سایت اینترنتی دانه کینوا عمده

کینوا

سایت اینترنتی دانه کینوا عمده ، در باره مواد غذایی موجود در دانه کینوا ، خواص و روش های مصرف آن ، اطلاعات کاملی ارائه می نماید و بزرگترین مرکز تولید دانه کینوا را برای تهیه دانه کینوا باکیفیت ، به صورت عمده و در تناژ بالا ، پیشنهاد می نماید .

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا که به عنوان دانه خوراکی و با سرشار از پروتئین معرفی شده است ، به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج تعلق دارد . این دانه ها که ارزش غذایی زیادی دارند و به خاویار سبز معروفند ، از هزاران سال قبل غذای اصلی مردم آمریکای جنوبی هستند .

سازمان فائو با نامگذاری سال 2013 به نام کینوا ، سایر کشورها را به تولید و مصرف دانه کینوا توصیه نمود . این سازمان ارزش پروتئینی دانه کینوا را با پروتئین شیر یعنی کازئین برابر دانست . دانه کینوا یک دانه مغذی است که عمدتا دارای مقدار زیادی پروتئین های باکیفیت خوب می باشد . در این سایت اینترنتی روش های مصرف دانه کینوا را می توانید آموزش ببینید.

کینوا

همچنین دانه کینوا حاوی مواد معدنی و ویتامین هایی نظیر ویتامین B و ویتامین E می باشد . املاح معدنی مفیدی مانند کلسیم ، آهن ، روی ، منیزیم ، روی و مس نیز در دانه کینوا وجود دارند . مقدار پروتئین موجود در دانه کینوا ، دو برابر گندم و برنج و نصف گوشت می باشد .

پروتئین دانه کینوا نسبت به غلات دارای لیزین و متیونین بیشتری می باشد . همچنین اسیدآمینه موجود در دانه کینوا از غلاتی مانند جو ، گندم و سویا بالاتر است  . همچنین دانه کینوا فاقد گلوتن است و غذایی مناسب باری بیماران سلیاکی می باشد . افراد مبتلا به سلیاک می توانند در این سایت اینترنتی دانه کینوا را در حجم های مختلف تهیه نمایند.

روش مصرف دانه کینوا

دانه کینوا که غذایی بسیار مغذی برای گروه های سنی مختلف است ، مشابه سایر غلات مصرف می شود . دانه کینوا مشابه برنج ، کته و آبکش می شود و مخلوط با برنج نیز طبخ می شود . همچنین به صورت تازه و سرخ کرده نیز مصرف می شود .

با پخت دانه کینوا به مدت 5 تا 7 دقیقه می توان آن را برای تهیه سالاد و کتلت به کار برد . از دانه کینوا برای غنی سازی انواع سوپ ، آش ، آبگوشت و انواع خورشت ها و.. . استفاده می شود . همچنین از دانه کینوا ، آرد کینوا نیز تولید می شو که برای تولید فرآورده های آردی مانند انواع نان ، بیسکویت ، کیک ، پاستا و .. . به می رود .

دانه کینوا که شبه غله است ، طعمی مشابه ذرت و گندم دارد . بنابراین استفاده از آن در انواع غذاها علاوه بر افزایش مواد مغذی آن خوراک ، تغییری در طعم اصلی غذا ایجاد نمی کند .

کینوا

سایت اینترنتی دانه کینوا عمده

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در زمینه ترویج کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا ، در داخل کشور فعالیت می نماید . این مجموعه جهت معرفی و عرضه دانه و آرد کینوا ، سایت اینترنتی دانه کینوا ، را راه اندازی نموده است .

این مجموعه با ارائه بذر کینوا اصل و مشاوره رایگان ، کشاورزان عزیز در تولید دانه کینوا باکیفیت همراهی می کند . پس از تولید دانه های مرغوب کینوا در داخل کشور ، این مجموعه ، برای اولین بار در ایران ، فرآوری دانه کینوا انجام می دهد .

کینوا

همکاری در سایت اینترنتی دانه کینوا عمده

مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی را پس از فرآوری و آماده به طبخ ، به صورت عمده و بسته بندی ، عرضه می نماید . این مجموعه آماده همکاری با هتل ها ، رستوران ها ، باشگاه ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه عرضه دانه و آرد کینوا ، به صورت عمده می باشد .

مجموعه ما دانه کینوا باکیفیت را در داخل کشور تولید و فرآوری کرده و در کلیه استان های کشور به صورت عمده در تناژ بالا و در بسته های مختلف توزیع می نماید . این مجموعه در زمینه تولید دانه کینوا و روش های مصرف آن ، مشاوره رایگان ارائه می نماید .

جهت تهیه دانه کینوا به صورت عمده و برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *