قیمت خرید و فروش کینوا برای صنایع غذایی

کینوا

برای اطلاع از قیمت خرید و فروش کینوا برای صنایع غذایی از طریق چه مراکزی می توان اقدام نمود؟ معتبر ترین مراکز ارائه دهنده کینوا ارگانیک تناژ برای صنایع غذایی کدام مجموعه است؟

کینوا در کشور ما به طور گسترده ای مورد توجه همه افراد قرار گرفته است. صنعت غذایی ایران بیش از قبل، علاقه مند به تولید محصولات فراسودمند و با ارزش غذایی بالا شده است. کارخانه جات صنایع غذایی علاقه مند به افزودن کینوا به فرمولاسیون محصولات خود هستند. این مجموعه ها جهت خرید کینوا باید به مراکز خرید و فروش این محصول مراجعه نمایند.

ورود غلات جدید به صنعت غذا

امروزه مردم اهمیت بسیار زیادی برای رژیم غذایی خود و محصولاتی که مصرف می کنند، قائل هستند و علاقه مند به مصرف محصولات با ارزش تغذیه ای بالا‌ و فراسودمند می باشند. با توجه به علاقه مردم، صنعت غذایی نیز ترغیب به استفاده از مواد غذایی با ارزش غذایی بالا نظیر غلات شد.

غلات جدید مانند کینوا امروزه به طور گسترده ای در صنعت غذا استفاده می شوند. کینوا با دارا بودن مواد مغذی و معدنی ارزشمند نظیر پروتئین، فیبر، امگا ۳ و امگا ۶ و املاح معدنی نظیر کلسیم، پتاسیم، آهن و … یکی از غلات کاربردی و منحصر به فرد برای افزودن به فرمولاسیون محصولات می باشد.

کینوا علاوه بر افزودن به خواص تغذیه ای محصولات، باعث بهبود خواص حسی، تکنولوژیکی و رئولوژیکی محصولات نیز می شود و بافت خوبی را به محصولات می دهد. کینوا را می توان به صورت های مختلفی به محصولاتی غذایی اضافه نمود، از جمله دانه کینوا، آرد کینوا، پرک کینوا و … اشاره نمود.

کینوا

تنوع انواع دانه کینوا

با افزایش علاقه مندان به مصرف کینوا، تنوع دانه های کینوا نیز افزایش یافت و محصولات متنوعی با توجه به ذائقه های متفاوت تولید شد. تنوع دانه های کینوا شامل:

  • انواع ایرانی کینوا
  • انواع وارداتی کینوا
  • دانه سفید کینوا
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • دانه سه رنگ کینوا، می باشد.

این دانه ها از لحاظ ارزش غذایی با یکدیگر یکسان هستند و از لحاظ ظاهری با هم متفاوت هستند و این با توجه به نوع کاربرد و نوع مصرف تعیین می شود. در ایران به صورت تولید داخلی و وارداتی برای علاقه مندان در حجم عمده و خرد عرضه می شود.

کینوا سفید بدون طعم و مزه است و برای افرادی که علاقه مند به استفاده از کینوا هستند ولی نمی خواهند در غذایشان طعمی احساس کنند کینوا سفید به آن ها پیشنهاد می شود.

دانه های سفید کینوا پوسته نازکی دارند و مدت زمان پخت کم تری نسبت به کینوا سیاه و قرمز دارد. کینوا سیاه و قرمز طعم خاص تری دارند و برای همه افراد پیشنهاد نمی شود. کینوا سیاه و قرمز بعد از پخت شکل ظاهری خود را حفظ می کنند و برای انواع سالاد و غذا های لاکچری استفاده می شود.

کاربرد های کینوا در صنایع غذایی ایران

کینوا در صنعت غذایی ایران در حال حاضر توسط شرکت ها و کارخانه جات زیادی کاربرد دارد. از جمله کاربرد های کینوا در صنعت غذایی می توان به:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه لبنی
  • صنایع بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • کارخانه تولید غذا نیمه آماده
  • صنایع تولید سالاد نیمه آماده، اشاره نمود.

این مجموعه ها می توانند جهت خرید کینوا با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند. مجموعه ایلیا تولید کننده و وارد کننده کینوا در ایران است. این مجموعه کینوا را به صورت ایرانی و خارجی عرضه می کند و خریداران با توجه به ذائقه و بودجه خود می توانند کینوا را خریداری نمایند.

خرید کینوا از مجموعه ایلیا بدون هیچ محدودیتی برای مشتریان می باشد و خریداران می توانند انواع محصولات کینوا از جمله دانه کینوا، آرد کینوا، پرک کینوا و . . را از این مجموعه خریداری نمایند‌. ‌فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ می باشد. این مجموعه آمادگی همکاری و تامین محصولات کینوا را برای کارخانه جات دارد.‌

کارخانه جات صنایع غذایی که علاقه مند به همکاری با شرکت ایلیا هستند می توانند جهت برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه از طریق شماره های موجود در ارتباط باشند.

کینوا

تولید آرد پروتئینی کینوا

آرد کینوا همانند دانه های کینوا سرشار از پروتئین است. آرد کینوا به آرد پروتئینی کینوا معروف است. این آرد حاصل آسیاب دانه های کینوا می باشد و اولین بار در کشور توسط شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تولید شد. این مجموعه در راستای تولید محصولات سالم و فراسودمند در حرکت می باشد و با تولید آرد کینوا قدمی بزرگ در جهت اهداف جامعه برداشته است.

آرد پروتئینی کینوا امروزه در صنعت غذایی کشور می تواند جایگزین آرد های دیگر باشد، آرد کینوا را همچنین می توان با سایر آرد ها ترکیب نمود و از خواص فوق العاده آن بهره مند شد. آرد پروتئینی کینوا در تولید انواع مکمل های غذایی، تولید انواع نان های حجیم و‌ سنتی، محصولات بیکری و … استفاده می شود.

مجموعه ایلیا اولین تولید کننده آرد کینوا در ایران، این محصول  را به صورت عمده و جزئی برای مشتریان عرضه می کند. خریداران عمده ضمن خرید آرد کینوا با کیفیت و مرغوبیت مناسب، با قیمتی ارزان آن را خریداری می کنند. آرد پروتئینی، یکی از بهترین محصولات برای ورزشکاران و بدنسازان می باشد زیرا پروتئین مورد نیاز آن ها را تامین می کند.

علاقه مندان می توانند جهت خرید این محصول از طریق سایت و یا شماره های موجود سفارش خود را ثبت نمایند و از خواص آن بهره مند شوند. مجموعه ایلیا دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت می باشد و خریداران باید از بابت خرید محصولی سالم و‌ بهداشتی مطمئن شوند.

آرد کینوا بدون گلوتن

دانه کینوا فاقد گلوتن و محصولات کینوا از جمله آرد کینوا نیز فاقد گلوتن هستند. گلوتن یک پروتئین است که برخی از افراد توانایی هضم گلوتن را در سیستم گوارش خود ندارند و دچار مشکلات گوارشی می شوند، این افراد مبتلا به بیماری سلیاک هستند. سلیاک یک بیماری خود ایمنی و ژنتیکی است که در آن فرد به گلوتن موجود در غلات نظیر گندم و‌ جو حساسیت دارد و در صورت مصرف این غلات گلوتن دار دچار مشکلات گوارشی نظیر اسهال، یبوست، نفخ، دردهای شکمی می شود.

در جهت رفاه این بیماران محصولات فاقد گلوتن از جمله آرد کینوا در کشور تولید شده است. آرد فاقد گلوتن کینوا در تولید انواع محصولات آردی از جمله نان، کیک، بیسکوئیت، پاستا و … استفاده می شود. با تولید محصولات فاقد گلوتن، این بیماران می توانند حس مصرف انواع مواد غذایی را به دست آورند و رژیم غذایی خود را گسترش دهند.

آرد کینوا بدون گلوتن در مراکز عرضه کننده محصولات کینوا به صورت عمده برای کارخانه جات صنایع غذایی و شرکت های پخش و بسته بندی و به صورت جزئی برای مصارف خانگی، به فروش می رسد. علاقه مندان جهت خرید، این مراکز معتبر را انتخاب نمایند که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت باشند.

کینوا

قیمت خرید و فروش کینوا کیلویی سیاه و قرمز

کینوا قرمز و سیاه دو رنگ از انواع اصلی کینوا هستند. دانه های قرمز و سیاه کینوا دارای طعم خاص تری نسبت به کینوا سفید می باشند. کینوا قرمز و سیاه را می توان به صورت تولید خارجی و داخلی خریداری نمود.

قیمت خرید و فروش کینوا سیاه و قرمز با توجه به عوامل تاثیر گذاری تعیین می شود، از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت کینوا سیاه و قرمز می توان به کشور تولید کننده که ایرانی یا وارداتی باشد، نوع مصرف و کاربرد کینوا که برای چه کاربردی استفاده می شود، حجم خرید که به صورت عمده یا جزئی باشد، شرکت تولید کننده یا وارد کننده اشاره نمود. این عوامل تاثیر بسزایی در قیمت کینوا قرمز و سیاه دارند.

امکان خرید کینوا قرمز و سیاه به صورت کیلویی نیز برای خریداران فراهم شده است و علاقه مندان با توجه به حجم مورد نیاز خود، محصول را خریداری می کنند.

قیمت کینوا کیلویی سیاه و قرمز از انواع بسته بندی ارزان تر است و برای مصرف کنندگانی که حجم بالایی از کینوا را خریداری می کنند، مقرون به صرفه می باشد. در هنگام خرید کینوا به صورت کیلویی دقت بیشتری بر روی کیفیت دانه ها که درشت، سالم، یکدست و بدون آفت زدگی باشند دقت نمود.

قیمت کینوا در بازار ایران

کینوا در بازار ایران دارای قیمت های متفاوتی می باشد و این تفاوت قیمت ناشی از فاکتور های تاثیر گذاری می باشد. قیمت خرید و فروش کینوا در بازار ایران دارای نوسان است و قیمتی ثابت نمی توان برای آن در نظر گرفت، به همین دلیل اعلام قیمت کینوا در بازار ممکن نیست و نمی توان آن را اعلام نمود.

قیمت کینوا وارداتی از انواع تولید شده در داخل ایران بیشتر است و این قیمت ناشی از قیمت ارز ، گمرک ، هزینه های حمل و نقل و … می باشد. علاقه مندان به کینوا، برای اطلاع از قیمت این محصول از طریق مراکز فروش، اطلاعات مورد نیاز را جویا شوند.

قیمت کینوا فله سفید

کینوا سفید پر مصرف ترین نوع کینوا می باشد. این محصول طعم خاصی ندارد و برای افرادی که علاقه مند به ایجاد طعم های جدید نیستند مناسب است. کینوا سفید در حجم عمده و جزئی و به صورت تولید داخلی و خارجی به مشتریان عرضه می شود. قیمت خرید و فروش کینوا فله سفید ارزان تر از انواع بسته بندی می باشد. کینوا سفید به صورت فله عمدتا توسط کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی خریداری می شود.

قیمت کینوا سفید با توجه به عوامل تاثیر گذاری تعیین می شود. این عوامل شامل: کیفیت محصول، حجم خرید و شرکت تولید کننده یا وارد کننده بستگی دارد. برای خریداران عمده و آن مشتریانی که کینوا را به صورت تناژ خریداری می کنند، قیمت کینوا تولید شده در داخل کشور، مناسب تر و ارزان تر از انواع خارجی می باشد.

کینوا

قیمت کینوا سه رنگ عمده و بسته بندی

کینوا سه رنگ محصولی جدید، پرطرفدار و سرشار از خواص تغذیه ای است. این محصول متشکل از سه رنگ اصلی کینوا می باشد. کینوا سه رنگ را می توان به صورت عمده و بسته بندی از مراکز عرضه کننده و فروش کینوا خریداری نمود. قیمت خرید و فروش کینوا سه رنگ با توجه به کیفیت دانه ها که درشت، سالم و بدون هیچگونه آسیب دیدگی و آفت زدگی باشند، کشور تولید کننده که ایرانی یا خارجی باشد، نوع بسته بندی و حجم خرید تعیین می شود.

قیمت خرید و فروش کینوا سه رنگ عمده و کیلویی، کم تر از مقادیر جزئی و بسته بندی می باشد و این تفاوت قیمت ناشی از تقاوت در خواص تغذیه ای نمی باشد.

تامین دانه و آرد کینوا تناژ برای کارخانه ها

دانه و آرد کینوا، دو محصول کینوا هستند که در صنعت بسیار مصرف می شوند. آرد و دانه کینوا به صورت تناژ برای کارخانه جات استفاده می شود. کارخانه جات در کشور با مشکل تامین محصول رو به رو هستند و یکی از معضلات کارخانه جات، یافتن یک تامین کننده متعهد می باشد.

شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است. این مجموعه در اکثر شهر های ایران دارای نمایندگی فروش می باشد و کارخانه جات می توانند بدون محدودیت و به آسانی تامین دانه و آرد کینوا مصرفی خود را به این مجموعه بسپارند. فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است.

این مجموعه خدمات ویژه و ارزنده ای برای کارخانه جات در نظر دارد. از جمله این خدمات می توان به امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه مجموعه، امکان تامین بلند مدت، ارسال نمونه و تولید محصول آزمایشی، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، امکان مشاوره تخصصی و … اشاره نمود.

مجموعه ایلیا قیمتی مناسب برای کارخانه جات در نظر دارد زیرا این مجموعه تولید کننده و وارد کننده مستقیم کینوا و محصولات کینوا از قبیل آرد کینوا می باشد. کارخانه جات صنایع تبدیلی جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تامین محصول و عقد قرارداد می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه تماس حاصل نمایند و اطلاعات مورد نیاز را جویا شوند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *