خرید و فروش انواع کینوا و کاهش وزن

کینوا

خرید و فروش انواع کینوا و کاهش وزن، ازجمله اطلاعاتی است که در سایت شرکت ایلیا قابل دستیابی است. برای اطلاع از مقدار مصرف کینوا در روز، نحوه مصرف آن، استعلام قیمت، اطلاعات مربوط به خواص دانه کینوا و کاهش وزن و همچنین میزان کالری این دانه به مقالات موجود در سایت شرکت ایلیا مراجعه بفرمایید. این مجموعه بزرگ‌ترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش انواع برنج کینوا است.

مقدار مصرف کینوا در روز

کینوا یک غذای گیاهی بدون گلوتن است که حاوی مقادیر زیادی فیبر و پروتئین کامل می­‌باشد. این دانه برای بدن انسان بسیار مغذی و باارزش است؛ بااین‌حال مصرف بیش ‌از حد دانه کینوا در بشقاب روزانه شما، می‌تواند منجر به درد معده، اسهال، نفخ و حتی ناراحتی‌های شدیدتر شود. فیبر زیاد موجود در کینوا عامل اصلی این مشکلات است که گاهی بدن شما نمی‌تواند آن را تحمل کنند.

مطالعات گزارش داده‌اند که مصرف یک وعده کینوا در حدود ۴۰ گرم، بخش مهمی از مواد مغذی ضروری و ترکیبات موردنیاز برای سلامت بدن را تأمین می‌کند. برنج کینوا را می‌توان در هر زمان از شبانه‌روز به‌عنوان صبحانه، نهار و یا شام مصرف کرد. مصرف کینوا قبل از خواب می‌تواند باعث بهبود کیفیت خواب شما شود، زیرا منیزیم و پروتئین موجود در دانه کینوا سبب آرامش عضلات بدن می‌شود. وقتی کینوا پخته می‌شود حجم آن سه برابر افزایش می‌یابد؛ چنانچه کینوا را به‌عنوان غذای جانبی سرو می‌کنید برای هر نفر نصف تا سه‌چهارم فنجان را در نظر بگیرید.

دانه کینوا را چگونه مصرف کنیم

از میان تمام مواد مغذی فوق‌العاده موجود، دانه کینوا از معدود غذاهایی است که واقعاً ارزش غذایی بالایی دارد و سزاوار جایگاهی در سبد غذایی شماست. کینوا سرشار از پروتئین، فیبر، ویتامین‌های گروه B، منیزیم، کلسیم و ویتامین E است. همچنین به طور طبیعی این دانه گلوتن ندارد و گزینه مناسبی برای تغذیه مبتلایان به بیماری سلیاک است. چنانچه مطمئن نیستید که از کینوا چگونه استفاده کنید، ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.

همیشه برای پخت دانه کینوا، هر مقدار از این دانه استفاده می‌کنید، دو برابر به آن آب اضافه نمایید. قبل از پختن کینوا را زیر آب بشویید و در یک قابلمه بریزید و با آب روی حرارت بگذارید. بعد از به جوش آمدن آب، حرارت را کم کنید، درب قابلمه را بگذارید و اجازه دهید تا آب موجود در ظرف جذب شود. ۱۲ تا ۱۵ دقیقه کافی است تا دانه کینوا کاملاً پخته و آماده سرو شود. شما می‌توانید قبل از پختن کینوا آن را در یک تابه برشته کنید تا کمی طعم‌دار شود. همچنان می‌توانید به‌جای آب خالص آن را در آب سبزیجات بپزید. از کینوا پخته‌شده می‌توانید در تهیه انواع سالادهای گیاهی، پختن فرنی صبحانه، تهیه برگر گیاهی و اضافه‌کردن به سوپ‌های مغذی استفاده نمایید.

کینوا

دانه کینوا قیمت

برنج کینوا به دلیل مزایای سلامتی بیشتری که نسبت به غلات معمولی مانند گندم و جو دوسر دارد، روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شود؛ ازاین‌رو قیمت آن اغلب از غلات و دانه‌های دیگر گران‌تر است. در سال‌های گذشته بیشترین میزان کینوا موجود در بازارهای داخلی ایران، نوع وارداتی آن بوده است. ازآنجاکه ارزش دلار و نوسانات آن بر قیمت محصولات وارداتی اثرگذار است، برنج کینوا خارجی قیمتی گران و لوکس دارد. اما با افزایش تولید دانه کینوا داخلی شاهد آن هستیم که این محصول در بازارهای ایران با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر و مناسب اقشار مختلف جامعه عرضه می‌شود.

 شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با اقدام به کشت بذر کینوا ایرانی و تولید دانه باکیفیت و فرآوری کامل آن، محصولی مرغوب، درشت، خوش‌طعم و مشتری‌پسند را به خریداران کینوا عرضه می‌نماید. قیمت محصول کینوا تولیدی شرکت ایلیا بسیار مقرون‌به‌صرفه‌­تر و ارزان‌تر از نمونه وارداتی آن است.

خواص دانه کینوا و کاهش وزن

آیا مصرف کینوا در کاهش وزن مؤثر است؟ برنج کینوا به دلیل محتوای غنی از مواد مغذی که دارد، طرف‌داران زیادی را در جهان به دست آورده است. این دانه به طور گسترده در سوپرمارکت‌های مختلف در سراسر کشور در دسترس است. دانه کینوا شبه غله­‌ای است که مانند برنج پخته می‌شود و امروزه در رستوران‌ها از آن در تهیه اسموتی‌­ها، سالادها، ماست و دسر­ها استفاده می‌شود.

 کینوا سرشار از پروتئین کامل، چربی‌های غیراشباع، پتاسیم، فسفر، مس، روی، ویتامین E، ویتامین‌های گروه B مانند B6، ریبوفلاوین، نیاسین، تیامین، آهن و منیزیم است. این دانه گلوتن ندارد و به سلامت قلب و هضم غذا کمک می‌کند. مصرف کینوا باعث ایجاد تعادل در سطح قند خون و کاهش وزن می‌گردد. بسیاری از متخصصان تغذیه استفاده مقدار مناسبی از برنج کینوا را در رژیم‌های غذایی به‌جای غلات پر کربوهیدرات توصیه می‌نمایند.

ازآنجایی‌که خاویار گیاهی کینوا منبع کامل پروتئین است و تمام اسیدهای آمینه ضروری بدن را دارا می‌باشد، می‌توان از آن به‌عنوان جایگزین مناسب برنج در رژیم‌های لاغری استفاده کرد. مصرف این دانه برای مدت طولانی‌تری شما را سیر نگه می‌دارد و مانع از پرخوری می‌گردد. دانه کینوا منبع عالی فیبر است و تجزیه و هضم آن زمان بیشتری می‌برد. برنج کینوا به‌راحتی هضم می‌شود و همان‌طور که می‌دانید هضم سالم یکی از اجزای مهم هر برنامه کاهش وزن است.

کینوا

کالری ۱۰۰ گرم کینوا پخته

دانه کینوا از نظر میزان مواد مغذی از اکثر غلات برتر است و به‌عنوان یک ابر غذا در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. دانه‌های کینوا مسطح، بیضی‌شکل و معمولاً زرد کم‌رنگ هستند. اگرچه گونه‌های متفاوت این گیاه دانه‌هایی با رنگ‌های مختلف از صورتی تا سیاه تولید می‌کند. طعم دانه کینوا شیرین است. سازمان فائو به دلیل پتانسیل این دانه برای کمک به امنیت غذایی در سراسر جهان، سال ۲۰۱۳ را سال بین‌المللی کینوا اعلام کرد. ۱۰۰ گرم دانه کینوا پخته‌شده حاوی ۱۲۰ کالری می‌باشد که به دلیل حجم زیاد این دانه در زمان پخته‌شدن، مصرف آن کمتر از برنج می‌باشد.

خرید فروش انواع کینوا

افزایش میزان مصرف دانه کینوا در داخل کشور، خرید و فروش آن در بسیاری از فروشگاه‌های مواد غذایی ارگانیک، عطاری‌ها و سایت‌های معتبر فروش دانه‌های مغذی افزایش یافته است. دانه کینوا به‌صورت فله و بسته‌بندی در سایت شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا موجود می‌باشد. قیمت مصرف‌کننده برای دانه کینوا در سایت شرکت ایلیا بسیار مقرون‌به‌صرفه است و از نوع وارداتی آن ارزان‌تر است. برای خریدوفروش انواع برنج کینوا با کارشناسان متخصص بخش فروش محصولات سایت ایلیا تماس تلفنی برقرار نمایید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *