انواع محصولات کینوا در ایران

کینوا

انواع محصولات کینوا را با کیفیت بالا از چه طریق می‌توان خریداری کرد؟ آیا با راه های استعلام قیمت محصولات کینوا در کشور آشنا هستید؟ کدام مرکز تمامی محصولات مختلف کینوا را با قیمت و کیفیت بالا به صورت تناژ عرضه می‌کند؟

انواع محصولات کینوا در ایران را می‌توانید در این سایت با بالاترین کیفیت در سطح کشور تهیه و خرید و فروش نمایید. از آرد کینوا می‌توان در انواع فراورده های غذایی استفاده کرد. سال ۲۰۱۳ از طرف فائو به علت ارزش غذایی بالای کینوا سال کینوا نامگذاری شد.

لیست انواع محصولات کینوا در ایران

کینوا دانه ای ارزشمند است که محصولات بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. طی سالیان اخیر انواع محصولات کینوا به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارند مورد توجه بسیاری از افراد و مصرف کنندگان قرار گرفته است. انواع محصولات کینوا در  کشور ما شامل موارد زیر است:

  • دانه کینوا
  • آرد کینوا
  • آرد فرنی کینوا
  • سویق کینوا
  • پرک کینوا

کلیه این محصولات طی فراوری های دقیق و تخصصی در شرایط مکانیزه و بهداشتی تولید می‌شود. همانطور که می‌دانید صنایع مختلف غذایی و تولیدی در کشور ما در حال پیشرفت هستند. طی این مراحل، انواع محصولات غذایی با استفاده از محصولات کینوا قابل تولید است که از جمله این تولیدات، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • انواع نان های سنتی و صنعتی کینوا
  • کیک و شیرینی و بیسکوئیت
  • انواع غذاهای رژیمی
  • مکمل های رژیمی
  • انواع غذاها و سالاد های نیمه آماده و … .
کینوا

کاربرد های کینوا در کشور

کینوا طی سالیان اخیر نقش ویژه ای را در صنایع غذایی کشور ایفا می‌کند. به همین منظور کابردهای زیادی را به خود اختصاص داده است.در درجه اول می‌توان به کاربرد اصلی این محصول یعنی استفاده در انجمن های سلیاک اشاره کرد. متاسفانه بیماران مبتلا به سلیاک توانایی هضم گلوتن بسیاری از غلات را ندارند.

پس کینوا که یک محصول فری گلوتن است بهترین گزینه برای آن ها است. کینوا برای تولید انواع نان و بیسکوئیت و موارد غذایی مختلف مورد مصرف این افراد، انتخاب می‌شود.

 از طرفی کینوا با توجه به این که سرشار از فیبر است برای تولید محصولات غذایی رژیمی بسیار مناسب می‌باشد. بسیاری از کارخانه و صنایعی که در رابطه با تولید محصولات رژیمی و لاغری فعالیت می‌کنند، می‌توانند کینوا را به عنوان ماده اولیه در لیست تولید خود قرار دهند.

یکی دیگر کاربرد های مهم کینوا در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. این دانه ارزشمند گیاهی به  دلیل سرشار بودن از مواد مغذی برای تقویت و بهبود شرایط پوست و مو بسیار مفید هستند. پس یکی از مواد اولیه محبوب برای تولید کنندگان بخش آرایشی و بهداشتی در کشور محسوب می‌شود.

به طور کلی کینوا و محصولات آن برای تولیدات گوناگون در کشور گزینه ای ایده آل محسوب می‌شود.

بزرگترین تولید کننده کینوا در ایران

کینوا محصولی حساس و مهم می‌باشد. به نوعی که باید از مراکز تخصصی تهیه گردد و تمامی مجوز های لازم و بهداشتی را داشته باشد. تنها مرکزی که در کشور ما انواع کینوا یعنی کینوا سفید و سیاه و قرمز را بر اساس روش های صحیح و تخصصی تولید و فراوری می‌کند، مجموعه ایلیا می‌باشد.

این مرکز دارای سیب سبز سلامت است و تمامی مجوز های لازم از سمت وزارت بهداشت و وزارت جهاد کشاورزی را دریافت کرده است. با توجه به این ویژگی ها به بزرگ ترین و اولین مرکز تولیدکننده کینوا در کشور تبدیل شده است.

کینوا سفید

قیمت کینوا در فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی که در زمینه عرضه مواد غذایی فعالیت می‌کنند، چنانچه قصد عرضه و فروش کینوا را داشته باشند باید این محصول را از طریق یک مجموعه متخصص خریداری کنند. مجموعه ای که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت بالا و درجه یک را به همراه داشته باشد.

این مرکز قادر است کینوا را در تناژ بالا و کیفیت عالی، با قیمت مناسب و در دزار مدت برای فروشگاه های اینترنتی تامین نماید. قیمت ها در این مرکز تولیدکننده با توجه به هزینه نهایی تولید محصول و فراوری و همچنین مصوبات و شرایط استاندارد بازار تعیین می‌شوند و به هیچ گونه امکان افزایش قیمت های نابجا ناشی از حضور افراد واسطه وجود ندارد.

کارخانه های خریدار کینوا

همانطور که در قسمت های پیشین ذکر کردیم کینوا جایگاه ویژه ای در صنایع گوناگون دارد. کارخانه های زیادی خریدار کینوا هستند تا از این طریق انواع

  • نان
  • بیسکوئیت
  • غذاهای رژیمی و نیمه آماده
  • محصولات آرایشی بهداشتی
  • انواع سالاد
  • کنسرو و … را به صورت با کیفیت و ارزش غذایی بالا تولید کنند.

کلیه این کارخانه ها باید کینوا را به صورت بهداشتی و سالم خریداری کنند و از فراوری دقیق و تخصصی آن مطمئن شود. در واقع این کارخانه ها باید کینوا را به نحوی خریداری کنند که آغشته به گلوتن نگردد و تمام مجوز های لازم را دریافت کند.

کلیه این کارخانه ها برای خرید کینوا می‌توانند از طریق مرکز ایلیا اقدام کنند. این مجموعه عرضه کننده دانه های سالم و با کیفیت با قیمت مناسب است و کلیه سفارشات را در بسته بندی های سالم و به صورت اینترنتی ارسال می‌کند.

اگرچه برخی کارخانه ها تمایل دارند از دانه کینوا در تولیدات خود استفاده کنند اما با مشکل تامین دراز مدت آن رو به رو هستند.  با توجه به این که بهترین گزینه خرید کینوا برای کارخانه ها، خرید به صورت تناژ است، اعتماد به این مرکز انتخابی هوشمندانه است؛ چراکه با عقد قرارداد، دانه کینوا را در تناژ بالا برای کارخانه های مختلف در زمان طولانی تامین می‌کند.

خرید کینوا سه رنگ در تهران

کینوا سه رنگ ترکیبی از هر سه رنگ کینوا سیاه و قرمز و سفید است. در بسته بندی های این محصول باید از هر سه رنگ انتخاب شود و نسبت استفاده از هرکدام یکسان  و تمامی دانه ها سالم و درشت باشند.

خریدارانی که در تهران هستند و خواهان تهیه کینوا سه رنگ با کیفیت و مرغوب می‌باشند، برای تهیه این محصول می‌توانند از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان این مرکز تماس بگیرند و اطلاعات مربوط به نحوه خرید و دریافت محصول را کسب کنند.

این مرکز برای آسایش حال خریداران در تهران و تمام نقاط کشور، امکان خرید به صورت اینترنتی را نیز در دسترس مشتریان قرار داده است.

کینوا

چالش های کینوا وارداتی چیست

کینوا هم به صورت ایرانی و هم به صورت وارداتی در بازار موجود است. برخی متقاضیان و خریداران خواهان تهیه کینوا وارداتی در تولیدات خود هستند. اما لازم است به بررسی برخی چالش های کینوا خارجی و وارداتی بپردازیم. کینوا وارداتی به طور واضح قیمت بیشتری نسبت به کینوا ایرانی دارد.

این محصول برای ورود به کشور چندین مرحله از جمله واردات و عبور از گمرک را طی می‌کند و شامل هزینه های گمرک و واردات و حمل و نقل خواهد شد. از طرفی با توجه به این که محصولات وارداتی با توجه به ارز های بین المللی خریداری می‌شوند، پس تغییرات و نوسانات ارز نیز بر روی قیمت کینوا وارداتی تاثیرگذار است.

یکی دیگر از چالش ها و مشکلات خرید کینوا وارداتی، تامین درازمدت این محصول است. در بسیاری از مواقع مشکلات واردات و یا گمرک مانع از ورود برخی محصولات به کشور می‌شود. بنابراین تولیدات کارخانه های وابسته به  این محصولات وارداتی، با مشکلات زیادی در روند تولید روبه رو خواهند شد.

تامین انواع کینوا با مجوزات بهداشتی

تمامی خریداران کینوا در صنف های مختلف برای خرید کینوا و عدم ایجاد مشکل در تامین درازمدت می‌توانند به این مجموعه متخصص اعتماد کنند.

این مجموعه به عنوان اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا و محصولات آن در کشور، تمامی مجوز های بهداشتی را دریافت کرده و با عقد قرارداد، انواع کینوا را در زمان طولانی و معین و به صورت تناژ  برای خریداران تامین می‌کند.

تولید مکمل های رژیمی با کینوا

کینوا سرشار از فیبر است و برای تولید محصولات رژیمی گزینه ای ایده آل محسوب می‌شود. چرا که باعث سیری طولانی مدت شده و از پرخوری و نهایتا چاقی جلوگیری می‌کند.

پس کلیه تولیدکنندگان مکمل ها و غذا های رژیمی می‌توانند بدون شک و دودلی، کینوا را از این مرکز در تناژ بالا تهیه کنند و به پیشرفت هر چه بیشتر خود نیز کمک نمایند.

کینوا

تولید آرد کینوا بدون گلوتن در تناژ های بالا

آرد کینوا را می‌توان در بسیاری از فراورده های غذایی مثل بیسکوئیت و شیرینی، نان های بدون گلوتن و همچنین مخلوط با آرد گندم استفاده کرد. دانه های کینوا شامل کینوا سفید و قرمز و سیاه است.

دانه کینوا به طور ذاتی فاقد گلوتن می‌باشد. گلوتن ماده ای است که در برخی غلات همچون گندم و جو وجود دارد و هضم آن برای مبتلایان به سلیاک و کسانی که نسبت به مصرف گلوتن حساسیت دارند، بسیار سخت و مشکل است. بنابراین فراوری و تولید آرد کینوا باید تحت اطلاعات و امکانات تخصصی و کاملا دور از محصولات دارای گلوتن انجام شود.

با حفظ شرایط استاندارد و لازم، آرد کینوا کلیه خواص دانه کینوا را در خود حفظ کرده و محصولی فاقد گلوتن خواهد بود. نکته قابل توجه در این مورد این است که در صورتی که امکانات فراوری آغشته به گلوتن گردد، به سادگی و با یک شستشوی عادی، فری گلوتن نخواهند شد؛ پس انتخاب مرکزی مناسب برای تهیه آرد کینوا فاقد گلوتن، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

تمامی این ویژگی های مهم از طریق مرکز متخصص ایلیا امکان پذیر است. این مجموعه قادر است آرد کینوا فاقد گلوتن و سرشار از ارزش غذایی را در تناژ بالا برای خریداران مختلف تامین نماید.

زمان پخت انواع محصول کینوا

هر یک از انواع کینوا زمان پخت مختص به خود را دارند و پس از پخته شدن بافت ویژه خود را ارائه می‌دهند. دانه کینوا سفید زمان پخت کمتری نسبت به سایر انواع کینوا دارد و همچون برنج طبخ می‌شود.

کینوا قرمز و سیاه تایم پخت بیشتری دارند و پس از پخته شدن بافت خود را حفظ کرده و زیر دندان احساس می‌شوند. دانه کینوا سفید استفاده بیشتری در انواع غذاها و سالادها و دسر ها دارد و در بسیاری از کشور ها در ترکیب با برنج مصرف می‌شود.

 ولی افرادی که علاقه مند به رنگ بندی و دیزاین غذا هستند، می‌توانند از کینوا قرمز و سیاه استفاده کنند. سازمان فائو ارزش غذایی کینوا را با شیر خشک مقایسه کرده است. می‌توان از کینوا در تولید شیرخشک هم استفاده نمود.

کینوا

سازمان فائو و کینوا

سازمان فائو سازمان جهانی خواروبار است که در زمینه توسعه کشاورزی فعالیت دارد. با کشف ارزش غذایی انواع برنج کینوا فائو با هدف ریشه کن کردن سوء تغذیه سال 2013 را سال کینوا نامید.

ارزش غذایی خاویار گیاهی کینوا

حدود ۱۰۰ گرم دانه کینوا پخته شامل انواع مواد مغذی است، از قبیل 120 کالری و منبع غنی از روی و منگز و فیبروکلسیم و 9 اسید آمینه ضروری بدن و فسفر و منیزیم ویتامین E و ویتامینC و ویتامین های گروهB می‌باشد. کینوا سرشار از فیبر است و فیبر موجود در آن این محصول ارزشمند را به غذایی مناسب برای رژیم لاغری تبدیل کرده است.

استفاده از کینوا می‌تواند از پیری زودرس جلوگیری کند. سلامت بدن و استحکام استخوانهای شما را تضمین کند. کینوا در درمان بیماری های دیابتی به خصوص دیابت نوع ۲ به شما کمک کند. اسید آمینه های موجود در کینوا می‌تواند تعادل در بدن شما به وجود بیاورد. کینوا برای تقویت پوست و مو توصیه شده و پوست و موی شما را به طور طبیعی سالم و زیبا نگاه می‌دارد.

کینوا عاری از گلوتن می‌باشد و برای بیماران سلیاکی مناسب می‌باشد. شما می‌توانید با قرار دادن کینوا و انواع محصولات آن اعم از دانه های رنگی و سفیدکینوا، ارد کینوا، ماسک کینوا، شیرینی ها و کیک های کینوا در سبد غذاییتان از فواید بینظیر این دانه های شگفت انگیز بهره گرفته و افزایش سطح تغذیه ی خانواده خود را تضمین کنید.

همکاران عزیز در سطح کشور اعم از رستوران ها، هتل ها، باشگاه های ورزشی ، فروشگاه های ارگانیک و هایپر مارکت های علاقه مند می‌توانند با دریافت تخفیفات بسیار ویژه و مشاوره های کامل تغذیه ای در سطح کشور، این محصول فوق العاده را به مشتریان خود معرفی نمایند.

تامین انواع محصولات کینوا غیر تراریخته با قیمت عالی

تهیه کینوا به صورت غیرتراریخته و ارگانیک اهمیت زیادی دارد. به همین منظور بسیاری از خریداران کینوا به دنیال مراکز متخصص و معتبر هستند.

با افتخار، مرکز ایلیا بزرگ ترین و معتبرترین تامین کننده انواع محصولات کینوا به صورت غیرتراریخته و سالم در کشور است و کلیه محصولات را به طور مستقیم و بدون واسطه به دست خریداران می‌رساند. پس قیمت ناسبی را نیز به کینوا تولید شده خود اختصاص داده است.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *