فروش عمده دانه کینوا ویژه فروشگاه‌های اینترنتی

کینوا

دانه کینوا یک شبه غله با ارزش غذایی بسیار بالاست که به تازگی مورد توجه مصرف ­کنندگان داخل کشور قرار گرفته است. ارزش غذایی بالای کینوا به همراه تنوع زیاد آن، محبوبیت این ماده غذایی را در بین علاقه مندان به غذاهای فراسودمند افزایش داده است. راه های متفاوتی برای خرید و فروش محصولات کشاورزی از جمله دانه­‌های مغذی، وجود دارد که خرید و فروش بر بستر اینترنت از مهم­ترین آنهاست. از این رو تولید کنندگان و وارد کنندگان این دانه نیاز به اطلاعات لازم در زمینه فروش عمده دانه کینوا ویژه فروشگاه‌های اینترنتی دارند.

نیاز فروشگاه‌های اینترنتی به کینوا

در سال­های اخیر، با افزایش محبوبیت شبکه‌­های اجتماعی و استفاده مداوم مردم از گوشی­‌های هوشمند و اینترنت، اطلاعات عمومی در مورد دانه­‌های مغذی جدید همچون دانه کینوا بالاتر رفته است. همچنین نیاز جامعه به استفاده از مواد غذایی مرغوب و با کیفیت و غیرتراریخته رو به افزایش است. رو آوردن به رژیم­‌های سالم خواری، پرهیز از غذاها و محصولات فرآوری و دست­کاری شده و بالا رفتن سطح دانش تغذیه‌­ای عمومی سبب شده است که تعداد زیادی از فروشگاه‌­های اینترنتی اقدام به معرفی محصولات سلامت محور کنند. در بین تمام شبه غلات مغذی دانه کینوا از اهمیت ویژه­‌ای برخوردار است. در نتیجه روز به روز نیاز خرید کینوا به صورت عمده در فروشگاه­‌ها بیشتر می­شود.

خرید دانه کینوا در تهران

چندین سال است که ارزش غذایی بالای برنج کینوا، توجه وارد کنندگان مواد غذایی را به خود جلب کرده است. از آنجا که واردات خاویار گیاهی کینوا در کشور رونق یافته است، تهران یکی از بزرگترین و معتبرترین بازارهای فروش عمده و جزئی این محصول است. بسیاری از شرکت­‌های وارد کننده و فروشندگان عمده برنج کینوا در تهران مستقر هستند و بسیاری از فروشندگان جزئی برای تهیه محصول مورد نیاز خود به بازار کینوا در تهران مراجعه می­‌کنند. حصول اطمینان از میزان کیفیت دانه­‌های وارداتی بسیار مهم است. در نظر داشته باشید که حتما از سایت‌­ها و مراکز معتبر فروش محصولات کینوا خرید کنید و قبل از واریز هر گونه وجهی، با تماس با کارشناسان فروش این سایت­‌‌ها از مرغوبیت محصول اطمینان حاصل نمایید.

بازار فروش عمده دانه کینوا سفید

دانه کینوا انواع مختلفی در سه رنگ اصلی سفید، قرمز و سیاه دارد. اما در ایران بیشترین سطح زیر کشت مربوط به کینوا سفید رنگ است. کینوا سفید طعم خاصی ندارد و به راحتی پخته می‌­شود، از این رو سهم بیشتری در میان سفره­‌های ایرانی دارد. خاویار گیاهی کینوا سفید سرشار از آهن، پروتئین، منیزیوم، فسفر، فیبر و ویتامین E و اکثر ویتامین­های گروه B می‌باشد. به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی آن، می­تواند از بیماری­‌های مختلف همچون سرطان، دیابت نوع 2 و … پیشگیری کند. از کینوا سفید در تهیه حلیم، پلو، سالاد و همبرگر گیاهی استفاده می‌شود. همچنین از ترکیب آرد آن با آرد ذرت یا گندم، نان و بیسکوئیت تولید می­‌شود.

در نتیجه علاقه رو به رشد جامعه به این شبه غله با ارزش، کشاورزان در استان­‌های مختلف مایل به کشت بیشتر این نوع از محصول هستند. کینوا سفید بعد از برداشت از مزرعه در کارخانه‌­ها فرآوری می­‌شود و آماده تحویل به انواع خریداران از جمله فروشگاه­‌های اینترنتی می‌گردد.

دانه کینوا سفید مرغوب، درشت، با رنگی روشن و عاری از هرگونه مواد زاید است. قیمت این دانه بسته به کیفیت آن متفاوت است. حتما در نظر داشته باشید که محصول خریداری شده فاقد ساپونین باشد در غیر این صورت تلخی طعم دانه باعث نارضایتی مشتری می­‌شود.

کینوا سفید

قیمت دانه کینوا قرمز و سیاه

تعداد واریته­‌های برنج کینوا در جهان به عدد 160 با رنگ­های مختلف می‌­رسد. اما در ایران فقط کینوا سفید، قرمز و سیاه کشت می­‌شود. تفاوت اصلی این سه نوع دانه علاوه بر رنگ به طعم و زمان پخت آنها برمی­‌گردد. دانه­های قرمز و سیاه نسبت به دانه سفید دیر پخت هستند و طعم خاصی دارند و کمتر مورد پسند ذائقه ایرانی هستند.

ارزش غذایی کینوا قرمز و سفید با هم تفاوت چندانی ندارد، اما دانه قرمز از نظر میزان آنتی اکسیدان غنی­‌تر است. همچنین هنگام پخت دانه قرمز رنگ بافت خود را بهتر حفظ می­‌کند و برای تزئین سالاد به کار می­رود. در بازار دانه قرمز از دانه سفید قیمت بالاتری دارد.

دانه کینوا سیاه ذاتاً بدون گلوتن است و برای افرادی که معده حساسی نسبت به گلوتن دارند انتخاب بسیار مناسبی است. بافت این دانه بعد از پخت حفظ می‌­شود، بنابراین از آن در تزئین سالاد استفاده می­‌کنند همچنین در تولید مالت و نوشیدنی، دانه کینوا سیاه به کار می‌رود. این نوع خاویار گیاهی کینوا در دنیا کمتر یافت می‌­شود، به همین دلیل نسبت به بقیه رنگ‌­ها قیمت بالاتری دارد.

کینوا

خرید و فروش عمده دانه کینوا

با توجه به افزایش اهمیت تغذیه سالم و روی آوردن مردم جامعه به سمت محصولات سلامت محور، واردات غلات و شبه غلات مغذی رو به افزایش است. در این بین واردات عمده خاویار گیاهی کینوا در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است. از طرفی چون کینوا نسبتا عملکرد خوبی در هکتار دارد، امروزه سطح زیر کشت آن در داخل کشور هم رو به افزایش است. کینوا در خاک­‌های مختلف با طیف وسیعی از PH کشت می­‌شود. از جمله شهرهایی که بیشترین آمار کشت برنج کینوا را دارند می­‌توان به شهرهای شیراز، اصفهان، اهواز، کرج، قم، همدان و مشهد اشاره کرد. با افزایش واردات و تولید این دانه، بازار کینوا به یک بازار رقابتی هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت تبدیل شده است.

دانه کینوا برداشت شده باید در کارخانه غلات فرآوری شود و ساپونین آن حذف شود. سپس نسبت به نیازهای بازار در بسته بندی­‌های مختلف آماده عرضه گردد. به صورت کلی فروش عمده کینوا هم در بسته بندی­‌های کوچک مناسب فروشگاه­‌ها و هایپر مارکت ها صورت می­‌گیرد و هم به صورت فروش فله‌­ای برای خریداران عمده موجود می‌­باشد.

کینوا
کینوا

عرضه و فروش عمده دانه کینوا ویژه فروشگاه‌های اینترنتی

یکی از معتبرترین مراکز عرضه و فروش عمده دانه کینوا ویژه فروشگاه‌های اینترنتی، شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا است که سفارشات خود را به صورت آنلاین و حضوری می‌­پذیرد. این مجموعه آماده ارائه محصولات مرغوب خود به فروشگاه­‌های اینترنتی، بیمارستان‌­ها، سالن­‌های بدن سازی و رستوران­‌ها می‌­باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه سفارش و دریافت محصول خود می­‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش مجموعه استفاده نمایید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *