

درصورتی که روش آبیاری در این مناطق به‌صورت غرقابی می باشد ، باید آبیاری با زمان طولانی‌تر و به‌صورت آهسته انجام شود . زیرا بذر کینوا بسیار ریز است و در شرایطی که سرعت آبیاری زیاد باشد ، احتمال شسته شدن بذرهای کینوا وجود دارد .

بذر کینوا

محصول بذرکینوا چیست؟

هدف اصلی از کشت بذر کینوا ، تولید دانه کینوا است . زیرا دانه کینوا مصارف غذایی و صنعتی زیادی دارد و ارزش غذایی آن نیز بالا است . به همین دلیل تقاضای زیادی برای مصرف دانه کینوا در سراسر جهان وجود دارد . در این سایت بهترین بذر کینوا با خدمات مشاوره و خرید تضمینی در سمنان در این مجموعه عرضه میشود.

بنابراین تولید دانه کینوا با کیفیت مناسب ، می تواند ضمن فروش در داخل ، با فروش در بازارهای جهانی ، بعث ارزآوری گردد . ضمن اینکه سود حاصل از کشت بذر کینوا ، دو برابر کشت برخی از غلات از جمله گندم می باشد .

بذر کینوا

چگونه بذر کینوا کشت می شود؟

به انواع روش‌های کشت ، می توان بذر کینوا را کشت نمود؛ از جمله روش نواری ، ردیفی و جوی و پشته . البته روش کرتی ، برای کشت بذر کینوا مناسب نیست . زیرا گیاه کینوا دارای انشعاب و شاخ‌وبرگ فراوانی است .

همچنین به انواع روش‌های آبیاری غرقابی و تحت فشار ، می توان گیاه کینوا را آبیاری نمود . بذر کینوا به صورت دست پاش و یامکانیزه با استفاده از ردیف کار غلات کشت می شود . و برداشت محصول آن با کمباین برداشت کلزا انجام می پذیرد .

عملکرد بذر کینوا

به‌طورکلی بذر کینوا بین ۲ تا 5/5 تن در هکتار ، عملکرد از نظر برداشت دانه دارد . انتخاب تاریخ کشت مناسب ، استفاده از بذر کینوا شناسنامه‌دار ، کنترل علف‌های هرز ، مبارزه با آفات بیماری‌ها و مدیریت زراعی مناسب باعث تولید دانه کینوا با کیفیت مناسب می‌گردد .

برای این منظور می‌توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید . کارشناسان باتجربه ما ، تجربه کشت بذر کینوا درسمنان و استان های مختلف را با همکاری کشاورزان عزیز دارند . و رد زمینه کشت صحیح بذر کینوا در سمنان ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می دهند .

بذر کینوا

سایت اینترنتی بذر کینوا در سمنان

ویژگی‌های زراعی بذر کینوا ، اعم از طول دوره رشد کوتاه‌مدت ، نیاز آبی کم و همچنین سودآوری دو برابری کشت آن نسبت به کشت گندم ، باعث شده تا کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور ازجمله سمنان مورد توجه قرار بگیرد .

البته باتوجه به جدید بودن بذر کینوا ، برای بسیاری از افراد ، بذر کینوا هنوز جزء گیاهان ناشناخته محسوب می شود . مجموعه ما ، با راه‌اندازی سایت اینترنتی بذر کینوا ، زمینه افزایش آگاهی نسبت به روش‌های کشت بذر کینوا در سمنان و مناطق مختلف کشور را فراهم آورده است .

این مجموعه در سایت اینترنتی بذر کینوا ، اطلاعات مفیدی در رابطه با کاشت ، داشت و برداشت بذر کینوا در سمنان و استان‌های مختلف کشور ارائه می نماید .

همکاری در سایت بذر کینوا سمنان

مجموعه ما به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را در سمنان و سایر استان‌ها در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌دهد . این مجموعه در زمینه کشت صحیح بذر کینوا در سمنان و استان‌های مختلف به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می نماید .

همچنین این مجموعه ، در زمینه فروش محصول کینوا ، توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا ، با کشاورزان عزیز مشارکت می‌نماید . جهت دریافت اطلاعات جامع در رابطه با بذر کینوا ، می‌توانید به سایت اینترنتی بذر کینوا مراجعه نمایید و یا با مجموعه ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *