فروشگاه دانه کینوا طلایی

برنج کینوا خاویار گیاهی

بزرگترین فروشگاه دانه کینوا طلایی  ، قرمز و سیاه  ، علاوه بر عرضه دانه کینوا طلایی و رنگی  ، آرد کینوا را که از مرغوب ترین دانه های کینوا تهیه می‌شود  ، به صورت عمده در تناژ بالا و در بسته بندی های مختلف در کلیه استان‌ها عرضه می نماید.

طیف رنگی دانه کینوا

دانه کینوا که به عنوان شبه غله شناخته می شود  ، مانند یک دانه کامل پخته و خورده می شود . این دانه به طور طبیعی فاقد گلوتن است . و در انواع مختلفی وجود دارد که در درجه اول از نظر رنگ قابل تشخیص است .

طیف رنگی وسی دانه کینوا  ، در کشورهای مختلف جهان تولید و مصرف می شود . اما به طور کلی دانه کینوا از نظر رنگ در سه دسته طلایی (سفید)  ، قرمز و سیاه قرار می گیرند. فروشگاه دانه کینوا طلایی بهترین دانه تولیدی کشور را عرضه می نماید.

دانه کینوا طلایی و رنگی از نظر مواد غذایی شباهت زیادی دارند  ، و تفاوت آن ها در مورد زمان پخت  ، طعم و سختی پوسته می باشد.

دانه کینوا

دانه کینوا طلایی

مصرف دانه کینوا طلایی  ، با گذشت سالها به طور مداوم در حال افزایش است  ، زیرا افراد با طعم و مزه دلپذیر آن و ویژگی های فوق العاده غذایی را بیشتر آشنا می شوند .

دانه کینوا طلایی  ، به عنوان یک منبع پروتئینی کامل که دارای آهن   ، منیزیم و فیبر نیز هست  ، شناخته می شود . دانه کینوا طلایی نه تنها یکی از سالم ترین مواد غذایی است   ، بلکه پخت و پز فوق العاده آسان و سریعی نیز دارد.

دانه کینوا طلایی مشابه سایر غلات از جمله برنج تهیه می شود . تقریباً برای هر وعده غذایی  ، یک غذای فوق العاده می توان با دانه کینوا طلای تهیه نمود . در این فروشگاه بهترین دانه کینوا به رنگ طلایی در حجم های مختلف قابل عرضه می باشد.

کینوا

تنوع غذایی دانه کینوا طلایی

 همچنین دانه کینوا طلایی را برای تهیه فرنی های صبحانه  ، سالادها  ، انواع سوپ و خورشت ها می توان ستفاده کرد.

تفاوت اصلی بین دانه کینوا طلایی  ، قرمز وسیاه رنگ دانه است . هر سه رنگ دارای کالری کم و پروتئین بالا می باشند . همچنین انواع دانه کینوا قرمز   ، طلایی و سیاه حاوی بیش از 23 ترکیب مختلف فنلی می باشند.

 با این حال   ، در بین سه رنگ   ، دانه کینوا قرمز و سیاه دارای پروفایل های فنلی و آنتی اکسیدانی قوی تر از دانه کینوا طلایی هستند . که این مورد به دلیل رنگ آنها است . محصولی از انواع رنگدانه های گیاهی به رنگ قرمز و بنفش  ، به نام بتاسیانین  ، یک اثر آنتی اکسیدانی قوی به دانه بسیاری از گیاهان می بخشد.

کینوا

فروشگاه دانه کینوا طلایی

همان طور که بیان گردید  ، دانه کینوا طلایی به علت طعم مطلوب تر و پخت سریع تر  ، بیشترین میزان مصرف را در بین دانه های کینوا دارد . مجموعه ما به عنوان بزرگترین فروشگاه دانه کینوا طلایی و آرد آن  ، در استان‌های مختلف کشور فعالیت می‌کند .

این مجموعه  ، همچنین در زمینه ترویج کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا طلایی  ، با کشاورزان عزیز در سراسر ایران همکاری می نماید . و با عرضه بذر کینوا شناسنامه‌دار و دادن مشاوره رایگان به کشاورزان عزیزف آنها را در تولید محصولی با کیفیت همراهی می کند .

کینوا دیابت

همکاری در فروشگاه دانه کینوا طلایی

این مجموعه برای اولین بار در ایران  ، پس از برداشت دانه کینوا  ، با استفاده از دستگاه های مخصوص  ، آن را فرآوری به صورت بسته بندی و فله،عرضه می نماید . و آماده همکاری با رستوران ها  ، بیمارستانها  ، هتلها  ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی  ، برای تهیه دانه کینوا طلایی و آرد آن در تناژ بالا می باشد .

جهت ارتباط با بزرگترین فروشگاه دانه کینوا طلایی  ، و تهیه دانه کینوا و آرد آن به صورت بسته بندی و فله  ، با کیفیت بالا می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *