خرید کینوا ایرانی برای تولید نان حجیم

کینوا

کارخانه جات تولید کننده نان های حجیم برای افزودن به ارزش غذایی نان از کینوا استفاده می کنند. کینوا در ایران به صورت تولید داخلی نیز کشت می شود. خرید کینوا ایرانی برای تولید نان حجیم را از طریق چه مراکزی می توان خرید نمو‌د؟ کدام مرکز کینوا ایرانی را با قیمتی مناسب ارائه می دهد؟

بزرگترین تولید کننده کینوا در ایران

بزرگترین تولید کننده کینوا در ایران، شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا می باشد. این مجموعه اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است. در این مجموعه مراحل کاشت، داشت و برداشت کینوا به طور کنترل شده ای انجام می گیرد تا محصولی با کیفیت و بدون هیچ گونه مشکلی به هموطنان عزیز ارائه شود. فروش کینوا در این مجموعه به صورت عمده و جزئی امکان پذیر است. فروش اصلی مجموعه ایلیا به صورت عمده برای کارخانه جات و شرکت های پخش و بسته بندی می باشد. خرید کینوا ایرانی از این مجموعه معتبر امکان پذیر است.

کینوا

کارخانه های خریدار کینوا

کینوا با داشتن خواص تغذیه ای فراوانی که دارد، بسیاری از کارخانه جات را تشویق به استفاده از کینوا در مواد غذایی کرده است. کارخانه جات صنایع غذایی از خریداران اصلی کینوا هستند. این مجموعه ها با افزودن کینوا به فرمولاسیون محصولات خود علاوه بر تولید محصولی فراسودمند، بازار بسیار خوبی از فروش این محصولات به دست خواهند آورد، کارخانه جاتی نظیر:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع محصولات آرایشی و بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • صنایع تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • کارخانه تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، از خریداران کینوا هستند.
کینوا

تولید انواع نان با کینوا

تولید کننده های انواع نان برای بیماران دیابتی، بیماران سلیاکی، نان رژیمی مخصوص افرادی که قصد لاغری دارند، از کینوا استفاده می کنند. انواع نان با کینوا بسیار رایج شده است و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. مجموعه های تولید کننده انواع نان با کینوا، برای خرید کینوا مورد نیاز خود از طریق شرکت ها و مراکز تامین کننده کینوا و محصولات آن از جمله آرد کینوا و پرک کینوا اقدام می کنند.

 تامین آرد کینوا با مجوز بهداشتی

کارخانه جات صنایع غذایی برای تامین آرد کینوا مورد استفاده خود دنبال مرکزی معتبر و دارای مجوز بهداشتی هستند که آرد کینوا را خریداری کنند. مجموعه ایلیا از تولید کنندگان و وارد کننده آرد کینوا در ایران است. این مجموعه با تولید آرد کینوا با کیفیت و قیمت مناسب، آن را به خریداران عمده و کارخانه جاتی که به دنبال تامین آرد کینوا هستند عرضه می کند. این مجموعه دارای تمام مجوزات بهداشتی و سیب سلامت می باشد. مجموعه ایلیا آمادگی همکاری با کارخانه جات و شرکت های پخش وبسته بندی را برای تامین آرد کینوا دارا است. علاقه مندان می توانند جهت تامین آرد کینوا و خرید این محصول با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنند.

کاشت کینوا

کینوا برای اولین بار ۵ هزار سال پیش در آمریکای جنوبی کشت شد. کینوا دانه گیاهی شبیه اسفناج است که یک ساله می باشد. این محصول دارای خواص فراوانی بوده، از این رو در سایر نقاط جهان از جمله ایران نیز کشت می شود. گیاه کینوا کم توقع می باشد و در خاک هایی با حاصل خیزی کم نیز رشد می کند. شرایط برای کاشت کینوا در ایران فراهم است و کشاورزان می توانند با کاشت کینوا علاوه بر اثر موثر در تولید محصولات غذایی سالم، بازار بسیار خوبی را نیز به دست آورند.

کینوا

قیمت هر کیلو کینوا سه رنگ

کینوا سه رنگ محصولی پرطرفدار در بین افراد است که آن را به شکل های مختلفی مصرف می کنند. خرید کینوا سه رنگ به صورت کیلویی نیز امکان پذیر است. قیمت هرکیلو کینوا سه رنگ با توجه به عوامل مختلفی نظیر: تولید داخلی یا خارجی، حجم خرید و نوع کاربرد تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت هر کیلو کینوا سه رنگ می توانید از طریق مراکز فروش و عرضه کننده این محصول  اطلاعات قیمتی را کسب کنید.

قیمت عمده کینوا سفید

کینوا سفید پرمصرف ترین نوع  کینوا است. این محصول دارای زمان پخت کمی می باشد و فاقد هرگونه طعم و عطر است. این محصول به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. خریداران عمده کینوا سفید، کارخانه جات صنایع غذایی و شرکت های پخش و بسته بندی می باشند. قیمت عمده کینوا سفید، نسبت به انواع بسته بندی کم تر بوده و قیمت هر کیلوگرم کینوا سفید به صورت عمده کم تر از انواع بسته بندی می باشد. خریداران کینوا سفید به صورت عمده، از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهند. همچنین توجه داشته باشند، داشتن قیمت پایین بعضی از مراکز عرضه کننده، نشان دهنده داشتن کیفیت نمی باشد.

کینوا

قیمت محصولات کینوا در مشهد

کینوا دارای طیف گسترده ای از محصولات می باشد. این محصولات شامل:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • دانه کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده می باشند.

این محصولات به صورت عمده، فله، جزئی و بسته بندی به فروش می رسد.

محصولات کینوا در اکثر شهر های ایران از جمله مشهد قابل خریداری می باشد. قیمت محصولات کینوا در مشهد را می توان از مراکز عرضه کننده و فروش، جویا شد. قیمت محصولات با توجه به عواملی نظیر: نوع بسته بندی، کیفیت محصولات که بدون هیچ گونه شئ اضافی باشد، نوع مصرف، حجم خرید، مشخص می گردد.

استعلام قیمت کینوا قرمز فله

کینوا قرمز از پر کاربرد ترین و لاکچری ترین محصولات کینوا می باشد که اغلب رستوران ها برای تهیه غذا های لاکچری و گران قیمت خود از کینوا قرمز استفاده می کنند. کینوا قرمز را می توان به صورت فله نیز خریداری کرد. قیمت کینوا قرمز به صورت فله از انواع بسته بندی کم تر می باشد. نکته مهم در خرید کینوا قرمز به صورت فله توجه به مجوزات بهداشتی، تاریخ تولید و انقضا، کیفیت دانه ها و فراوری بودن کینوا می باشد. قیمت کینوا قرمز فله با توجه به عوامل تعیین کننده، مشخص می شود. خریداران محترمی که قصد خرید کینوا قرمز به صورت فله را دارند می توانند از طریق مجموعه ایلیا که تولید کننده و وارد کننده کینوا قرمز در ایران می باشد، استعلام قیمت بگیرند.

خرید کینوا در رشت و سایر شهر ها

کینوا شبه غله ای با خواص تغذیه ای فوق العاده است که مصرف آن در ایران به شدت در حال گسترش است و مردم جامعه ترجیح می دهند از غلات فراسودمند استفاده کنند. فرآورده های کینوا را می توان از انواع شهر ها از جمله رشت خریداری نمود. کینوا و محصولات آن به صورت فله و بسته بندی قابل خرید می باشد. در هنگام خرید کینوا در رشت و سایر شهرها به کیفیت و قیمت مناسب، مجوزات بهداشتی و سیب سلامت، شرکت تولید کننده، فراوری بودن کینوا و … دقت نمایید. علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات و خرید کینوا ایرانی می توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس بگیرند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *