محل خرید انواع کینوا ویژه رستوران های خاص

کینوا

برای اطلاع از محل خرید انواع کینوا ویژه رستوران های خاص از چه طریق می توان مطلع شد؟ کدام مرکز کینوا را با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک برای رستوران ها ارائه می دهد؟ امروزه کینوا به عنوان یک دانه سرشار از مواد مغذی و معدنی شناخته می شود.

از این دانه در رستوران های خاص و لاکچری برای دیزاین و به کار بردن در انواع غذا ها استفاده می شود. رستوران ها با استفاده از کینوا در غذا ها، علاوه بر افزودن به ارزش تغذیه ای غذا، بازار مشتریان بسیار خوبی را نیز به دست خواهند آورد.

خرید کینوا کیلویی و کیسه ای برای رستوران

امروزه کینوا به عنوان یک محصول فراسودمند شناخته می شود. کینوا یک شبه غله محسوب می شود و به سبب دارا بودن خواص تغذیه ای فراوان به آن خاویار گیاهی می گویند. رستوران ها از کینوا می توانند در انواع غذا های ایرانی و فرنگی، انواع سالاد ها، سوپ و دیزاین استفاده نمایند.

این مجموعه ها می توانند کینوا را به صورت کیلویی و کیسه ای از مراکز فروش که کینوا را به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه می کنند خریداری نمایند. رستوران ها برای خرید کینوا باید به درشتی  و کیفیت دانه ها توجه لازم را داشته باشند، همچنین از دارا بودن مجوز بهداشتی، سیب سلامت و تاریخ انقضا محصول اطمینان حاصل نمایند.

قیمت کینوا به صورت کیلویی و کیسه ای برای رستوران ها، مقرون به صرفه خواهد بود. برای خرید کینوا مراکز معتبر را انتخاب نمایید تا محصولی با کیفیت و مرغوب را خریداری کنید.

کینوا

تامین کینوا برای فروشگاه های زنجیره ای

فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر از مراکز معتبر برای خرید کینوا هستند. این فروشگاه ها برای تامین کینوا مورد نیاز خود، به یک تامین کننده نیاز دارند، تامین کننده ای که محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه دهد و سفارش را در موعد مقرر به دست فروشگاه ها برساند.

شرکت ایلیا یکی از مراکز تامین کننده کینوا در ایران می باشد. این مجموعه تولید کننده و وارد کننده کینوا می باشد.‌ این مجموعه آمادگی همکاری با فروشگاه های زنجیره ای برای تامین کینوا را دارد و این اطمینان را به مشتریان می دهد که محصولی با کیفیت و یکدست را در هر پارت سفارش تحویل دهد.

فروشگاه های علاقه مند به همکاری با شرکت ایلیا می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه در ارتباط باشند و ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی، اطلاعات لازم جهت همکاری و‌ عقد قرارداد را جویا شوند.

محل خرید انواع کینوا وارداتی

امروزه با توجه به افزایش مصرف کینوا در ایران و ذائقه های متفاوت افراد، کینوا تولید شده در کشور های خارجی نیز در کشور عرضه می شود. کینوا وارداتی از لحاظ ارزش تغذیه ای تفاوت چندانی با نمونه های تولید شده در داخل کشور ندارد و تفاوت تنها در خواص ظاهری آن ها است.

کینوا وارداتی به صورت عمده و جزئی توسط شرکت های وارد کننده به فر‌وش می رسد. این شرکت ها کینوا وارداتی به صورت بسته بندی برای خریداران جزئی و به صورت فله برای خریداران عمده که عمدتا شامل شرکت های پخش و بسته بندی و شرکت های صنایع تبدیلی هستند، عرضه می کند.

در اکثر شهر های ایران، مراکزی برای خرید محصولات کینوا وارداتی وجود دارد و علاقه مندان با مراجعه و یا تماس با این مراکز می توانند انواع کینوا وارداتی را خریداری نمایند.

کینوا

محل خرید انواع کینوا ایرانی

کینوا دانه ای است که از پنج هزار سال پیش توسط بومیان آمریکای جنوبی مصرف می شود. این دانه سرشار از مواد مغذی نظیر :پروتئین، ویتامین ها، امگا ۳ و امگا ۶، فیبر و مواد معدنی نظیر کلسیم، آهن، روی، منیزیوم و …  می باشد. به سبب دارا بودن خواص تغذیه ای فوق العاده، این دانه در سایر نقاط جهان از جمله  ایران کشت شد.

این دانه برای اولین بار در ایران توسط شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تولید شد. شرکت ایلیا در جهت پیشبرد اهداف جامعه و تغییر سبک زندگی مردم به سوی مصرف مواد غذایی سالم و فراسودمند، اقدام به تولید کینوا نمود.کینوا ایرانی تولید شده در این مجموعه با نمونه های خارجی موجود از لحاظ ارزش تغذیه ای تفاوت چندانی ندارد و تنها از لحاظ ظاهری متفاوت هستند.

این مجموعه کینوا ایرانی را به صورت تناژ، برای خریداران عمده و‌ بسته بندی و‌ کیلویی برای خریداران جزئی عرضه می کند. قیمت اعلام شده توسط این مجموعه به دلیل اینکه تولید کننده مستقیم کینوا می باشد، مقرون به صرفه و ارزان است. علاقه مندان به خرید کینوا از طریق مجموعه ایلیا می توانند از طریق سایت و‌ شماره های موجود اقدام نمایند.

قیمت کینوا با مجوزات بهداشتی

کینوا برای فروش باید مجوزات بهداشتی را کسب نمایند. دارا بودن مجوز بهداشتی نشان دهنده سلامت محصول می باشد. کینوا برای مصرف باید عملیات فراوری بر روی آن انجام شود و مجوزات بهداشتی را دریافت کند. قیمت کینوا تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می شود، از جمله عوامل موثر بر قیمت کینوا می توان به :ایرانی یا خارجی بودن کینوا، کیفیت دانه ها، یکدستی دانه ها، نوع مصرف و کاربرد،‌ نوع بسته بندی و حجم خرید اشاره نمود. این عوامل از موثر ترین عوامل در تعیین قیمت کینوا می باشند.

قیمت این محصول ثابت نیست و دارای نوسان است. این نوسان ناشی از عواملی همچون قیمت ارز، هزینه حمل و نقل، هزینه بسته بندی و … می باشد. جهت اطلاع از قیمت کینوا با مجوزات بهداشتی با مراکز فروش این محصول در ارتباط باشید.

کینوا

خرید کینوا فله از عطاری

کینوا در عطاری ها نیز به فروش می رسد. عطاری ها یکی از مراکز فروش کینوا می باشند .کینوا در این مجموعه ها به صورت فله نیز عرضه می شود. متاسفانه متقلبان و سودجویان با افزایش علاقه و مصرف مردم به کینوا، امروزه این محصول را به صورت غیر فراوری شده و غیر بهداشتی در برخی از مراکز فروش از جمله عطاری ها به صورت فله به فروش می رسانند.

کینوا برای مصرف باید عملیات فراوری بر روی آن انجام شود، زیرا دارای ماده ای به نام ساپونین می باشد که سمی است و باید از روی دانه برداشته شود. عطاری ها ممکن است کینوا غیر فراوری شده را به صورت فله و با قیمتی پایین تر از حد معمول به مشتریان خود عرضه کنند.

خریداران کینوا هنگام خرید مراکز معتبر را انتخاب نمایند و کینوا را به صورت بسته بندی شده تهیه کنند که دارای علامت سیب سلامت باشد. در هنگام خرید کینوا فله از عطاری ها مجوز بهداشتی، سیب سلامت، تاریخ تولید و تاریخ انقضا محصول را از فروشنده بخواهید و از سالم بودن کینوا اطمینان حاصل نمایید.

بازار فروش کینوا انواع رنگ های کینوا

کینوا دارای ۱۶۰ واریته و ۳ رنگ اصلی قرمز، سفید و سیاه می باشد. انواع رنگ های کینوا از نظر تغذیه ای تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و از نظر ویژگی های ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند. کینوا سفید از کینوا قرمز و سیاه پر مصرف تر می باشد زیرا طعم و مزه خاصی ندارد و برای همه افراد با هر ذائقه ای محبوب است .

بازار فروش انواع رنگ های کینوا در ایران در حال افزایش است. همچنین علاقه مندان زیادی برای مصارف جزئی و مصارف عمده به خود جذب کرده است. بسیاری از کارخانه جات محصولات غذایی علاقه مند به کار بر روی کینوا برای افزودن به فرمولاسیون محصولات خود هستند تا بتوانند محصولی نو و فراسودمند را عرضه کنند.

فروش انواع کینوا رنگی از طریق مراکز فروش که این محصول را به صورت وارداتی یا داخلی عرضه می کنند، انجام می شود. این مجموعه انواع رنگ های کینوا را به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله به فروش می رسانند.

کینوا

مرکز خرید کینوا در کرج

خرید کینوا در کرج از طریق مراکز مختلفی که کینوا را به صورت تولید داخلی و یا تولید کشور های خارجی عرضه می کنند، امکان پذیر است. کرج یکی از شهر هایی است که کارخانه جات زیادی در آن قرار دارد .این کارخانه جات برای غنی سازی و افزودن به خواص تغذیه ای محصول خود، می توانند با به کاربردن کینوا، محصولی نو و سالم را تولید نمایند.

برای انتخاب مرکز خرید کینوا در کرج، فروشگاه معتبری را انتخاب نمایید که دارای مجوزات بهداشتی و سیب سلامت باشد. از جمله مراکز خرید کینوا در کرج می توان به فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم، عطاری ها و فروشگاه های اینترنتی اشاره نمود. این مجموعه ها کینوا را به صورت عمده و جزئی به مشتریان عرضه می کنند.

خرید کینوا در رشت

شهر رشت، از جمله شهر هایی است که کینوا در آن محبوب است و علاقه مندان زیادی دارد. مصرف کنندگان جزئی کینوا در رشت می توانند این محصول را به صورت بسته بندی و کیلویی از فروشگاه های عرضه کننده خریداری کنند.

خریداران عمده کینوا در رشت، شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند. بهتر است این مجموعه ها برای خرید، مراکز عرضه کننده که کینوا را به صورت تناژ به فروش می رسانند، انتخاب نمایند.

برای خرید کینوا در رشت مراکز معتبری که دارای مجوز بهداشتی است را انتخاب نمایید. مراکزی که کینوا را مطابق با استاندارد های به روز ارائه دهند .در هنگام خرید کیلویی کینوا به درشتی و یکدست بودن دانه ها، نبود هیچ گونه موجود اضافی، نبود خاک و خاشاک دقت نمایید.

کینوا

آرد و پرک کینوا را از کجا تهیه کنیم؟

آرد و پرک کینوا دو محصول حاصل از فراوری کینوا هستند. این محصولات امروزه در صنعت غذایی کشور به وفور استفاده می شوند. شرکت ها و کارخانه جات صنایع غذایی از خریداران این دو ‌محصول هستند. این فراورده ها فاقد گلوتن هستند و این دو محصول کینوا برای تولید محصولات غذایی بیماران سلیاکی بسیار کاربردی خواهد بود.

فراورده های کینوا را می توان به صورت بسته بندی و کیلویی در مقادیر کم از طریق فروشگاه های سطح شهر و یا فروشگاه های اینترنتی تهیه نمود. ‌در هنگام خرید از این مراکز به کیفیت و دارا بودن سیب سلامت، تاریخ تولید و تاریخ انقضا دقت نمایید. همچنین این دو‌ محصول را می توان به صورت تناژ تهیه نمود.

خریداران عمده این محصول می توانند از طریق مراکز عرضه کننده که آرد و پرک کینوا را به صورت تولید داخلی و خارجی به فروش می رسانند، خریداری نمایند. خرید آرد و‌ پرک کینوا به صورت عمده از لحاظ اقتصادی به صرفه تر می باشد .

کینوا

تامین عمده و بسته بندی برای رستوران های کشور

امروزه رستوران های لاکچری و‌ گران قیمت، از کینوا در تهیه غذا های خود استفاده می کنند. این رستوران ها برای تامین کینوا مصرفی خود، آن را به صورت عمده و ‌یا بسته بندی خریداری می کنند. این مجموعه ها برای تامین کینوا، می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، اولین و‌ بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران می باشد. این مجموعه کینوا را به صورت عمده و‌جزئی به مشتریان خود از جمله رستوران ها عرضه می کند. مجموعه ایلیا همچنین کینوا را به صورت وارداتی به فروش می رساند. علاقه مندان با توجه به ذائقه و نوع مصرف و میزان بودجه، می توانند کینوا مد نظر خود را انتخاب نمایند.

این مجموعه علاقه مند به همکاری با رستوران های کشور می باشد و پتانسیل تامین بلند مدت کینوا مورد نیاز این مجموعه ها را دارد. رستوران های علاقه مند می توانند در صورت ارتباط با کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه ایلیا، ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی، اطلاعات لازم در خصوص همکاری و تامین کینوا را جویا شوند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *