بهترین قیمت بذر کینوا جیرفت

بذر کینوا هرمزگان

بهترین قیمت بذر کینوا جیرفت را از کدام مرکز می‌توان استعلام نمود؟ بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را از کدام مجموعه تهیه نماییم؟

کشت بذر کینوا و قیمت محصول در جیرفت

جیرفت از شهرستان‌های استان کرمان می‌باشد، کشت بذر کینوا در جیرفت هم مورد توجه و استقبال کشاورزان قرار گرفته است. منطقه‌ی جیرفت کرمان دارای خاک‌های شور می‌باشد که باعث محدودیت در کاشت یک سری از محصولات می‌شود. اما کینوا یک گیاهی است که مقاوم به شوری و کم آبی است. هم‌چنین در این منطقه کم آبی هم مشاهده شده است که استقبال برای کشت کینوا را دو چندان می‌کند. عملکرد های به ثبت رسیده در این شهر بسیار بالا بوده و کیفیت بالای نیز دارد. بنابراین از کشاورزان این منطقه قیمت بسیار بالایی خرید می شود.

تعیین تاریخ کاشت بذر کینوا در جیرفت

کشت بذر کینوا در جیرفت بسیار مفید و پرثمر بوده است. تاریخ کشت بذر کینوا از نکات خیلی مهم در یک کشت موفق و پرسود می‌باشد. در کینوا به علت اینکه در زمان پرشدن دانه دما نباید بالای 30 درجه باشد زیرا باعث کاهش کیفیت دانه ها می‌گردد، باید در تعیین زمان مناسب کشت بسیار دقت کرد. برای اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در جیرفت می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط بوده و از مشاوره رایگان آن بهره مند گردید.

بذر کینوا

کشت بهاره و پاییزه  بذر کینوا جیرفت

در جیرفت کرمان همانطور ک گفتیم به علت دمای بالا در اردیبهشت ماه، کشت بهاره امکان پذیر نیست، اما کشت پاییزه با موفقیت انجام می‌شود. زمان کشت پاییزه شهریور و اوایل مهرماه می‌باشد و زمان برداشت دانه حاصل از کشت بذر کینوا تا اواخر دی ماه است. علاقه مندان به کشت بذر کینوا می توانند قیمت بذر کینوا در جیرفت را از طریق این شرکت جویا شوند.

مقاوم بودن بذور کینوا به خشکی (نیاز آبی کم) و شوری، تولید محصولی با کیفیت بالا و سود دهی خوب باعث شده کشاورزان عزیز در جیرفت اقدام به کشت بذر کینوا بکنند. همچنین این گیاه مقاومت بالایی برای شوری آب و خاک دارد.

روش‌های کشت بذر کینوا در جیرفت

جیرفت کرمان از مناطقی است که خاک‌های رسی دارد، در خاک‌های رسی باید عمق کاشت بذر کینوا را که به طور معمول 1 تا 2 سانتی‌متر است، 1 سانتی‌متر در نظر گرفت. روش‌های مختلف کاشت بذر کینوا عبارتند از جوی و پشته‌ای، ردیفی، نواری به غیر از روش کرتی است، زیرا کینوا دارای انشعاب و شاخ و برگ است که روش کرتی برای آن مناسب نیست. در روش جوی و پشته‌ای به علت شور بودن خاک منطقه‌ی جیرفت باید حتما بذر کینوا را در داخل جوی کشت کرد تا شوری خاک کمترین آسیب را به بذر کینوا بزند. برای استعلام بهترین قیمت خرید و فروش بذر کینوا با این مجموعه در تماس باشید.

بذر کینوا

روش‌های آبیاری کینوا در جیرفت

برای آبیاری کینوا از روش‌های مختلف قطره‌ای، بارانی، نوارتیپ و غرقابی استفاده می‌شود روش آبیاری غرقابی در جیرفت بهتر جواب می‌دهد. در این روش باید آبیاری به صورت آرام و یکنواخت و در مدت زمان بیشتری انجام شود تا بذور کینوا را که بسیار ریز هستند از بین نروند. بعضی از کشاورزان خوش ذوق کرمانی بذور کینوا را بین درختان پسته در جوی کشت کردند و از آبی که برای آبیاری پسته استفاده می‌کنند نیز می توانند جهت آبیاری کینوا هم استفاده بکنند که خیلی خوب هم نتیجه داده است.

عملکرد و کیفیت بذر کینوا جیرفت و تاثیر بر قیمت آن

میزان عملکرد کینوا در به طور کلی کرمان و نیز جیرفت 5/1 تن تا 5/2 تن در هکتار می‌باشد. معمولا محصول تولیدی در جیرفت کیفیت خوبی دارند، درصد خلوص و وزن هزاردانه بالایی هم دارند. برای افزایش عملکرد کینوا می‌توان از کودهای شیمیایی وآلی نیز استفاده کرد. هر چه قدر میزان دقت در کشت، کود دهی و رسیدگی به گیاه بهتر باشد می توان میزان عملکرد بالاتری برداشت کرد. این مجموعه پرتکل های کشت مخصوصی برای هر منطقه دارد و با توجه به شرایط کشت هر کشاورز مشاوره می دهد. هر چه میزان کیفیت محصول در جیرفت بهتر باشد، قیمت خرید بذر کینوا نیز بیشتر خواهد بود.

بهترین قیمت بذر کینوا جیرفت

برای استعلام بهترین قیمت بذر کینوا در جیرفت و سایر استان‌های کشور می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه و هم چنین تماس با کارشناسان آن اطلاعات لازم را کسب نمایید. هم چنین این مرکز با داشتن کارشناسان متخصص در زمینه‌ی کشت بذر کینوا در سراسر کشور اطلاعات مفیدی را می‌توانند در اختیار متقاضیان و کشاورزان گرامی در جیرفت و سایر شهرهای کشور قرار دهند.برای تهیه بذور کینوا شناسنامه‌دار، اصل و نیز عاری از هرگونه بذور علف‌های هرز نیز می‌توانید با این مجموعه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *