فروشگاه علوفه کینوا در ایران

علوفه کینوا

بزرگترین فروشگاه علوفه کینوا در ایران بذر و دانه کینوا در ایران ، برای اولین بار در ایران علوفه کینوا در هکتار بالا، از کشاورزان عزیز خریداری می نماید و همچنین در زمینه کشت بذر کینوا و تولید علوفه کینوا در ایران، مشاوره رایگان ارائه می نماید.

معرفی بذر و گیاه کینوا

بذر کینوا بذری با وزن هزار دانه بین 2 تا 3 گرم و بسیار ریز است. این بذر به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج تعلق دارد. بذر کینوا بومی آمریکای جنوبی است و از حدود 5000 سال قبل در این منطقه کشت می شود.

از رشد بذر کینوا، گیاهی مشابه علف هرز سلمه به وجود می آید که به نام گیاه کینوا شناخته شده است. هدف اصلی از کشت گیاه کینوا، تولید دانه های مغذی است. مردم منطقه آند آمریکای جنوبی از هزاران سال قبل، دانه کینوا را با برای مصارف غذایی مورداستفاده قرار می دهند.

کینوا

ارزش کشت علوفه کینوا در ایران

اما علاوه بر تولید دانه، گیاه کینوا علوفه زیادی نیز تولید می نماید. علوفه کینوا نیز به عنوان غذایی سبک برای دام به صورت ترکیب با سایر علوفه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

گیاه کینوا، گیاهی مقاوم به خشکی و شوری است.  همچنین این گیاه زودرس بوده و مقدار آب کمتری نسبت به برخی گیاهان زراعی نیاز دارد. با وجود این ویژگی ها و تولید مقدار علوفه مناسب، می تواند به عنوان جایگزینی برای یونجه و ذرت علوفه ای باشد.

مصرف آب زیاد از مشکلات مربوط به کشت یونجه است که با ترکیب این علوفه با علوفه کینوا، می تواند صرف جویی زیادی در مصرف آب انجام شود. کشاورزان عزیز با کشت بذر کینوا، علاوه بر تولید و فروش دانه آن، می توانند علوفه کینوا را نیز برای مصرف دام استفاده کنند.

بذر کینوا

علوفه کینوا

علوفه کینوا به عنوان علوفه خوش خوراک به صورت ترکیبی و مکمل با سایر علوفه ها برای تغذیه دام های سبک و سنگین استفاده می شود. برای خوش خوراک شدن علوفه کینوا بهتر است، به صورت مخلوط با یونجه یا سایر علوفه ها، برای تغذیه دام های سنگین و سبک مورد استفاده قرار گیرد. فروشگاه علوفه کینوا در ایران آماده همکاری با کشاورزان و دامداران سراسر کشور می باشد.

البته تحقیقات نشان داده که  علوفه کینوا را میتوان به صورت تک غذا برای شترمرغ به کار برد. علوفه کینوا حاوی مواد معدنی مفیدی از جمله کلسیم، منیزیم، آهن، روی، مس و پتاسیم می باشد. مقدار این مواد برای تغذیه دام مفید به مقدار کافی در علوفه کینوا یافت می شود.

علوفه کینوا

اهمیت علوفه کینوا برای تغذیه دام و طیور

تعادل بین مواد معدنی موجود در خوراک دام، به اندازه میزان مواد معدنی در رژیم غذایی آن ها اهمیت دارد. بنابراین نسبت مواد معدنی نیز، باید در تغذیه دام توسط علوفه، مورد توجه قرار بگیرد. روابط متقابل بین مواد معدنی می تواند در جذب و استفاده از یکدیگر تأثیر گذار باشد.

تعادل موجود بین مواد معدنی در علوفه کینوا برای تغذیه دام مناسب است. میزان مواد معدنی موجود در علوفه ها بسته به نوع ، بلوغ گیاه ، خاصیت خاک ، آب و هوا و میزان کودهای مورد استفاده متفاوت است. علوفه کینوا، می تواند نقش مهمی در تأمین مقادیر کافی مواد غذایی ماکرو و میکرو، در خوراک دام داشته باشد.

میزان علوفه کینوا در هر هکتار حدود 5 تن می باشد. بنابراین کشاورزان عزیز در کنار تولید دانه کینوا و کسب درآمد، می توانند علوفه کینوا را نیز به فروش برسانند. یا با ترکیب با سایر علوفه ها برای تغذیه دام استفاده نموده و هزینه های مربوط به تامین علوفه را کاهش دهند.

علوفه کینوا

فروشگاه علوفه کینوا در ایران

مجموعه ما برای اولین بار در ایران، علوفه کینوا را از کشاورزان عزیز خریداری می نماید. این مجموعه علوفه تولید شده از مزارع بالای 5 هکتار را با قیمت مناسب خریداری می نماید. جهت ارتباط با این مجموعه می توانید با ما تماس بگیرید.

مجموعه ما بزرگترین فروشگاه بذر کینوا در ایران است که بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد. این مجموعه با ارائه مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا در کلیه استان ها، کشاورزان عزیز را برای تولید محصولی سودآور، همراهی می نماید.

علوفه کینوا

همکاری در فروشگاه علوفه کینوا در ایران

محصول تولید شده از این عزیزان با عقد قرارداد و به صورت تضمینی توسط این مجموعه انجام می پذیرد. و در حال حاضر علاوه بر خدمات قبلی، با خرید علوفه کینوا در ایران خدمتی دیگر به کشاورزان عزیز ارائه می نماید. مجموعه ما آماده همکاری با مراکز تحقیقاتی در زمینه تحقیقات مربوط به علوفه کینوا در ایران می باشد.

دامداری های صنعتی و سنتی در سراسر کشور، جهت تهیه علوفه کینوا با قیمت مناسب و کیفیت های مختلف،  می توانند با ما در ارتباط باشند. جهت اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *