خرید تضمینی بذر کینوا در اصفهان

بذر کینوا ایران

خرید تضمینی بذر کینوا در اصفهان به صورت کاملا رسمی در این مجموعه انجام می پذیرد. کشاورزان عزیز استان اصفهان با دریافت مشاوره کشت رایگان می توانند از خدمات بی نظیر و تخصصی ما بهره مند شوند.

کشت بذر کینوا :

بذر کینوا در اصفهان و همچنین اکثر مناطق کشور به راحتی رشد میکند و محصول دهی خوبی هم دارد. اما این اتفاق جز با یک کشاورزی دقیق امکان پذیر نمی باشد. این سوال برای تمام کسانی که تا به حال اسم بذر کینوا را نشنیده اند پیش می آید که آیا در منطقه ما رشد خوبی دارد یا خیر؟ شاید با منطقه ما سازگاری نداشته باشد!

در جواب باید گفت شرکت کیان تجارت سانا مفتخر است، که اعلام کند در زمینه ترویج بذر کینوا در در سطح کشور حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ هکتار ترویج عملی داشته است و برای شرکت کار جدید و تازه ای نیست. کشاورزانی که کشت دوم یا سوم خود را داشتند تناژ بسیار خوبی کسب کردند.

رقم تیتیکاکا به دلیل زودرس بودن می‌تواند به راحتی دو فصل کشت بهاره و پاییزه داشته باشد. با توجه به اینکه مزایای بسیار زیادی نسبت به گندم دارد برای کشاورزان عزیز مقرون به صرفه تر می باشد. این نوع بذر کینوا در اصفهان توسط این مجموعه به فروش می رسد.

مثلاً برای مثال می‌توان گفت بذر کینوا تقریباً نصف گندم آب نیاز دارد . همچنین کینوا ارزش غذایی بسیار بالاتری نسبت به گندم دارد و در نهایت نیز عملکرد بذر کینوا ۲ الی ۳ برابر گندم است.

بذر کینوا اصفهان


نحوه خرید تضمینی بذر کینوا در اصفهان :

این مجموعه برای خرید تضمینی بذر کینوا در اصفهان اعلام آمادگی کرده است ، و این تضمین را به کشاورزان می‌دهد که در پایان فصل کشور پس از برداشت محصول را خرید تضمینی میکند. کشاورزان بدون هیچ دغدغه ای از بابت فروش محصول نهایی خود می توانند بذر کینوا را کشت کرده و از خدمات مشاوره ای رایگان مجموعه استفاده نمایند.

کود های بیولوژیک یکی از بهترین کود های مصرفی کشاورزان می باشد که باعث افزایش عملکرد محصول خواهد شد. یکی از خدمات ما توصیه های کودی و تغذیه خاک مناسب برای هر کشاورز می باشد که بتواند محصولات تولیدی خود را با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

بذر کینوا اصفهان

بذر کینوا اصفهان :

محصول تولیدی کشاورزان اصفهانی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و وزن هزار دانه 2 تا 3 گرم را داراست. رنگ محصول بذر کینوا استان اصفهان بسیار مطلوب بازار های داخلی است و می توان به راحتی برای فروش ان اقدام کرد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *