فروشگاه خرید و فروش گیاه کینوا رنگی فله

کینوا

بهترین فروشگاه خرید و فروش گیاه کینوا رنگی فله کدام مجموعه است؟ کینوا گیاه قابل رشد در چه مناطقی از کشور است؟ ماهیت کینوا گیاه است یا در خانواده غلات قرار می‌گیرد؟ کدام مجموعه امکان خرید و فروش آسان دانه کینوا و محصولات آن را با مجوز بهداشتی فراهم کرده است؟ با ما همراه باشید.

قیمت کینوا سفید

کینوا سفید یکی از انواع دانه کینوا می‌باشد که طبخ آسانی دارد و بیشتر از انواع دیگر کینوا در دسترس قرار می‌گیرد. این محصول با توجه به اینکه به شرایط کشت ویژه احتیاج دارد باید به شکل تخصصی نیز فرآوری بشود. تولید کنندگان و خریداران مختلف به دنبال خرید محصولی می‌باشند که در کنار کیفیت بالایی که دارد مقرون به صرفه نیز باشد تا بتوانند به راحتی در صنایع مختلف خود استفاده کنند.

به طور کلی قیمت کینوا سفید تولید شده توسط مجموعه ایلیا با توجه به تقاضای بازار، هزینه کشت بذر، برداشت دانه‌ها، فرآوری‌های متعدد و بسته‌بندی تعیین می‌شود و در نهایت با مجوز بهداشتی به دست خریداران می‌رسد. پس می‌توان گفت که هیچ هزینه اضافی شامل حال محصولات این مجموعه نمی‌شود. ذکر این نکته ضروری است که افراد واسطه و دلال نیز در این میان حضور نداشته و تأثیری در قیمت محصول نهایی ندارند.

برای استعلام قیمت کینوا سفید می‌توانید از طریق شماره‌های مندرج در سایت با مشاوران متخصص مجموعه در ارتباط باشید و اطلاعات لازم در مورد محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

کینوا

آیتم های خرید کینوا سالم

تهیه کینوا  سالم مهمترین دغدغه خریداران این محصول در اقشار مختلف خریداران می‌باشد در واقع تهیه یک محصول سالم و با کیفیت می‌تواند به افزایش کیفیت محصولات نهایی کمک کند و مراجعه به یک مرکز متخصص در این زمینه می‌تواند این دغدغه را رفع نماید.

کینوا سفید

پرمصرف ترین نوع کینوا در تمام دنیا کینوا سفید می‌باشد که بافت نرمی داشته و می‌تواند بسیاری از مواقع جایگزین برنج قرار بگیرد. کینوا سفید طعمی ملایم و لطیف دارد و برای قرارگیری در رژیم های لاغری و غذایی بهترین گزینه محسوب می‌شود و به دلیل این ویژگی با انواع سبزیجات، ادویه، میوه و خوراکی های مختلف قابل ترکیب است.

دانه های سفید کینوا ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و منبع سرشار از پروتئین و فیبر و 9 اسید آمینه ضروری بدن محسوب می‌شود. کینوا سفید محصولی کم چرب و سالم می‌باشد که برای تهیه انواع سالاد، سوپ، برنج و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع محصولات کینوا

کینوا محصولات بسیار متنوع و مختلفی دارد یکی از پرمصرف‌ترین محصولات کینوا دانه و آرد کینوا می‌باشد که در قرار گیری در صنایع مختلف نقش بسیار گسترده ای را به خود اختصاص داده اند.  اما به طور کلی انواع محصولات کینوا در گستره وسیعی از تنوع قرار می‌گیرد.

  •  دانه کینوا
  •  آرد خالص کینوا
  • آرد فرنی کینوا
  • ادویه کینوا
  • سویق کینوا
  •  اسنک کینوا و … .

خواص کینوا چیست

کینوا خواص بسیار ارزشمند و متنوعی دارد که طی سالیان اخیر توجه ویژه طب سنتی و افراد طرفدار رژیم های سالم را به خود جلب کرده است. در درجه اول کینوا محصولی سرشار از فیبر و پروتئین است و برای بهبود شرایط گوارشی و داشتن یک رژیم لاغری سالم گزینه ایده آلی است. چرا که انرژی مورد نیاز بدن را نیز می‌تواند تامین نماید.

از طرفی این محصول فاقد گلوتن می‌باشد، بنابراین برای کسانی که نسبت به مصرف گلوتن حساسیت دارند مانند بیماران مبتلا به سلیاک سالم‌ترین و ایده آل بهترین انتخاب می‌باشد. این محصول تنها دانه خوراکی است که تمام آمینو اسیدهای مورد نیاز و ضروری بدن را دارا می‌باشد و دارای شاخص گلیسمی پایینی است. این به این معنی است که برای کنترل میزان قند خون بسیار مفید و حائز اهمیت است.  

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده کینوا این است که منبع سرشار از مواد معدنی مانند منیزیم و آهن می باشد. مصرف سوخت و ساز بدن را تنظیم می‌کند و می‌تواند در طب سنتی جایگاه ویژه ای را برای خود داشته باشد. مصرف کینوا برای گروه های سنی مختلف توصیه می‌شود و می‌تواند یک مکمل جذاب و مفید برای نوزادان کودکان و مادران و  بدنسازان باشد.

کینوا

کینوا قرمز

یکی از انواع جذاب کینوا، کینوا قرمز می‌باشد که بافت سفتی داشته و پس از پخت نیز همچنان  بافت خود را حفظ می‌کند و زیر دندان احساس می‌شود. کینوا قرمز پس از پخته شدن رنگ متمایل به قهوه‌ای پیدا می‌کند، بیضی شکل است و همانند سایر انواع کینوا فاقد گلوتن می‌باشد. کینوا قرمز یک منبع سرشار از

  •  تیامین
  •  ریبوفلاوین
  •  ویتامین ب۶
  •  منیزیم
  • فولات
  •  آهن
  • مس
  • فیبر
  • پروتئین است.

 پس از طبخ به لحاظ طعم و بو شباهت زیاد به فندوق دارد. تحقیقات پزشکی نشان می‌دهد که کینوا  قرمز خطر ابتلا به انواع بیماری های قلبی و عروقی را کم می‌کند همچنین با توجه به این که سرشار از فیبر است برای رژیم های لاغری مورد مصرف قرار می‌گیرد. کینوا قرمز با توجه به بافت ویژه خود برای تزیین غذا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول به صورت پخته شده در انواع سبزیجات، سالاد و … استفاده می‌گردد.

خرید کینوا از عطاری

محل خرید کینوا اهمیت بسیار زیادی دارد در واقع این محصول پس از برداشت بلافاصله قابل مصرف نیست و باید مورد فرآوری های دقیق و تخصصی قرار بگیرد. در مراحل  فراوری، ساپونین که یک از پوسته ضخیم است از محصول جدا می‌گردد. بنابراین خرید کینوا از عطاری ها که دانه های فرآوری نشده را به فروش می‌رسانند هرگز پیشنهاد نمی‌شود.

انتخاب عطاری منوط به تهیه محصولات بهداشتی با مجوز های کامل سلامت است. در واقع عطاری ها نیز محصولات کینوا را باید از طریق مراکز معتبر همچون این مرکز  خریداری کنند و در نهایت به دست مشتریان خود برسانند.

کینوا

کینوا را از کجا بخریم

در رابطه با این سوال ما شرکت ایلیا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه عرضه کننده کینوا سالم و بهداشتی و با کیفیت است و تمام مجوزهای بهداشتی و تخصصی از سمت وزارت بهداشت و سازمان جهاد کشاورزی را دریافت کرده است. این مجموعه تمام مراحل فراوری را با حضور کارشناسان متخصص انجام داده بنابراین بهترین و معتبرترین مرکز خرید کینوا در کشور محسوب می‌شود.

خرید دانه گیاه کینوا سیاه

همانطور که می‌دانید دانه کینوا متعلق به خانواده اسفناج ها می‌باشد و در واقع حبوبات محسوب نمی‌شود. شرایط کشت و فرآوری کینوا سیاه با کشت کینوا سفید متفاوت است. بنابراین نیاز به اطلاعات تخصصی و امکانات مکانیزه دارد. این شرکت تنها مجموعه‌ای است که فرآوری‌های مختلف برای کینوا سیاه را انجام می‌دهد، در نهایت با شرایط مناسب بهداشتی و بسته‌بندی این محصول را عرضه می‌کند.

خریداران زیادی وجود دارند که به دنبال دانه گیاه کینوا سیاه می‌باشند که کیفیت بالایی داشته باشد و در نهایت با قیمت مناسب و سلامت بالا عرضه شود. مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا امکان خرید این محصول را برای تمام خریداران فراهم کرده و کینوا سیاه درجه یک با قیمت مناسب را به بازار عرضه می‌کند.

به طور کلی ضخامت پوسته کینوا سیاه با سفید متفاوت است و تنها مجموعه‌ای که می‌تواند این پروسه فرآوری را به صورت کارخانه‌ای، مکانیزه و بهداشتی انجام دهد این مرکز معتبر می‌باشد.

فروش کینوا قرمز

کینوا قرمز یکی دیگر از انواع پر مصرف دانه کینوا می‌باشد که به لحاظ ظاهری بسیار زیبا و مشتری پسند است و برای تزئین غذاهایی مانند انواع سالاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس می‌توان گفت به طور عمده یکی از خریداران این محصول رستوران‌ها می‌باشند. این مراکز محصولی را مد نظر قرار می‌دهند که کیفیت بالایی داشته باشد، دانه‌ها به لحاظ سلامتی مناسب باشند و از لحاظ ظاهر مشتری پسند باشند و در عین حال با قیمت مناسب ارائه شوند.

در کشور ما تنها مجموعه‌ای که فرآوری‌های تخصصی و صحیح برای کینوا سیاه و قرمز را انجام می‌دهد این مرکز متخصص می‌باشد و تمام مراحل فراوری و آماده‌سازی را با امکانات مکانیزه و بهداشتی انجام می‌دهد و در نهایت محصولی ارگانیک عرضه می‌کند.

این مجموعه امکان برقراری همکاری با تمام خریداران در سرتاسر ایران را فراهم کرده است و در حین این معاملات با تنظیم قرارداد، یک خرید مناسب و دلچسب با تضمین کیفیت و قیمت برای خریداران خود به ارمغان می‌آورد.

کینوا

فروشگاه‌های خریدار انواع کینوا در کشور

دانه کینوا انواع مختلفی دارد و به طور عمده در سه رنگ سفید، سیاه و قرمز مورد استفاده قرار می‌گیرد که هر کدام مصارف مختص خود را دارند. برای مثال کینوا سیاه و قرمز به خاطر اینکه بعد از پخت، بافت خود را حفظ می‌کنند بیشتر در تزئین سالاد و دیگر غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرند و طعم مخصوص به خود را دارند.

کینوا سفید بافت نرمی دارد و مانند برنج نیز می‌تواند طبخ شود. می‌توان گفت فروشگاه‌های زیادی در کشور وجود دارند که خریدار انواع مختلف کینوا می‌باشند تا بتوانند این محصول را بسته به نیاز مشتریان عرضه کنند.

این فروشگاه‌ها می‌توانند خریدی آسان از طریق این مجموعه تجربه کنند. کافیست از طریق شماره‌های درج شده در سایت با مشاوران مجموعه در ارتباط باشند و محصولات مورد نظر خود را با بسته بندی‌های مناسب تهیه کنند. این شرکت امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم کرده و محصولات را به شکل عمده به بازار عرضه می‌کند.

این فروشگاه‌ها می‌توانند با مجموعه قرارداد تنظیم کنند و خرید خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایند. مزیت محصولات عرضه شده توسط مجموعه  این است که تمام این محصولات دارای مجوزهای بهداشتی هستند و با سیب سلامت وارد بازار می‌شوند.

خرید و فروش انواع دانه گیاه کینوا رنگی فله و تناژ

تنها مجموعه‌ای که در ایران امکان تولید و عرضه انواع کینوا را فراهم کرده است مجموعه متخصص مذکور می‌باشد. با توجه به اینکه کینوا سیاه و قرمز برای کشت به شرایط ویژه احتیاج دارند، بنابراین مراحل تخصصی و ویژه‌ای را برای فرآوری می‌طلبند و این مرکز تولیدکننده، موفق شده است که این مراحل را با امکانات مکانیزه و تخصصی طی کند. این مجموعه دانه‌های کینوا را در زمین‌های فاقد سموم و در شرایط مناسب کشت می‌کند و محصولی با کیفیت بالا و مناسب برداشت و در نهایت عرضه می‌کند.

با توجه به شرایط ذکر شده خریدارانی که قصد خرید دانه گیاه کینوا رنگی دارند می‌توانند با مجموعه  همکاری داشته باشند و در حین همکاری قرارداد تنظیم کنند. این مجموعه امکان خرید و فروش انواع دانه کینوا رنگی را به شکل فله و تناژ فراهم کرده و می‌تواند محصولات را به شکل اینترنتی نیز به دست خریداران در سراسر ایران برساند.

آرد کینوا پروتئینی بسته بندی و عمده یکی از فرآورده‌های مناسب دانه کینوا می‌باشد که باید در شرایط ویژه‌ای تهیه شود. به نحوی که خواص ارزشمند دانه کینوا را از دست ندهد و در نهایت به آرد کینوا پروتئینی و مغذی تبدیل شود. این مرکز امکان فروش این محصول را به شکل بسته بندی و عمده برای تمام کارخانه‌ها، صنایع تبدیلی، فروشگاه‌ها، باشگاه بدنسازی، رستوران‌ها و … فراهم کرده است و می‌تواند محصول را با قیمت مناسب عرضه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان بخش فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *