خرید عمده سبوس قهوه‌ای برنج و جو دوسر

سبوس

خرید عمده سبوس قهوه‌ای برنج و جو دوسر در کدام مجموعه بزرگ ایرانی امکان‌پذیر است؟ سبوس برنج برای لاغری چه فوایدی دارد و قیمت آن چقدر است؟ سبوس برنج قهوه‌ای تهیه‌شده از لایه دوم را از کدام سایت اینترنتی معتبر خریداری کنیم؟ سبوس برنج قهوه‌ای برای مو چه فوایدی دارد؟

خرید سبوس برنج قهوه‌ای

برنج قهوه‌ای همان دانه برنج سفید است که کمتر فرآوری شده و یک‌لایه از پوسته خود را دارا می‌باشد. ازآنجاکه در رژیم غذایی مردم ایران مصرف برنج قهوه‌ای جایگاه بسیار محدودی دارد و اکثریت جمعیت کشور مایل به مصرف برنج سفید هستند، در کارخانه‌های فرآوری، پوسته سبوس‌دار برنج قهوه‌ای را از آن جدا کرده و به‌عنوان یک محصول جانبی می‌فروشند. سبوس برنج قهوه‌ای ماده‌ای مغذی و سرشار از خواص درمانی و پیشگیرانه است. این محصول ارزشمند منبع غنی فیبر خوراکی می‌باشد که به رفع مشکلات گوارشی و یبوست کمک می‌کند. مصرف سبوس برنج قهوه‌ای در رژیم غذایی انسان سبب بهبود عملکرد سیستم قلبی عروقی، کنترل سطح کلسترول خون و کمک به کاهش علائم بیماری دیابت نوع ۲ می‌شود.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا معتبرترین مرکز فروش سبوس برنج قهوه‌ای در نقاط مختلف کشور ایران است. جهت خرید سبوس برنج قهوه‌ای با کارشناسان بخش فروش این مرکز تماس بگیرید.

قیمت سبوس برنج برای لاغری

یکی از دغدغه‌های زندگی در جوامع مدرن تلاش برای کاهش وزن و ثابت نگه‌داشتن آن است. تغذیه نامناسب، فعالیت بدنی کم و استرس زیاد در جوامع پیشرفته و درحال‌توسعه سبب بروز چاقی در افراد مختلف جامعه می‌شود. روش‌های متعددی برای کاهش وزن و کنترل آن وجود دارد که در بین آن‌ها رعایت رژیم‌های لاغری از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند. رژیم‌های لاغری نیز انواع متعددی دارند و هرکدام طرف‌داران مخصوص به خود را دارا می‌باشند. مصرف مواد غذایی پر فیبر و کم‌کالری در رژیم‌های لاغری بسیار توصیه‌شده است. از جمله مواد غذایی مؤثر در کاهش وزن سبوس برنج قهوه‌ای است. این ماده غذایی شگفت‌انگیز سرشار از فیبر و مواد غذایی مختلف است که مصرف آن سبب افزایش احساس سیری و کاهش اشتها می‌شود.

قیمت سبوس برنج برای لاغری بسته به مارک و کیفیت آن متفاوت است. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از معتبرترین مراکز تولید سبوس برنج برای لاغری می‌باشد که قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه را برای این محصول در نظر گرفته است. جهت استعلام قیمت سبوس برنج قهوه‌ای تولیدی شرکت ایلیا با بخش فروش این مجموعه تماس بگیرید.

جو دوسر

سبوس برنج قهوه‌­ای و جو دوسر بسته­‌بندی

انواع سبوس غلات، مواد غذایی فراسودمند در جهت افزایش کیفیت برنامه غذایی انسان می‌باشند. در بین تمام سبوس­‌ها، سبوس برنج قهوه‌ای و جو دوسر از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. این دو نوع سبوس سرشار از فیبر، انواع ویتامین‌های گروه ب، ویتامین ای، کربوهیدرات‌های پیچیده و پروتئین می‌باشند. مصرف هر دو نوع سبوس برنج قهوه‌ای و جو دوسر سبب افزایش کیفیت پوست و مو و رفع بیماری‌های پوستی می‌شود. سبوس برنج قهوه‌ای و جو دوسر را به شیوه‌های مختلف اعم از عمده و تناژ، فله و بسته‌بندی به فروش می‌رسانند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از مراکز بزرگ تهیه سبوس برنج قهوه‌ای و جو دوسر بسته‌بندی در ایران است. این شرکت هر دو نوع سبوس را در بسته‌بندی‌های چند ۱۰۰ گرمی تا یک‌کیلویی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. سبوس‌های تولید شده در شرکت ایلیا بدون واسطه به دست خریداران می‌رسد و از نظر تاریخ مصرف بسیار تازه هستند. جهت خرید سبوس برنج قهوه‌ای و جو دوسر بسته‌بندی با ما تماس بگیرید.

قیمت سبوس برنج قهوه‌­ای تهیه شده از لایه دوم

معمولاً پوسته غلات دارای دو لایه است. لایه اول این پوسته شلتوک نام دارد که در مورد برنج ممکن است آلوده به سموم مختلف مانند آرسنیک باشد. درنتیجه مصرف لایه اول سبوس برنج نه‌تنها سودمند نیست، بلکه ممکن است برای سلامت بدن مضر هم باشد. درحالی‌که لایه دوم پوسته برنج بر زیر شلتوک قرار دارد و از آلودگی در امان می‌ماند. آن بخش از سبوس برنج قهوه‌ای مغذی و قابل مصرف خوراکی است که از لایه دوم این پوسته تهیه شده باشد. سبوس برنج قهوه‌ای تهیه شده از لایه دوم سرشار از فیبر، پروتئین، ویتامین‌های گروه ب و مواد معدنی مختلف است. از سبوس برنج قهوه‌ای تهیه شده از لایه دوم در درمان بیماری‌های پوستی، مشکلات مو، بیماری‌های مربوط به دستگاه گوارش و سیستم قلبی و عروقی استفاده می‌شود.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از معتبرترین مراکز تهیه سبوس برنج قهوه‌ای از لایه دوم می‌باشد. سبوس برنج قهوه‌ای تولید شده در شرکت ایلیا بدون هیچ‌گونه آلودگی شیمیایی و میکروبی است و تمام مجوزهای لازم تأیید شده از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو را دارد. جهت استعلام قیمت سبوس برنج قهوه‌ای تولیدی شرکت ایلیا با مشاورین بخش فروش ما تماس بگیرید.

خواص سبوس برنج قهوه‌­‎‎ای برای مو

ویتامین ای و ویتامین‌های گروه ب مواد مؤثر در تقویت مو می‌باشند. این ویتامین‌ها سبب جلوگیری از سفیدی مو و ریزش آن می‌گردند. مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین ای و ویتامین‌های گروه ب مانند سبوس برنج قهوه‌ای، توصیه بسیاری از متخصصان پوست و مو می‌باشد. مصرف روزانه سبوس برنج قهوه‌ای به‌صورت ناشتا بیشترین تأثیر را بر روی فولیکول‌های مو خواهد داشت. جهت بهره­‌مندی از خواص این ماده غذایی برای رشد و تقویت مو، هر روز قبل از صبحانه یک تا دو قاشق غذاخوری آن را با شیر میل کنید.

بهترین مارک سبوس برنج قهوه­‌ای برای خرید عمده

هنگام خرید سبوس برنج قهوه‌ای توجه به کیفیت آن و میزان خلوص این محصول بسیار مهم است. چنانچه سبوس برنج قهوه‌ای ناخالصی داشته باشد و یا از شلتوک برنج (لایه اول پوست برنج) تهیه شده باشد، امکان وجود آلودگی‌های شیمیایی و میکروبی در آن زیاد است.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تنها سبوسی را وارد بازار می‌کند که از لایه دوم پوسته برنج تهیه شده باشد و فاقد هرگونه مواد شیمیایی آلوده و ذرات میکروبی است. این شرکت قبل از فرآوری و آماده‌سازی سبوس برنج قهوه‌ای، آن را آنالیز و تجزیه کرده و تمام مجوزهای بهداشتی لازم برای فروش این محصول را دارا می‌باشد. این شرکت بهترین مارک سبوس برنج قهوه‌ای برای خرید عمره را به بازار مواد غذایی ایران عرضه می‌کند. جهت دریافت نمونه محصول، آنالیز آن و ثبت سفارش برای خرید عمده سبوس برنج قهوه‌ای با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *