قیمت خرید دانه کینوا سه رنگ

کینوا سه رنگ

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا سه رنگ مختلف و آن مرغوب آن ، علاوه بر عرضه این محصولات ، قیمت خرید سه رنگ دانه کینوا را نیز در اختیار علاقمندان عزیز قرار می دهد .

معرفی دانه کینوا سه رنگ

دانه کینوا یکی از محبوب ترین غذاهای سالم در جهان است که تقاضا برای مصرف آن در کشورهای مختلف جهان ، سیر صعودی دارد . زیرا دانه کینوا ، ارزش غذایی بالای دارد به طوریکه به آن خاویار سبز می گویند.

یه طور کلی دانه کینوا در سه رنگ سفید  ، قرمز و سیاه دسته بندی می شود . ارزش غذایی هر سه رنگ دانه کینوا بسیار بالا است .  سه رنگ دانه کینوا ، فاقد گلوتن بوده و پروتئین بالایی دارند. خرید دانه کینوا توسط این مجموعه در سراسر شهر ها امکان پذیر می باشد.

کینوا

همچنین این دانه ها جزء معدود ، غذاهای گیاهی هستند که حاوی مقادیر کافی از هر 9 اسید آمینه ضروری برای انسان می باشند . به همین دلیل سه رنگ دانه کینوا ، به عنوان روتئین کامل شناخته می شوند.

همچنین از نظر فیبر  ، منیزیم  ، ویتامین های گروه B  ، آهن  ، پتاسیم  ، کلسیم  ، فسفر  ، ویتامین E و انواع آنتی اکسیدان های مفید ، هر سه رنگ دانه کینوا سرشار هستند.

 هر سه رنگ دانه کینوا درا اصل بومی آمریکای جنوبی می باشند و به علت ارزش غذایی بالا در سال های اخیر ، به یک غذای مرسوم تبدیل شده اند.

کینوا

تفاوت مواد مغذی سه رنگ دانه کینوا

همانطور که بیان گردید ، دانه کینوا بسیار مغذی است . البته تفاوت های غذایی بین انواع قرمز  ، سیاه  ، سفید دانه کینوا ، وجود دارد . به طور معمول  ، هر سه رنگ دانه کینوا ، دارای پروتئین مشابه هستند  . و هر سه رنگ دانه کینوا به عنوان کامل ترین پروتئین گیاهی که حاوی کل اسیدهای آمینه ضروری است ، شناخته شده اند. دانه کینوا سه رنگ دارای قیمت بالاتری از کینوا سفید می باشد و افراد خاصی آن را خرید می کنند.

همچنین یک جایگزین عالی برای پروتئین حیوانی در رژیم غذایی گیاهخواران قرار می گیرند . به طور معمول دانه کینوا سیاه بالاترین مقدار فیبر دارد .  یک فنجان دانه کینوا سیاه دارای 5 گرم فیبر است . از نظر پروتئین  ، انواع دانه کینوا سفید  ، قرمز و سیاه 6 گرم در هر فنجان ، دارند.

دانه کینوا

بنابراین تفاوت بین انواع دانه کینوا ،  قرمز  ، سفید و سیاه بسیار کم است . مصرف هرکدام از این سه رنگ ، به سلامت دستگاه گوارش ،  استخوان ها و ماهیچه و گردش اکسیژن سالم کمک می کنند . انتخاب یک رنگ از بین سه رنگ دانه کینوا ، بستگی به تمایلات شخصی ، مشخصات طعم مورد نظر و در دسترس بودن آن ها می باشد.

طعم دانه کینوا سفید مشابه ذرت و سایر غلات است و پخت آن سریعتر می باشد . دانه کینوا قرمز رنگ زیباتری به انواع سالاد های تهیه شده از آن می دهد . دانه کینوا سیاه که طعم تندتری دارد ، برای مصارف صنعتی و تولید نوشیدنی های مالتی بیشتر به کار می رود.

ماده غذایی کینوا

قیمت خرید دانه کینوا سه رنگ

ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده که افراد زیادی برای مصرف آن در برنامه غذایی روزانه خود علاقه مند باشند . همانطور که بیان گردید سه رنگ اصلی برای دانه کینوا در جهان وجود دارد . مجموعه ما نیز ، این سه رنگ را به صورت بسته بندی و فله در کلیه استانهای کشور عرضه می نماید.

 جهت اطلاع از قیمت خرید سه رنگ دانه کینوا ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن ، دانه کینوا سفید ، قرمز و سیاه را به صورت بسته بندی و در تناژ بالا عرضه می نماید.

همچنین آماده همکاری با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی ، در زمینه عرضه دانه کینوا با سه رنگ مختلف و آرد کینوا می باشد . جهت اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا با سه رنگ متفاوت و تهیه دانه کینوا سفید و رنگی و آرد آن با کیفیت بالا ، می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *