قیمت خرید فروش دانه کینوا و آرد شهر کرد

ماده غذایی کینوا لاغری

از کدام مرکز می توان قیمت خرید فروش  دانه کینوا و آرد آن را  در شهر کرد استعلام نمود؟ کدام مجموعه دانه و آرد کینوا را به صورت عمده ، درشهرکرد و کلیه استان ها عرضه می نماید؟ بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور چه محصولاتی را عرضه می کند؟

 ارزش غذایی دانه کینوا

دانه کینوا شبه غله ای نشاسته ای و متعلق به خانواده تاج خروس است که ارزش غذایی بالای آن باعث شده تا مورد توجه قرار بگیرد . دانه کینوا از نظر مقدار پروتئین و چربی نسبت به غلات اصلی مانند گندم ، جو ، ذرت و برنج غنی تر است و  میزان نشاسته کمتری نسبت به این دانه ها دارد .

دانه کینوا غنی از اسید آمینه های ضروری برای بدن انسان است . همچنین نسبت به سایر غلات دارای مواد معدنی مانند کلسیم ، آهن ، منگنز ، ممس و منیزیم به مقدار بیشتری است . برای اطلاع از قیمت خرید فروش کینوا در شهر کرد می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

 به علاوه دانه کینوا به عنوان یک پروتئین کامل شناخته می شود ، زیرا همان طور که بیان شد همه اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد . همچنین دانه کینوا به علت داشتن موادی مانند فلاونوئید ها ، خواص آنتی اکسیدانی زیادی دارد .

کینوا

آرد کینوا

همان طور که بیان گردید؛ دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی می‌باشد . از دانه کینوا برای تهیه آرد کینوا استفاده می شود و آرد آن نیز بسیاری از خواص موجود در دانه کینوا را دارد . از آرد کینوا برای غنی‌سازی آرد تصفیه شده گندم و . . . استفاده می شود .

آرد کینوا علاوه بر ارزش غذایی بالا ، فاقد گلوتن می باشد و برای تولید فراورده های آردی مخصوصاً برای افراد مبتلا به سلیاک بسیار کاربردی است . آرد کینوا برای تولید انواع پاستا ، بیسکویت ، غلات صبحانه ، انواع نان ، انواع کیک ، انواع فراورده های آردی و فرنی با ارزش غذایی بالا استفاده می شود . بهترین قیمت خرید و فروش کینوا در شهر کرد و سایر شهر های ایرانی را می توانید رد این مجموعه جویا شوید.

آرد کینوا را میتوان به آرد تصفیه شده گندم نیز اضافه کرد تا ارزش غذایی آن افزایش یابد . مصرف دانه و آرد کینوا در برنامه غذایی روزانه می‌تواند ، بسیاری از مواد غذایی مورد نیاز بدن را تأمین نماید . ضمن اینکه هیچ اثر چاق کننده ای به دنبال ندارد .

آرد کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد شهر کرد

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا و آرد آن را در شهرکرد و سایر استان ها عرضه می نماید . این مجموعه دانه کینوا تولید شده در داخل کشور را به صورت صنعتی فرآوری می نماید ، و در شهرکرد و سایر استان ها ، به همراه آرد کینوا عرضه می کند .

قیمت دانه و آرد کینوا در شهرکرد را می توانید از مجموعه ما استعلام نمایید . مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را به صورت بسته بندی و عمده در شهرکرد و سراسر کشور عرضه می‌کند .

همچنین آماده همکاری با هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا و آرد در تناژ بالا می باشد .

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا و تهیه دانه و آرد کینوا در شهر کرد و دیگر مناطق کشور ، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا ، در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *