قیمت فروش کینوا قهوه‌ای برای کارخانه سوپ آماده

کینوا

خواص استفاده از کینوا قهوه‌ای در انواع سوپ آماده چیست؟ استعلام قیمت فروش کینوا قرمز یا قهوه‌ای برای کارخانه سوپ آماده از کدام مجموعه امکان پذیر است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خواص منحصر‌به‌فرد کینوا و کارهای این دانه ارزشمند در روند لاغری و رژیم‌های غذایی مختلف، با ما همراه باشید.

انواع کینوا در ایران

دانه کینوا یک غذای کامل است که به آن خاویار گیاهی و سوپرفود نیز گفته می‌شود. این دانه ارزشمند سرشار از مواد غذایی مورد نیاز بدن است و به صورت بومی مختص آمریکای شمالی است. اما به مرور و با شناخت هر چه بیشتر جوامع نسبت به خواص آن، کشت و تولید آن در سراسر جهان گسترش یافت و امروز موفق شده است سطح زیر کشت بالایی را در ایران به خود اختصاص بدهد. کینوا سفید، قرمز و سیاه به طور عمده در ایران تولید می‌گردد.

پس از طی مراحل فرآوری و بسته‌بندی به صورت سالم و ارگانیک و بسته بندی‌های بهداشتی روانه بازار می‌گردد. این محصول فوق العاده در انواع غذاها و تهیه ترکیبات متفاوت قابلیت استفاده دارد. به همین دلیل تقاضای آن روز به روز در حال افزایش است.

قیمت کینوا سفید عمده برای صنایع تبدیلی

یکی از محبوب‌ترین انواع دانه خاویار گیاهی، رنگ سفید می‌باشد. این به دلیل بافت نرم و مطلوب آن می‌باشد که پس از پخته بافت نرمی دارند و دارای طبخ آسانی است. بسیاری از صنایع غذایی ترجیح می‌دهند که کینوا سفید را در صنایع خود مورد استفاده قرار بدهند و کیفیت محصولات نهایی خود را افزایش دهند. این صنایع تبدیلی می‌توانند با عقد قرارداد نسبت به تهیه کینوا سفید از طریق سایت ایلیا و مشاوره کارشناسان مجموعه اقدام نمایند.

از آنجایی که ۰ تا ۱۰۰ تولید و ارائه محصولات کینوا و دانه کینوا توسط خود مجموعه ایلیا صورت می‌گیرد و قیمت این محصول قیمت مناسبی است. پس افراد واسطه‌ای وجود ندارند که در قیمت نهایی آن تاثیر گذار باشند. کارخانه‌های صنایع تبدیلی می‌توانند کینوا سفید را به صورت عمده و با ضمانت کیفی از این شرکت دریافت نمایند.

کینوا

کالری کینوا خام

به طور کلی کالری یک واحد است که میزان انرژی را نشان خواهد داد. زمانی که در زمینه مواد غذایی و فعالیت بدنی صحبت از کالری به میان می‌آید. به این معنی است که چه میزان انرژی از طریق این غذاها وارد بدن شده و چه میزان انرژی از طریق فعالیت‌های جسمی مصرف شده است. کینوا یکی از محصولاتی است که از لحاظ دارا بودن کالری مورد توجه بسیاری از متخصصان قرار گرفته است. چرا که در صورت ترکیب با مواد غذایی مناسب می‌تواند در روند کاهش وزن و داشتن یک رژیم غذایی سالم موثر باشد. به طور کلی در هر ۱۰۰ گرم کینوا خام ۳۶۸ کالری وجود دارد. در صورت استفاده این دانه مغذی در ترکیبات متناسب با رژیم غذایی، می‌تواند نتیجه مطلوبی را ارائه بدهد.

قیمت کینوا قهوه‌ای غیر تراریخته

محصولات غیر تراریخته به محصولاتی گفته می‌شود که مورد دست کاری‌های ژنتیکی قرار نگرفته‌اند و سلامت خود را همچنان حفظ کرده‌اند و تاثیرات منفی بر روی بدن نخواهند داشت. دانه کینوا به لحاظ سلامتی از اهمیت زیادی برخوردار است در واقع باید کاملاً شستشو شده باشند و سپس مورد استفاده قرار بگیرد. منظور شستشوی دانه کینوا، شستشوی عادی نیست و این عمل باید به صورت کارخانه انجام بگیرد و رویه ساپونین آن که سمی است به‌طور کامل جدا گردد.

می‌توان نتیجه گرفت که در کنار تمام این موارد، غیر تراریخته بودن دانه کینوا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین برای تهیه کینوا قهوه‌ای باید به مراکز مطمئن مراجعه نمایید و با بهترین کیفیت و قیمت و همچنین با مجوز بهداشتی، این محصول را دریافت کنید. مجموعه ایلیا نوع قهوه‌ای کینوا را به صورت غیر تراریخته و با ارائه مجوز بهداشتی با قیمت مناسب روانه بازار می‌نماید.

از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت ایلیا می‌توانید با کارشناسان بخش فروش و متخصص این مجموعه در ارتباط باشید و مناسب‌ترین کینوا را دریافت نمایید. قیمت کینوا با شرایط گوناگونی تعیین می‌گردد. مانند هزینه تهیه بذر و آموزش کشاورزان، هزینه نهایی تولید دانه کینوا، هزینه برداشت و مراحل فرآوری و بسته‌بندی این محصولات، بررسی خلوص دانه‌ها و در نهایت تقاضای موجود در بازار.

کینوا

طریقه مصرف دانه کینوا برای لاغری

دانه کینوا سرشار از کلسیم و کربوهیدرات می‌باشد و انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند. گزینه بسیار مناسبی برای رژیم‌های لاغری می‌باشد. فیبر سرشار دانه کینوا باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد و از پرخوری جلوگیری به عمل می‌آید. نکته مثبت در رابطه با استفاده از کینوا برای لاغری این است که علاوه بر کمک به کاهش وزن، تمام مواد مورد نیاز بدن را تامین می‌کند. همچنین هیچ گونه کمبود مواد غذایی در بدن ایجاد نمی‌گردد. با توجه به این که فاقد گلوتن می‌باشد برای رژیم غذایی افراد مبتلا به سلیاک بسیار مناسب است.

کینوا و محصولات آن در رژیم‌های لاغری به اشکال مختلفی قابل استفاده هستند. می‌توان آن را مانند برنج طبخ کرد، می‌توان در انواع سالاد و سوپ مورد استفاده قرار داد. همچنین بسیاری از باشگاه‌ها از پودر پروتئین کینوا استفاده می‌کنند و به صورت مکمل‌های تقویتی در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهند.

قیمت دانه و آرد کینوا سفید و قهوه‌ای برای کارخانه سوپ آماده

یکی از موارد استفاده کینوا سفید و قهوه‌ای در کارخانه‌های تهیه سوپ آماده می‌باشد. به دلیل سرشار بودن این دانه‌ها از مواد غذایی مانند پروتئین، ویتامین، کربوهیدرات، کلسیم، آهن و … این کارخانه‌ها ترجیح می‌دهند، آرد سفید و قهوه‌ای را به صورت سوپ ‌آماده تهیه نمایند. این کارخانه‌ها می‌توانند با عقد قرارداد، کینوا و محصولات آن را با قیمت مناسب از مجموعه ایلیا دریافت نمایند.

این مجموعه پس از انجام فرآوری‌های لازم بر روی دانه کینوا و تبدیل آن به آرد، باعث از بین رفتن خواص این محصول نمی‌شود. بنابراین با بهترین کیفیت می‌تواند به دست مصرف کنندگان برسد. میتوانید قیمت دانه و آرد کینوا را از این طریق استعلام نمایید و به صورت عمده برای کارخانه‌های تهیه سوپ آماده خریداری کنید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *