محل خرید آرد کینوا در البرز

کینوا

آرد کینوا در البرز به صورت تولید داخلی و خارجی به فروش می رسد. محل خرید آرد کینوا در البرز را از چه طریق می توان مطلع شد؟ قیمت آرد کینوا در البرز چگونه است؟ تامین آرد کینوا در البرز توسط کدام مراکز انجام می شود؟

آرد کینوا یکی از فراورده های پرمصرف کینوا می باشد که امروزه مورد توجه افراد جامعه قرار گرفته است. این محصول در شهر های ایران از جمله استان البزر توسط مراکز فروش، عرضه می شود. آرد کینوا همانند دانه های کینوا از خواص تغذیه ای فراوانی برخوردار است و تامین کننده نیاز های ضروری افراد می باشد.

کارخانه های خریدار آرد کینوا

با گسترش سبک زندگی سالم و افزایش استفاده از محصولات فراسودمند و با ارزش تغذیه ای بالا، کارخانه جات نیز علاقه مند به خرید آرد کینوا شده اند. آرد کینوا توسط کارخانه جات زیر خریداری می شود:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • صنایع بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده

این کارخانه جات با خرید آرد کینوا و غنی سازی محصولات، ضمن افزایش خواص تغذیه ای محصولات تولید شده، بر خواص حسی، رئولوژیکی و تکنولوژیکی محصولات نیز می افزایند و بازار فروش بسیار خوبی را به دست خواهند آورد.

کینوا

محصولات رژیمی با کینوا

کینوا به واسطه دارا بودن مواد مغذی و معدنی فراوان امروزه برای غنی سازی انواع محصولات به کار می رود. کینوا دارای فیبر فراوان است. فیبر موجود در کینوا محلول در آب است. فیبر های محلول در آب در معده حجیم می شوند و احساس سیری در فرد ایجاد می کنند.

کینوا با دارا بودن فیبر فراوان و کالری کم امروزه در تولید انواع محصولات رژیمی به کار می رود. محصولات رژیمی در جامعه امروزی جایگاه ویژه ای دارند و افرادی که قصد کاهش وزن دارند و به تناسب اندام خود اهمیت می دهند از خریداران محصولات رژیمی هستند.

شرکت های تولید کننده محصولات رژیمی با افزودن کینوا به فرمولاسیون محصولات، ضمن تولید یک محصول رژیمی و فراسودمند، بازار مشتریان گسترده ای را به خود جذب می کنند.

تامین آرد کینوا تناژ در البرز

آرد کینوا تناژ توسط شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی خریداری می شود. کارخانه جات موجود در البرز برای تامین آرد کینوا می توانند از طریق شرکت ایلیا اقدام نمایند. شرکت ایلیا بزرگ ترین تولید کننده آرد کینوا در ایران است.

این مجموعه خدمات گسترده ای برای خریداران در نظر دارد و آرد کینوا را با قیمت  ارزان و کیفیت درجه یک برای خریداران عرضه می کند. مجموعه های علاقه مند در البرز برای تامین آرد کینوا تناژ از طریق شماره های موجود در ارتباط باشند.

کینوا

قیمت آرد کینوا برای پخش در البرز

یکی از فاکتور های اصلی در خرید افراد، قیمت مقرون به صرفه است. قیمت آرد کینوا برای پخش با توجه به فاکتور های مختلفی تعیین می شود. از جمله آیتم های اثرگذار بر قیمت آرد کینوا می توان به: ایرانی یا خارجی بودن آرد کینوا، نوع مصرف و کاربرد، حجم خرید، نوع بسته بندی، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، هزینه های جانبی مانند حمل و نقل، کیفیت آرد کینوا و … اشاره نمود. قیمت آرد کینوا برای پخش در البرز قیمت ثابتی نیست و دارای نوسان است.

شرکت های پخش آرد کینوا در البرز برای اطلاع از قیمت آرد کینوا می توانند از طریق مراکز فروش عمده در این استان جویا شوند.

فروش آرد کینوا غیر تراریخته

آرد کینوا غیرتراریخته محصولی حاصل آسیاب دانه های کینوا غیرتراریخته است. کینوا غیر تراریخته بدون هیچ گونه دستکاری ژنتیکی تولید شده است و فرایند رشد دانه طبیعی بوده است. محصولات غیرتراریخته در حین رشد، هیچ گونه ماده شیمیایی به آن ها افزوده نشده است.

فروش آرد کینوا غیرتراریخته به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله انجام می شود و علاقه مندان می توانند این محصول را از فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های اینترنتی خریداری نمایند.

چالش های کینوا وارداتی

کینوا به صورت وارداتی نیز در کشور موجود می باشد. کینوا وارداتی دارای چالش ها و معضلات فراوانی می باشد. از جمله چالش های کینوا وارداتی  می توان به قیمت بالا و‌ نوسانی آن اشاره کرد. قیمت کینوا وارداتی با توجه به قیمت ارز تعیین می شود، از آن جایی که قیمت ارز در کشور ما بالا و نوسانی می باشد، قیمت کینوا وارداتی نیز گران خواهد بود و قیمتی ثابت نخواهد داشت.

قیمت کینوا وارداتی برای مصرف کنندگان جزئی تفاوت چندانی با نمونه های خارجی دارد اما خرید کینوا وارداتی برای خریداران عمده به صرفه نیست.

از دیگر چالش های کینوا وارداتی بحث تامین آن است. تامین به موقع کینوا برای خریداران عمده و کارخانه جات از اهمیت زیادی برخوردار است. تاخیر در ارسال بار از سوی کشور تولید کننده، مشکلات گمرکی، حمل و نقل و … باعث می شود کینوا وارداتی در موعد مقرر به دست مصرف کننده نرسد و به کارخانه خسارت وارد خواهد شد.

کینوا سفید

مزیت های کینوا ایرانی

کینوا از چندین سال قبل در ایران نیز کشت می شود. کشت کینوا برای اولین بار در ایران، در شهر اصفهان انجام شد. کشت کینوا در اصفهان موفقیت آمیز بود و این دانه پرخاصیت در سایر نقاط کشور نیز کشت می شود. کینوا ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

کینوا ایرانی از لحاظ قیمتی بسیار ارزان تر از نمونه های وارداتی است و به صرفه می باشد. دسترسی به کینوا ایرانی و تامین آن آسان تر است و کارخانه جات و خریداران عمده به راحتی می توانند کینوا ایرانی را با قیمت کم تر و کیفیت درجه یک خریداری کنند و مشکلات ناشی از خرید کینوا وارداتی نیز وجود ندارد.

تامین کینوا برای فروشگاه های زنجیره ای

فروشگاه های زنجیره ای مراکزی هستند که در سطح شهرها وجود دارند و افراد برای تامین محصولات مورد نیاز خود به صورت حضوری به این مراکز مراجعه می کنند و خرید خود را انجام می دهند. فروشگاه های زنجیره ای برای تامین کینوا و محصولات کینوا مورد نیاز، کینوا را به صورت عمده از مراکز فروش خریداری می کنند. تامین کینوا برای فروشگاه های زنجیره ای به صورت تولید داخلی و وارداتی امکان پذیر است. 

فروشگاه های زنجیره ای برای تامین کینوا می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است. این مجموعه کینوا را به صورت تولید ایرانی و خارجی به فروش می رساند و علاقه مندان باتوجه به نوع مصرف و بودجه مد نظر خرید خود را انجام می دهند.

قیمت ارائه شده توسط شرکت ایلیا با توجه به این که تولید کننده و وارد کننده مستقیم کینوا می باشد، مقرون به صرفه و اقتصادی است. فروشگاه های زنجیره ای علاقه مند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تامین کینوا و همکاری با شماره های موجود در ارتباط باشند.

کینوا

آسیابانی ویژه آرد کینوا

آسیابانی آرد کینوا نیازمند تخصص و تجهیزات ویژه ای می باشد. این پروسه اثر بسیار زیادی بر روی راندمان و کیفیت آرد کینوا تولیدی دارد و این مرحله باید با دقت کافی انجام شود.

انواع تقلب در ارد کینوا

با افزایش مصرف و علاقه مندی افراد جامعه به مصرف محصولات فراسودمند همچون آرد کینوا، سودجویان اقدام به تقلب در آرد کینوا نموده اند. از انواع تقلب در آرد کینوا می توان به: افزودن آرد های بی کیفیت به آرد های درجه یک و مرغوب، افزودن آرد کهنه به آرد های جدید، افزودن آرد سایر غلات به آرد کینوا، افزودن گچ به آرد کینوا و … اشاره نمود.

مصرف کنندگان برای خرید آرد کینوا مراکز معتبر را انتخاب نمایند و از خرید از افراد و فروشگاه های نامعتبر خودداری نمایند. در هنگام خرید آرد کینوا از داشتن مجوز بهداشتی و سیب سلامت اطمینان حاصل نمایید و به تاریخ تولید و تاریخ انقضا محصول توجه کنید.

تامین کینوا برای فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی امروزه جایگاه ویژه ای دارند. فروشگاه های اینترنتی این امکان را فراهم کرده اند که بدون مراجعه حضوری، افراد محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند. در فروشگاه های اینترنتی کینوا نیز به فروش می رسد. این مراکز برای تامین کینوا مورد نیاز، باید کینوا را به صورت عمده از مراکز فروش خریداری کنند.

یکی از مراکز تامین کننده کینوا برای فروشگاه های اینترنتی شرکت ایلیا است. شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است. این مجموعه پتانسیل تامین کینوا را برای فروشگاه های اینترنتی دارد و این اطمینان را به فروشگاه ها می دهد که محصولی باکیفیت و درجه یک را باقیمت مقرون به صرفه برای آن ها تامین کند. فروشگاه های اینترنتی برای تامین کینوا می توانند از طریق شماره های موجود سفارش خود را ثبت نمایند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *