قیمت فروش کینوا درجه یک برای عروس هلندی

کینوا

بهترین قیمت فروش کینوا درجه یک برای عروس هلندی را از کجا استعلام بگیریم؟ مصرف کینوا برای عروس هلندی، چه اهمیتی دارد؟ جوانه جو دو سر برای تغذیه پرندگان مناسب است؟

قیمت فروش کینوا سفید برای خوراک طیور

دانه ارزشمند کینوا علاوه بر اینکه برای انسان‌ها و داشتن یک رژیم غذایی سالم همواره توصیه می‌شود، برای مصرف پرندگان نیز یک دانه مفید محسوب می‌شود . این دانه از آنجایی که سرشار از فسفر، پروتئین و کلسیم می‌باشد برای مصرف پرندگان گزینه مناسبی است. در واقع به صورت‌های مختلف خام و پخته می‌تواند در دسته پرندگان قرار بگیرد. دانه کینوا با توجه به  شرایط نگهداری از طیور و شناختی که نسبت به دانه کینوا برای مصرف پرندگان وجود دارد، تعیین  قیمت می‌شود.

البته می‌توان گفت تهیه این دانه از این مجموعه می‌تواند بهترین کیفیت و بهترین قیمت را در اختیار مصرف کننده قرار بدهد. برای استعلام قیمت مربوط به تهیه کینوا برای خوراک طیور بهترین راه مراجعه به مراکز معتبر می‌باشد. در واقع با استفاده از مشورت از طریق کارشناسان مربوط به مجموعه ایلیا می‌توانید بهترین اطلاعات در رابطه با بهترین قیمت خرید، بهترین کیفیت کینوا و مناسب ترین زمان خرید کینوا سفید را به دست بیاورید.

اهمیت مصرف دانه کینوا برای طیور و عروس هلندی

یکی از اهداف پرورش دهندگان پرندگان این است که مواد غذایی با کیفیت بالا و دارای مواد مغذی مناسب و همچنین قیمت مناسب تهیه کنند،  که به این ترتیب هم بهترین کیفیت و نتیجه را به دست بیاورند و هم به لحاظ اقتصادی شامل ضرر و زیان نشوند. مصرف خاویار گیاهی برای تغذیه طیور دارای این ویژگی می‌باشد . یعنی علاوه بر اینکه به دلیل داشتن مواد مغذی زیاد می‌تواند باعث سلامت پرنده بشود و بهترین عملکرد را از خود نشان بدهد، با بهترین قیمت قابل تهیه می‌باشد.

با توجه به این که دانه کینوا سرشار از انواع مواد غذایی ارزشمند می‌باشد، برای استفاده در برنامه غذایی پرندگان بخصوص طوطی‌ها گزینه ایده آلی محسوب می‌شود. در واقع می تواند جایگزین برنج بشود و در اختیار پرندگان به خصوص طوطی قرار داده شود. از آنجایی که دانه‌های ریزی محسوب می‌شوند و نیازی به خرد شدن حس نمی‌شود، مصرف آن برای پرنده آسان است و هضم راحتی دارد. یکی از بهترین ویژگی‌های این محصول برای استفاده در غذای پرندگان، پروتئین زیاد آن می‌باشد که اساساً می‌تواند بهترین نقش را در برنامه غذایی پرندگان داشته باشد.

کینوا

جوانه جو دوسر برای عروس هلندی

جو دوسر در مقایسه با سایر غلات دارای ارزش غذایی بالایی می‌باشد که علاوه بر مصرف انسان برای تغذیه طیور مورد استفاده قرار می‌گیرد. فیبر، چربی و پروتئین موجود در جو دوسر از نکات ویژه این غله محسوب می‌شود.مصرف جوانه جو دوسر برای عروس هلندی بسیار حائز اهمیت است که امروزه می‌توانیم این رژیم غذایی را در برنامه پرندگانی مانند قناری، طوطی و عروس هلندی مشاهده کنیم. مصرف جوانه جو دوسر در رژیم غذایی پرنده‌هایی مانند عروس هلندی باعث افزایش سیستم ایمنی بدن آنها می‌شود و به خوبی می‌تواند ضامن سلامتی این پرندگان باشد. به طور کلی برخی دانه‌ها و غلات می‌توانند غذای مناسبی برای پرندگانی مانند عروس هلندی محسوب باشند که غنی از انواع مواد معدنی و ویتامین‌ها هستند. گفتنی است در کنار تمامی این ویژگی‌ها ، قیمت مناسبی نیز دارند.

نحوه آماده سازی کینوا برای عروس هلندی

مصرف کینوا برای عروس هلندی در شکل‌های مختلفی ممکن است. شاید برای برخی این سوال پیش بیاید که می‌توانیم برنج اینکا یا کینوا خام در اختیار پرندگان قرار دهیم، که  در جواب می‌توانیم بگوییم که بله. اما باید ساپونین آن به‌طور کامل جدا شده باشد و در شرایط کاملاً بهداشتی شسته شده و بعد از اطمینان از بهداشت و سلامت آن در اختیار پرنده قرار داده شود و به این ترتیب می‌تواند یک غذای سالم برای پرنده شما باشد.

کینوا به صورت جوانه زده و همچنین پخته شده هم برای مصرف پرندگانی مانند عروس هلندی مانعی ندارد که البته باید از اضافه کردن موادی مانند نمک و روغن و غیره جلوگیری کرد و هیچگونه ادویه‌ای به آن اضافه نشود و فقط پخته شود و در اختیار پرنده قرار داده شود تا بتواند از لحاظ سلامتی بهترین گزینه برای عروس هلندی شما باشد.

کینوا

خرید کینوا عمده و فله برای تولید خوراک پرندگان تزئینی و طیور

این مرکز برای اولین بار در سطح کشور خرید دانه کینوا را به صورت مستقیم از خود کشاورزان سطح کشور انجام می‌دهد. در واقع کشاورزان این امکان را دارند که علاوه بر تهیه دانه کینوا برای برنامه غذایی، علوفه و بذر آن را برای مصرف طیور و پرندگان تزئینی کشت کنند و از این طریق به سود بالایی دست پیدا کنند. یکی از اصلی ترین دلایلی که تقاضای کینوا برای تغذیه طیور را افزایش داده است ، بالا بودن خاصیت غذایی دانه کینوا می‌باشد. در واقع مقدار زیاد پروتئین در این دانه توجه پرورش دهندگان پرندگان تزئینی و طیور را جلب کرده است. شرکت ایلیا موفق شد است که در دسترسی افراد به کینوا کمک زیادی کرده باشد.

گفتنی است که دانه کینوا یک غذای کامل برای پرندگانی مانند عروس هلندی ، محسوب می‌شود از آنجایی که علوفه کینوا سرشار از کلسیم و مس و منیزیم و آهن و مواد معدنی و … می‌باشد و می‌تواند تاثیر بسیار ویژه‌ای در بدن عروس هلندی ایجاد کند. به طور کلی دانه کینوا که توسط این مرکز فرآوری و روانه بازار شده می تواند یک غذای کامل در برنامه غذایی پرندگان باشد.

این مجموعه که می توان گفت اولین و بزرگترین مجموعه تولید کننده دانه کینوا است، موفق شده است این محصولات را برای استفاده توسط انسان و پرندگان، از کشاورزان تهیه کرده و با بهترین کیفیت و شرایط، وارد بازار کند. گفتنی است علاقه‌ مندان به کشت این محصول می‌توانند با شرایط ویژه‌ای ، با این مجموعه همکاری داشته باشند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا امکان خرید عمده و فله برای تولید محصولات غذایی پرندگان تزئینی و طیور را فراهم کرده و بهترین شرایط را به لحاظ کیفی و قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *