فروشگاه بذر کینوا با قوه نامیه بالا

بذر کینوا

فروشگاه بذر کینوا با قوه نامیه بالا در کنار عرضه بذر کینوا و شناسنامه‌دار ،  در زمینه کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور ،  به صورت رایگان ،  مشاوره می دهد .

انواع روش کشت بذر کینوا

هدف اصلی از کشت بذر کینوا ،  تولید دانه کینوا با کیفیت مناسب و وزن هزار دانه بالا می باشد .  سودآوری دو برابری کشت بذر کینوا ،  نسبت به کشت گندم و تقاضای زیاد برای مصرف دانه کینوا ،  باعث شده تا کشت بذر کینوا مورد توجه قرار بگیرد .  

بذر کینوا را می‌توان به انواع روش ها کشت نمود .  روش کشت جوی و پشته برای این گیاه مناسب است .  بذر کینوا پس از رشد ،  گیاهی مشابه سلمه تره ایجاد می‌کند که دارای شاخ و برگ فراوان و منشعب است .  به همین علت روش کشت کرتی به هیچ عنوان برای کشت بذر کینوا مناسب نیست .  

بذر کینوا برای کاشت

آبیاری

انواع روش های آبیاری غرقابی و تحت فشار را می‌توان برای تامین نیاز آبی این گیاه ،   استفاده کرد .  البته روش های آبیاری قطره ای و بارانی و نوار تیپ در مصرف آب صرفه جویی می کند .  همچنین تاثیر خوبی بر افزایش عملکرد محصول تولیدی و استفاده از منابع آبی دارند .  در این فروشگاه بذر کینوا با قوه نامیه بالا در سراسر کشور با بهترین خدمات عرضه می شود.

به طور کلی بذر کینوا ،  به 5 تا 7 نوبت آبیاری نیاز دارد و فاصله بین دفعات آبیاری ۱۰ تا ۱۵ روز می باشد .  در مناطق مستعد ،  امکان کشت بذر کینوا به صورت دیم نیز وجود دارد .  همچنین وجود باران های پاییزه و بهاره ،  دفعات آبیاری را کاهش می دهد .

بذر کینوا

عوامل موثر بر عملکرد

عوامل مختلفی بر عملکرد بذر کینوا تاثیر گذار است .  اولین عامل نوع بذر کینوا استفاده شده برای کشت می باشد .  بذر کینوا با کیفیت ،  باعث افزایش درصد سبز و در نتیجه افزایش عملکرد این محصول می گردد .

همچنین کنترل آفات و بیماریها و علف های هرز ،  در کشت بذر کینوا نیز مهم است ،  که باید مورد توجه قرار گیرد .  به علاوه تاریخ کشت صحیح و مدیریت زراعی مناسبف نیز باعث تولید محصولی با عملکرد بالا می گردد .  

حداقل عملکرد بذر کینوا 2 و حداکثر 5/5 تن در هکتار می باشد .  استفاده از بذر کینوا و شناسنامه دار و مدیریت زراعی صحیح ،  حداکثر عملکرد بذر کینوا را نتیجه می دهد .  

جهت تهیه بذر کینوا با قوه نامیه بالا و مدیریت موارد مذکور ،  می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید .  کارشناسان این مجموعهف به صورت رایگان کشاورزان عزیز را پشتیبانی می نمایند .

بذر کینوا

فروشگاه بذر کینوا با قوه نامیه بالا

مجموعه ما به عنوان بزرگترین فروشگاه بذر کینوا در کشور ،  بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد .  بذر کینوا شناسنامه دار ،  درصد خلوص و درصد ژنتیکی بالایی می باشد .

همچنین این بذرها ،  عاری از بذور علف هرز و بیماری سفیدک می باشند .  مصرف بذر کینوا اصل و شناسنامه دار با قوه نامیه بالا و مدیریت صحیح ،  باعث تولید محصولی با حداکثر عملکرد و دانه هایی با کیفیت مناسب می گردد .

همکاری با فروشگاه بذر کینوا با قوه نامیه بالا

 کارشناسان مجموعه ما که تجربه کشت بذر کینوا را در استان‌های مختلف دارند ،  به صورت رایگان به کشاورزان عزیز مشاوره می‌دهند .  این افراد در زمینه کشت صحیح بذر کینوا ،  مشاوره رایگان در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهند .

مجموعه ما در زمینه فروش محصول کینوا ،  بازار بذر و دانه کینوا و صادرات دانه کینوا ،  با کشاورزان عزیز مشارکت می نماید .  جهت تهیه بذر کینوا و استفاده از کلیه خدمات بزرگترین فروشگاه بذر کینوا در کشور ،  می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *