چالش های خرید کینوا خارجی

کینوا

چالش های خرید کینوا خارجی چیست؟ کینوا، در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی به فروش می رسد. خرید کینوا خارجی دارای چالش های فراوانی می باشد. کینوا توسط شرکت های وارد کننده عرضه می شود. در ادامه در خصوص خرید کینوا خارجی و چالش های آن مطالبی را ارائه می شود.

انواع محصولات کینوا

کینوا در ایران دارای محصولات فراوانی می باشد، که این محصولات می توانند وارداتی و یا تولید داخلی باشند.

 این محصولات شامل:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • دانه کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده می باشند

 خرید محصولات کینوا به صورت عمده و جزئی امکان پذیر است و با توجه به نیاز و نوع کاربرد می توانید خرید خود را انجام دهید. تمامی محصولات کینوا باید به صورت فراوری شده عرضه شود. عرضه محصولات کینوا بدون فراوری غیر قانونی است و این محصولات بدون انجام فراوری قابلیت مصرف ندارند. وجود پوسته سمی ساپونین بر روی دانه های کینوا علت اصلی برای فرآوری شده بودن آن است. پس از انجام فرآوری و حذف پوسته سمی، این دانه ارزشمند قابلیت مصرف دارد.

کینوا

تولید کینوا ایرانی

کینوا، دانه گیاهی است که در آمریکا جنوبی بومی شده است و با توجه به ارزش غذایی و خواص سلامتی زایی که دارد در سایر نقاط نیز کشت می شود. ایران نیز یکی از مناطقی است که کینوا در آن قابلیت رشد دارد. کینوا تولید شده در ایران دارای رنگ کرم و کدر است و دارای دانه های ریزی می باشد که حاوی بوی خاصی نیز می باشد.

کینوا تولید شده در ایران، به صورت عمده و جزئی قابل خریداری است و علاقه مندان می توانند کینوا ایرانی با کیفیت را برای مصارف مختلف خریداری کنند. شرکت های صنایع غذایی که از کینوا در جهت غنی سازی و فراسودمند شدن محصولات استفاده می کنند با خرید کینوا ایرانی ضمن بهره مندی از خواص کینوا، هزینه کمتری را نسبت به انواع خارجی می پردازند.

چالش های خرید کینوا خارجی

خرید کینوا خارجی، دارای چالش های فراوانی می باشد. کینوا خارجی توسط شرکت های وارد کننده به کشور وارد می شود. این محصول به صورت عمده و جزئی عرضه می شود. از چالش های خرید کینوا خارجی، می توان به قیمت کینوا خارجی اشاره کرد که دارای قیمت بالاتری نسبت به کینوا تولید شده در ایران می باشد و دارای نوسانات قیمتی زیادی می باشد که ناشی از قیمت ارز است و برای کارخانه جات از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست. مشکل اصلی برای تامین کینوا خارجی، این است که تضمینی برای تامین در بلند مدت ندارد، زیرا ممکن است شرکت وارد کننده دیگر تمایلی به واردات کینوا نداشته باشد و همچنین مشکلات گمرکی، خرابی و شکستگی دانه ها در حین حمل و نقل، دست داشتن دلال ها و دست به دست شدن بار کینوا، از چالش های مهم در خرید کینوا خارجی می باشد.

کینوا

تامین محصولات کینوا برای کارخانه ها

کارخانه جات صنایع غذایی از کینوا برای غنی سازی و بالا بردن ارزش غذایی محصول خود استفاده می کنند. کارخانه جات صنایع غذایی با توجه به کاربرد و نوع استفاده، از محصولات متنوع کینوا برای ترکیب در فرمولاسیون خود استفاده می کنند. از دغدغه های کارخانه جات در بحث کینوا، تامین فرآورده های کینوا است، که تمایل دارند با مرکزی همکاری کنند که قدرت تامین در بلند مدت و آمادگی عقد قرارداد را نیز داشته باشد. مجموعه ای که علاوه بر کیفیت مرغوب، دارای قیمتی مقرون به صرفه برای کارخانه جات باشد، بهترین گزینه برای صنایع مختلف جهت تامین ماده اولیه می باشد.

شرکت ایلیا، از مراکز تامین کننده کینوا و فرآورده های کینوا در ایران می باشد. در این مجموعه محصولات کینوا به صورت تولید داخلی و خارجی قابل عرضه می باشد. شرکت ایلیا خدمات ارزنده ای برای کارخانه جات در نظر گرفته است. امکان ارسال نمونه و تولید محصول آزمایشی، امکان استفاده از بخش تحقیق و ‌توسعه شرکت و ارائه مشاوره تخصصی، از جمله خدمات ویژه مجموعه ایلیا برای کارخانه جات می باشد. صنایع مختلف و کارخانه جات جهت تامین فرآورده های کینوا به عنوان ماده اولیه خود، می توانند به شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا اعتماد کرده و با این مجموعه همکاری کنند. افراد علاقه مند می توانند جهت دریافت مشاوره های رایگان با کارشناسان مجموعه ایلیا در ارتباط باشند.

کینوا

کینوا ویژه شرکت های پخش و بسته بندی

شرکت های پخش و بسته بندی از جمله مراکزی هستند که پتانسیل خوبی برای فروش کینوا و محصولات آن را دارند. این شرکت ها با توجه به بازار فروش گسترده ای که در اختیار دارند، می توانند با فروش کینوا مشتریان خاص خود را جذب کنند. این مجموعه ها برای تامین کینوا مورد نیاز خود برای بسته بندی و پخش می توانند با مجموعه ایلیا که ارائه دهنده کینوا وارداتی و تولید داخلی می باشد، همکاری کنند. شرکت ایلیا، تولید کننده مستقیم و وارد کننده کینوا و محصولات آن می باشد. شرکت های پخش و بسته بندی با ارتباط گرفتن با مجموعه ایلیا، از خدمات مشاوره ای، تامین بلند مدت، قیمت بسیار نازل بهره مند خواهند شد. جهت برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات در خصوص فروش کینوا، از مشاوره تخصصی بهره مند شوید.

خرید کینوا ایرانی با مجوزات بهداشتی

کینوا، شبه غله ای است که در ایران نیز کشت می شود. این محصول به صورت فله و بسته بندی عرضه می شود. از نکات مهم در خرید کینوا توجه به مجوزات بهداشتی و سیب سلامت می باشد. خریداران کینوا ایرانی هنگام خرید محصول باید به نکاتی از قبیل: کیفیت و یکدست بودن دانه ها، عدم شکستگی و خرابی دانه، محصول فرآوری شده باشد، بسته بندی مناسب و قیمت مناسب، دقت نمایند. خرید کینوا ایرانی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد، زیرا قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های خارجی دارد و تامین آن راحت تر است. برای خرید کینوا ایرانی می توانید از انواع مرکز های تولید کننده و مراکز فروش این محصولات در سطح شهر اقدام نمایید. همچنین شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آمادگی همکاری با مجموعه های مختلف را دارد. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس بگیرند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *