عرضه و توزیع بذر کینوا در ایلام

کشت بذر کینوا

کدام مرکز ، عرضه و توزیع بذر کینوا در ایلام را انجام میدهد؟ از کدام مرکز ، می‌توان در زمینه کشت بذر کینوا در ایلام ، مشاوره رایگان دریافت نمود؟ مزیت کشت بذر کینوا چیست؟

مزیت کشت بذر کینوا

 بذر کینوا بذری مقاوم به شوری و خشکی است و نسبت به اغلب محصولات زراعی ، نیاز آبی کمتری دارد . به همن دلیل ، جایگزین مناسبی برای محصولات آب بر محسوب می‌شود . همچنین دوره رشد بذر کینوا کوتاه مدت و حدود ۱۰۰ روز می باشد.

بنابراین ، در مناطق مستعد ، امکان کشت بذر کینوا ، برای دو نوبت در سال فراهم است . بذر کینوا را می‌توان به روش دستی و مکانیزه کشت نمود . همچنین انواع روش های آبیاری را برای تامین نیاز آبی این گیاه ، می‌توان استفاده کرد.

بذر کینوا نسبت به تغییرات اقلیمی سازگار است و در شرایط مختلف با آب و هوای متفاوت ، قادر به رشد و تولید دانه می باشد . به همین دلیل بذر کینوا را می‌توان در اکثر مناطق کشور کشت نمود . همچنین سود حاصل از کشت بذر کینوا ، دو برابر کشت گندم و برخی از غلات می باشد.

به علاوه با توجه به تقاضای زیاد برای مصرف دانه کینوا در جهان ، در صورت تولید دانه کینوا باکیفیت مناسب ، امکان صادرات این محصول و ارزآوری نیز وجود دارد.

بذر کینوا

تاریخ کشت بذر کینوا در ایلام

استان ایلام دارای دو نوبت کشت بهاره و پاییزه برای بذر کینوا ، می‌باشد . مناطق شمالی این استان دارای آب و هوای بسیار سرد است . در حالی که مناطق جنوبی آن گرمسیر می باشد . تاریخ کشت بذر کینوا بر اساس اقلیم های مختلف ایلام ، باید به صورت صحیح انتخاب شود .

زیرا گیاه کینوا در مرحله پرشدن دانه ، تحت تاثیر دمای محیط قرار می گیرد . و در دمای بسیار بالا یا سرمای زیاد ، کیفیت دانه کاهش یافته و عملکرد نیز به شدت کم می شود . جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در ایلام ، می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما ، استفاده نمایید . عرضه بذر کینوا در ایلام می تواند قدم بزرگی برای توسعه رونق اقتصادی باشد.

کارشناسان مجموعه ما ، که تجربه کشت بذر کینوا را در ایلام و استان های مختلف کشور دارند ، در زمینه کشت صحیح بذر کینوا ، به کشاورزان عزیزف مشاوره رایگان ارائه می نمایند . این افراد در زمینه کاشت ، داشت و برداشت محصول کینوا و تولید محصولی با عملکرد بالا ، زارعین عزیز را همراهی می نمایند.

بذر کینوا

عرضه و توزیع بذر کینوا در ایلام

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا در ایران فعالیت می نماید . این مجموعه در زمینه ترویج کشت بذر کینوا در ایلام و استانهای مختلف ، با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می کند . همچنین در زمینه کشت صحیح بذر کینوا و تولید محصولی با عملکرد بالا ، به کشاورزان عزیز ، مشاوره رایگان ارائه می نماید.

مجموعه ما در زمینه فروش محصول کینوا ، توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا با کشاورزان عزیز مشارکت می کند . جهت ارتباط با بزرگترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا در کشور و استفاده از کلیه خدمات این مجموعه در ایلام و هر استانی که هستید ، می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *