بازار فروش بذر کینوا یاسوج

بذر کینوا

وضعیت بازار بذر کینوا در یاسوج چگونه است؟ آیا کشت بذر کینوا در یاسوج مقرون به صرفه است؟ بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را از چه مرکزی می توان تهیه نمود؟

کشت بذر کینوا

بذر کینوا با وزن هزار دانه بین 2 تا 3 گرم ،  بسیار ریز است .  این بذرهای ریز ،  پس از رشد گیاه اصلی و رسیدگی ، دانه هایی با ارزش غذایی بالا تولید می کنند .  دانه کینوا که برای مصارف غذایی و صنعتی و تولید آرد به کار می رود ،  به خاویار گیاهی معروف است .

ارزش غذایی و اقتصادی دانه کینوا و وجود بازار های داخلی و خارجی برای این دانه ،  کشت بذر کینوا را مورد توجه قرار داده است .  کشت بذر کینوا ،  مشابه گیاهان بذر ریزی همچون شبدر و کلزا و به صورت دستی و مکانیزه انجام می شود .  

کشت این بذر در یاسوج و اغلب استان ها ،  با تولید محصولی مطلوب همراه می باشد .  به انواع روش های کشت به جز روش کرتی می توان بذر کینوا را کشت نمود .  بذر کینوا به صورت آبی و دیم کشت می شود .  

همچنین به وسیله انواع روش ها مانند غرقابی ،  بارانی ،  قطره ای ،  نوار تیپ و .  .  .  می توان این گیاه را آبیاری نمود .  به همین دلیل امکان کشت بذر کینوا در یاسوج و استان های مختلف کشور ،  برای کشاورزان عزیز با امکانات متفاوت وجود دارد .  سود حاصل از کشت بذر کینوا دوبرابر گندم ،  و جایگزینی مناسب برای محصولات آب بر می باشد .

کینوا

رعایت تراکم در کشت بذر کینوا

میــزان بــذر مصرفــی بــرای رســیدن بــه تراکــم مطلــوب بـه وضعیـت آمـاده سـازی زمیـن و روش کشـت بسـتگی زیــادی دارد .  در صورتیکــه زمیــن دارای کلــوخ اســت و شــوری اولیــه خــاك ،  دو برابــر شــوری آب آبیــاری است ،  بهتـر اسـت میـزان بذر مصرفـی افزایـش یابـد .

بهتریـن تراکـم بوتـه بـرای حصـول حداکثـر عملکـرد بذر کینوا ،  80 بوتـه درمتـر مربـع می باشد .  تراکـم بسـیار بـالا گیاه کینوا ،  موجــب افزایــش بیمــاری ،  آفــات و همچنیــن ســاقه های باریــک ،  بوته هــای ضعیــف و افزایــش احتمــال ورس می گردد . فروش انواع بذر کینوا در یاسوج در این مجموعه انجام می پذیرد.

 در صورتــی کــه تراکــم بوته های کینوا بــالا اســت ،  توصیه می شود ،  تنـک کـردن انجام شده و تعـداد بوتـه ها کاهش یابد .  اما زمانی کــه تراکــم بوته های کینوا ،  کمتــر از میــزان توصیــه شــده باشد ،  عملکرد کاهش می یابد .  و علاوه بر آن ،  کمبود تراکم ،  باعث افزایـش شـاخه دهی ،  طولانی تــر شــدن دوره رشــد رویشــی ،  رشــد بیشتــر علف هــای هــرز و مشــکل برداشــت مکانیــزه می گردد . بهترین بذر کینوا برای عرضه می توانید در ایین مجموعه دریافت کنید.

بذر کینوا

بازار فروش بذر کینوا در یاسوج

همانطور که بیان گردید ،  کشت بذر کینوا در یاسوج مشابه اغلب نقاط کشور ،  با تولید محصولی مطلوب همراه است .  تهیه بذر کینوا شناسنامه دار ،  با قدرت جوانه زنی و درصد خلوص بالا ،  کنترل علف های هرز و بیماری ها و داشتن مشاور باتجربه ،  باعث تولید محصولی با عملکرد بالا در یاسوج می شود .

کارشناسان مجموعه ما که تجربه کشت بذر کینوا را در یاسوج دارند ،  کشاورزان عزیز را در کاشت ،  داشت و برداشت محصول کینوا ،  به صورت رایگان پشتیبانی می نمایند .  در سال های اخیر نیز با استقبال کشاورزان عزیز برای کشت بذر کینوا ،  بازار فروش بذر کینوا در استان ها ،  رونق یافته است .

بذر کینوا

همکاری با بازار بذر کینوا در یاسوج

جهت اطلاع از وضعیت بازار بذر کینوا در یاسوج یا هر استانی که هستید ،  می توانید با ما در ارتباط باشید .  مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز بذر کینوا ،  بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در اختیار کشاورزان عزیز در سراسر کشور ،  قرار می دهد . 

همچنین این مجموعه در زمینه فروش محصول کینوا ،  صادرات دانه کینوا و توسعه بازار بذر و دانه کینوا ،  با کشاورزان عزیز ،  مشارکت می نماید .  جهت بررسی وضعیت بازار فروش بذر کینوا در یاسوج و سایر استان ها و استفاده از سایر خدمات این مجموعه ،  می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *