خرید انواع دانه کینوا

جوانه کینوا

بزرگترین مرکز خرید انواع دانه کینوا در کشور ،  با داشتن مجوز و استاندارهای لازم ،  انواع دانه کینوا سفید و رنگی ،  آرد کینوا ،  پرک کینوا ،  دانه پروتئینی کینوا ،  سویق کینوا ،  ماسک و اسنک کینوا را در کلیه استان ها ،  عرضه می کند .

خرید انواع دانه کینوا باکیفیت بالا

دانه کینوا در ایران انواع مختلفی دارد .  این مجموعه برای اولین بار در کشور توانسته است ،  سطح زیر کشت کینوا در استان‌های مختلف را افزایش داده و کینوا تولیدشده در ایران را با بالاترین استاندارد فرآوری کرده و تولید کند .  

انواع دانه کینوا دارای کیفیت‌های مختلفی است .  رنگ دانه کینوا تولیدشده در این مجموعه بسیار روشن بوده و از لحاظ سرتینگ دارای یکدستی مناسبی است .  همچنین میزان سنگ‌ریزه و تخم علف هرز ندارد .  

شما می توانید خرید انواع دانه کینوا را در این مجموعه در حجم‌های مختلف خرد و عمده انجام دهید .  هایپر مارکت‌ها ،  باشگاه‌های بدن‌سازی ،  انجمن‌های سلیاک و دیابت می‌توانند دانه کینوا فله و بسته‌بندی را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت و استاندارد در این مجموعه تهیه کنند .  

گیاه کینوا

عرضه انواع دانه و آرد کینوا در کلیه استان ها

خرید انواع دانه کینوا فله نیز در این مجموعه ،  برای شرکت‌های پخش و مجموعه‌هایی که دارای برند شرکتی هستند ،  قابل خرید می‌باشد و می توانند در کلیه استان‌های کشور توزیع نماید .  

کلیه مجموعه‌های علاقمند به محصولات فراسودمند می‌توانند با این مجموعه همکاری نمایند .  در این مجموعه ،  انواع دانه کینوا به رنگهاس سفید ،  قرمز و سیاه عرضه می شود .   خرید انواع دانه کینوا ساپونین گیری شده و بدون تلخی را می توانید در این مجموعه انجام دهید.

آرد کینوا ،  سویق کینوا ،  پرک کینوا ،  دانه پروتئینی کینوا ،  و محصولات مختلف دیگر تولید شده از کینوا ،  در این مجموعه تولید ،  بسته بندی و در کلیه استان ها عرضه می شود .

در صورتی که تمایل برای تهیه انواع دانه کینوا ،  آرد و محصولات مختلف کینوا ،  با کیفیت و دارای مجوزات لازم هستید ،  می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس بگیرید .  ضمن اینکه همراه محصولات عرضه شده ،  روش های مصرف این موارد نیز ارائه می شود .

آرد کینوا

روش های مصرف دانه کینوا

کینوا غذای خوش هضم و سبک است که به صورت کته یا آبکش و یا با مخلوط با انواع غذاها سرو می گردد .  برای کته کردن این غذا ابتدا کینوا را به خوبی شسته و سپس  برای هر پیمانه کینوا دو پیمانه مایع پخت و پز اضافه کنید .  

می توانید مقداری نمک و ادویه دلخواه نیز به ظرف اضافه کرده و به مدت ۱۵ دقیقه با حرارت کم اجازه پخت بدهید .  پس از کشیده شدن آب کینوا زیر آن را خاموش کرده و اجازه دهید تا ظرف به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با درب بسته بماند .  

بخار باعث بهتر بازشدن دانه‌های کینوا می گردد .  کینوا پخته شده را می‌توانید با میوه ،  انواع مغز ،  سبزیجات بخارپز ،  انواع گوشت و شیر میل نمایید .  یا می توانید به انواع سالاد نیز این ماده غذایی مغذی را نیز اضافه کنید .  

همچنین می‌توانید کینوا را مشابه برنج‌ آبکش نمایید .  برای تهیه املت ،  پیتزا ،  سوپ ،  کتلت و انواع سالاد  می توانید از آن ها استفاده کنید .  همچنین جهت بهبود ارزش غذایی انواع غذاهای آبکی و فرنی این دانه را می‌توان به آنها اضافه کنید .  

با توجه به این که طعم دانه کینوا ،  مشابه ذرت و سایر غلات است ،  اضافه شدن آن به غذاهای مختلف ،  علاوه بر بهبود ارزش غذایی غذای طبخ شده ،  طعم اصلی غذا را تغییر نمی‌دهد . هایپر مارکت ها و فروشگاه های محصولات رژیمی و ارگانیک می توانند برای خرید انواع دانه کینوا در سراسر کشور به این مجموعه مراجعه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *