بررسی بازار بذر کینوا با عملکرد بالا

بذر کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران جهت تولید محصول کینوا با عملکرد بالا، بذر کینوای اصل و شناسنامه دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار داده و در زمینه کشت بذر کینوا و بررسی بازار بذر کینوا، مشاوره رایگان ارائه می نماید.

تهیه بذر کینوا با عملکرد بالا

جهت تولید محصول با عملکرد زراعی بالا، ابتدا لازم است که بذر مناسب تهیه شود. بذر مرغوب کینوا بذری است که عاری از علف هرز و بیماری باشد. مسئله کنترل علف های هرز برای کشت بذر کینوا در مناطق مختلف ایران اهمیت زیادی دارد. بذر کینوا با عملکرد بالا می تواند برای کشاورزان سود اوری بسیار بالایی داشته باشد.

در گام نخست، لازم است که بذرهایی تهیه شود عاری از بذور علف هرز باشند. زیرا مبارزه با علفهای هرز، هزینه های زیادی داشته و عملکرد محصول نهایی و سودآوری آن را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین برای کشت بذر کینوا با عملکرد بالا، لازم است که بذر مورد استفاده فاقد بیماری سفیدک باشد.

بذر کینوا

بیماری های کینوا

 بیماری سفیدک نوعی بیماری مربوط به گیاه کینوا است که از طریق بذر منتقل می شود. استفاده از بذر کینوا عاری از سفیدک هزینه داشت را کاهش داده و سودآوری محصول را افزایش می‌دهد. همچنین برای تولید محصول بذر کینوا با عملکرد بالا، باید بذر کینوا کشت شده، دارای قوه نامیه بالایی باشد. تا به این ترتیب، درصد سبز و عملکرد نهایی محصول افزایش یابد.

استفاده را بذر کینوا اصل و شناسنامه دار، تمام خصوصیات بالا را دارد. و باعث تولید محصولی با عملکرد بالا می گردد. جهت تهیه این بذرها می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید.

کشت بذر کینوا

بذر کینوا

بذر کینوا از نظر اندازه، مشابه گیاه کنجد و کلزا، بسیار ریز می باشد. وزن هزار دانه بذر کینوا بین ۲ تا ۳ گرم است. به همین دلیل کشت آن باید در عمق کم و به صورت سطحی انجام شود. حداکثر عمق کاشت بذر کینوا حدود ۲ سانتی متر می باشد.

کاشت مکانیزه بذر کینوا برای عملکرد بالا

برای کشت بذر کینوا با عملکرد بالا از ردیفکار پنوماتیک مربوط به کشت غلات، استفاده می شود همچنین بذر کینوا را می‌توان به صورت دست پاش نیز کشت نمود. برای هر هکتار به حدود ۸ تا ۱۰ کیلوگرم بذر کینوا نیاز است.

بذر کینوا به خشکی و شوری مقاوم است.  ۵ تا ۷ نوبت آبیاری به فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز نیاز آبی آن را برطرف می نماید. استفاده از کودهای آلی و شیمیایی مانند NPK و سوپر فسفات تریپل، گزینه های مناسبی برای افزایش عملکرد این محصول می باشند. در صورت استفاده از کود سوپر فسفات تریپل، لازم است که کود پتاس نیز همراه آن مصرف شود.

بذر کینوا برای کاشت

عملکرد بذر کینوا بین 2 تا 5/5 تن در هکتار می باشد. انتخاب بذر کینوا شناسنامه‌دار و اصل، در کنار کنترل علف های هرز و استفاده از کود، می تواند باعث تولید محصولی با عملکرد بالا گردد. جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محصول کینوا با عملکرد بالا، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید. و به صورت رایگان مشاوره کشت دریافت نمایید.

بررسی بازار بذر کینوا با عملکرد بالا

همانطور که بیان گردید کشت بذر کینوا، همراه با مدیریت زراعی مناسب، عملکرد بالایی به همراه خواهد داشت. و حتی نسبت به برخی محصولات زراعی از جمله گندم تا دوبرابر سودآور خواهد بود. در سال های اخیر و با شناخت بیشتر بذر کینوا در ایران، بازار خرید و فروش بذر کینوا در مناطق مختلف کشور، رونق یافته است. برای تولید کیفیت محصول کشاورزان باید از بذر کینوا اصلاح شده با عملکرد بالا استفاده کنند تا سود اوری در واحد سطح افزایش یابد.

بذر کینوا

جهت بررسی وضعیت بازار بذر کینوا با عملکرد بالا، می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید. مجموعه ما در جهت ترویج کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور، فعالیت می کند. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید.

همکاری در تولید بذر کینوا برای عملکرد بالا

مجموعه ما با هدف تولید محصول کینوا با عملکرد بالا، بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را توزیع می نماید. همچنین، با عقد قرارداد با کشاورزان عزیز، خرید و فروش محصول بذر کینوا را به صورت کاملاً تضمینی انجام می دهد.

جهت بررسی بازار بذر کینوا با عملکرد بالا و  اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *