خرید دانه کینوا سفید و بسته بندی برای صبحانه

کینوا

خرید دانه کینوا سفید و بسته بندی برای صبحانه از چه منبعی ممکن است؟ برای تهیه دانه کینوا سفید بهداشتی به کجا مراجعه کنیم؟ بهترین کینوا برای صبحانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

کینوا سفید بسته بندی

این محصول منبع مغذی از تمامی املاح و پروتئین‌ها و ویتامین‌های مورد نیاز بدن است که به آن خاویار گیاهی نیز گفته می‌شود. این دانه، کالری کمی دارد و در برخی کشورها به صورت کامل جایگزین برنج شده است. دانه کینوا، سه رنگ سفید ، قرمز و مشکی دارد. نکته مهمی که در رابطه با ارزش غذایی کینوا سفید دیده می‌شود این است که این دانه یک منبع کامل از پروتئین است. در واقع تمامی اسیدهای آمینه ضروری بدن را دارد. کینوا سفید یک منبع کامل از کربوهیدرات، آهن، فسفر، فولات،منگنز، منیزیم و … محسوب می‌شود.

کینوا سفید بعد از پخت بافت نرمی پیدا می‌کند و طعم لطیف و بسیار مطبوعی دارد و تقریباً شبیه به برنج می‌باشد. در واقع طعم کینوا سفید با ذائقه‌های متفاوت به راحتی تطابق پیدا می‌کند. کینوا سفید یک منبع عالی برای تمامی گیاهخواران محسوب می‌شود، چرا که فاقد گلوتن است و برای افرادی که نباید گلوتن مصرف کنند گزینه بسیار مطلوبی می‌باشد . این نوع کینوا به صورت بسته بندی در تمامی فروشگاه ها قابل دسترسی است و به لحاظ بهداشتی کاملاً قابل اطمینان است، به صورت ارگانیک شسته شده و پوسته ساپونین آن جدا شده است و برای مصرف گزینه بسیار راحتی محسوب می‌شود، بسته بندی مناسبی داشته و برای مصرف مصرف کنندگان تهیه شده و روانه بازار شده است.

کینوا

طرز تهیه صبحانه مغذی با جو دوسر و چیا

دانه چیا یک دانه در ابعاد کوچک ولی در عین حال بسیار مغذی محسوب می‌شود که امروزه با شناخت هرچه بیشتر افراد نسبت به این دانه ارزشمند طرفداران بسیار زیادی در تمام دنیا برای خود پیدا کرده است. به روش‌های متفاوتی می‌توان آن را در برنامه غذایی قرار داد. دانه‌های چیا منبع سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ و مواد معدنی می‌باشند و با توجه به اینکه طعم به خصوصی ندارد برای اضافه شدن به انواع مواد غذایی توصیه می‌شود.

خاصیت متفاوت این دانه ارزشمند این است که میان وعده‌های متفاوتی با استفاده از این دانه قابل تهیه می‌باشد، مانند پودینگ.همچنین برای استفاده در انواع اسموتی‌ها، برای تهیه ترافل، در انواع سرخ کردنی‌ها، برای اضافه شدن به انواع سالاد، برای تهیه سس سالاد، در تهیه نان، برای استفاده داخل کیک، داخل پنکیک ،در تهیه مربا، انواع کوکی،  تهیه انواع مافین، داخل انواع کراکر، دمنوش ها، در فلافل، گرانولای خانگی و… قابل استفاده می‌باشد.

جو دوسر سرشار از پروتئین و چربی می‌باشد و منبع بسیار خوبی از فیبر به حساب می‌آید . به دلیل ایجاد سیری طولانی مدت گزینه بسیار مناسبی در رژیم‌های غذایی محسوب می‌شود و به طور کلی برای تهیه میان وعده‌های بسیار خوشمزه مورد استفاده و مورد استقبال قرار می‌گیرد . انواع صبحانه‌های سرد و گرم با استفاده از جودوسر قابل تهیه می‌باشد.

جو دوسر

طرز تهیه کیک کینوا و فرنی خوشمزه

فرنی و کیک دو غذای بسیار خوشمزه محسوب می‌شوند. خبر خوب برای علاقه مندان به این خوراکی‌ها، این است که هم فرنی و هم کیک با استفاده از دانه ارزشمند کینوا قابل پخت می‌باشند. به این ترتیب می‌توانیم یک فرنی با مقدار فیبر، کربوهیدرات و پروتئین و مواد مغذی بسیار زیاد تهیه کنیم و در رژیم غذایی خود قرار بدهیم. از فواید این فرنی برای سلامتی می‌توانیم به مقدار بالای فیبر در آن اشاره کنیم که با تاثیر مثبتی که بر روی گوارش می گذارد از یبوست جلوگیری خواهد کرد.

برای تهیه فرنی با استفاده از کینوا باید دانه کینوا را به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بپزیم ، بعد از آبکشی و خنک شدن، پوره موز ،وانیل ،عسل و شیر اضافه شود و تا زمانی که جا بیافتد در همین حالت باقی بماند، اکنون یک فرنی بسیار خوشمزه دارید که می توانید با انواع مغزیجات دارچین و … میل کنید. در رابطه با کینوا می‌توانیم این نکته را ذکر کنیم که کیک‌های تهیه شده از دانه کینوا گلوتن ندارند. شاید این بهترین ویژگی این کیک‌ها باشد، چرا که در کنار تمام ویژگی‌های با ارزش غذایی کینوا، این کیک به یک خوراکی سالم و البته بسیار مغذی تبدیل شده است. پس می‌توانیم در تهیه کیک از کینوا پخته شده استفاده کنیم.

کینوا برای کودک

صبحانه با کینوا برای کودکان

صبحانه یک وعده غذایی بسیار اصلی و مهم محسوب می‌شود و همیشه توصیه شده است که این وعده به هیچ عنوان از برنامه غذایی حذف نشود. مخصوصاً اینکه این وعده برای کودکان بسیار مهم است و بر روی رشد آن ها تاثیر ویژه ای دارد. بدیهی است سلامتی کودکان برای هر پدر و مادری در اولویت قرار دارد و همیشه این نکته را در نظر دارند که تغذیه کودک شان تغذیه بسیار سالمی باشد. دانه کینوا تهیه شده توسط این مجموعه با توجه به اینکه با مجوزهای کامل بهداشتی روانه بازار می‌شود،  می‌تواند برای کودکان و همچنین بزرگسالان  بهترین گزینه محسوب شود.

اگرچه تهیه و پخت کینوا برای بزرگسالان و کودکان متفاوت است. اما در مجموع می‌توان گفت صبحانه بسیار خوشمزه‌ای را می‌توان با استفاده از کینوا برای کودکان تهیه کرد. گفتنی است استفاده از کینوا سفید مناسب‌تر از نوع نوع رنگی است، چرا که کینوا سفید بعد از پخت نرم تر می‌شود و برای مصرف و همچنین هضم کودکان آسان‌تر است. مصرف کینوا محدودیت سنی نداشته و از سنین نوزادی قابل استفاده می‌باشد. به طور کلی کینوا برای صبحانه یک گزینه عالی برای کودکان است که می‌تواند در روند رشد آن‌ها تاثیر بسیار ویژه‌ای داشته باشد. انواع سوپ کینوا، سالادهای متفاوت، صبحانه جذاب و میان وعده‌های مختلفی که از ترکیب دانه کینوا در آن استفاده شده باشد، می‌تواند گزینه مناسبی برای مصرف کودکان باشد.

قیمت فروش انواع کینوا با مجوز بهداشتی

مجموعه ایلیا موفق شده است انواع کینوا را با داشتن مجوزهای بهداشتی و کاملا ارگانیک روانه بازار کند. قیمت فروش این دانه‌های ارزشمند با توجه به شرایط متفاوتی که در روند تولید طی شده، تعیین می‌شود. مانند قیمت نهایی محصول ، عملیات شستشوی کامل و بسته بندی بهداشتی آن، تقاضایی که در بازار برای محصول وجود دارد و …  . شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا بزرگترین تولید کننده کینوا در کشور انواع محصولات کینوا را در حجم‌های متفاوت و با بهترین قیمت رقابتی در کیفیت‌های بی نظیر ارائه می‌دهد.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *