قیمت فروش دانه کینوا و جوانه آن

قیمت خرید کینوا جوانه

از چه مرکزی می توان قیمت فروش دانه کینوا و جوانه آن را استعلام نمود؟ جوانه کینوا چه فوایدی برای سلامت انسان دارد؟ تهیه دانه کینوا باکیفیت بالا و آرد کینوا از کدام مرکز امکان پذیر است؟

معرفی دانه کینوا و فروش جوانه کینوا

دانه کینوا، دانه ای با ارزش غذایی بالا و متعلق به خانواده تاج خروس است که مصرف آن در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. دانه کینوا به علت ارزش غذایی بالایی که دارد، به خاویار گیاهی معروف می باشد.

 سازمان فائو ارزش پروتئینی دانه کینوا را با شیرخشک مقایسه کرده است. همچنین این سازمان سایر کشورها، را به مصرف دانه کینوا توصیه نموده و به دانه کینوا، لقب مولتی ویتامین را داده است.

کینوا

بعلاوه، دانه کینوا دانه فاقد گلوتن می باشد که از این نظر برای بیماران مبتلا به سلیاک اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن دار مانند گندم و جو می باشد. فروش دانه کینوا و جوانه آن در استان های مختلف در این سایت انجام می شود.

 دانه کینوا سرشار از پروتئین، آنتی اکسیدان، ویتامین های گروه ب و ای است. همچنین املاح معدنی مفیدی مانند کلسیم، منیزیم، روی، مس، آهن، پتاسیم و منگنز جز مینرال های موجود در دانه کینوا هستند.

به همین دلیل، مصرف دانه کینوا نه تنها هیچ محدودیت سنی ندارد. بلکه مصرف آن برای افراد مختلف از کودک تا سالمند توصیه می شود.

کینوا

خواص جوانه کینوا

جوانه کینوا که از رشد دانه های کینوا به دست می آید، خواص زیادی در حفظ سلامت و تامین مواد غذایی مورد نیاز بدن دارد. اگرچه جوانه کینوا دارای طعم کمی متفاوت با دانه آن می باشد. دارای سطح بالایی از کربوهیدرات و پروتئین گیاهی با کیفیت است. علاقه مندان به محصولات فراسودمند می توانند دانه و جوانه کینوا را در این مجموعه خرید فروش نمایند.

دانه کینوا و جوانه آن، حاوی تمامی اسید آمینه های ضروری بدن، به میزان کافی می باشند.. اسیدآمینه لیزین، ماده باارزش دیگری است که در غلات دیگر وجود ندارد. اما دانه کینوا و جوانه آن، غنی از لیزین می باشند. همچنین اسیدآمینه تریپتوفان در حبوبات نیز محدود کننده است. ولی در دانه کینوا و جوانه آن به مقدار کافی وجود دارد.

جوانه کینوا ، حاوی طیف وسیعی از ویتامین‌های گروه B، منیزیم، فسفر، اسید فیتیک، کلسیم، آهن و میزان زیادی فیبر است. بعلاوه همانطور که بیان گردید، جوانه کینوا گلوتن بسیار پایینی دارد. و این مسئله آن را به محصولی ایده‌آل برای بیماران مبتلا به سلیاک تبدیل کرده است. افراد مبتلا به سلیاک می توانند برای خرید و فروش دانه و جوانه کینوا در شهر های مختلف با مشاورین تغذیه این مجموعه در ارتباط باشند.

همچنین جوانه کینوا یکی از مفیدترین جوانه ‌ها در پایین آوردن کلسترول خون محسوب می‌شوند. جوانه کینوا را می توان در منزل تهیه کرد. جوانه کینوا تا دو هفته پس از جوانه زنی تازه می ماند. الیته بهتر است که بلافاصله پس از تهیه برای تولید سالاد و ترکیب با سایر غذاها استفاده شود.

کینوا

قیمت فروش دانه و جوانه کینوا

جهت اطلاع از قیمت فروش دانه کینوا در استان‌های مختلف کشور، می توانید با ما تماس بگیرید. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور، دانه کینوا رنگی و سفید را در کلیه استانها عرضه می نماید.

این مجموعه دانه کینوا را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد. همچنین مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، کارخانجات صنایع تبدیلی، بیمارستان ها و انجمن‌های سلیاک، در زمینه عرضه دانه کینوا و آرد آن، به صورت عمده می باشد.

جهت اطلاع از قیمت فروش دانه کینوا و جوانه آن رنگی و سفید و تهیه دانه و آرد کینوا باکیفیت بالا، در کلیه استان ها، می توانید با ما در ارتباط باشید. و از کلیه خدمات این مجموعه استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *