خرید سبوس برنج فله و بسته‌بندی درجه یک

سبوس

خرید سبوس برنج فله و بسته‌بندی درجه یک از کدام سایت اینترنتی امکان‌پذیر است؟ سبوس برنج فرآوری شده چیست و با چه قیمتی خرید و فروش می‌شود؟ روش خرید سبوس برنج قهوه‌ای بسته‌بندی از وب‌سایت شرکت ایلیا چگونه است؟

سبوس برنج فرآوری شده

بسیاری از افراد در مورد خواص سبوس غلات به‌ویژه برنج، مطالب بسیاری مطالعه کرده‌اند. همواره در بسیاری از وب­سایت‌ها و مقالات علمی اشاره می‌شود که سبوس برنج قهوه‌ای سرشار از مواد مغذی است؛ اما باید به این نکته توجه داشت که چنانچه سبوس برنج را به‌صورت خام و فرآوری نشده مصرف کنید، نه‌تنها برای بدن شما مفید نخواهد بود بلکه سبب اختلال در جذب مواد معدنی مهم مانند کلسیم و آهن در بدن می‌شود. در اثر مصرف سبوس برنج فرآوری نشده، انسان مبتلا به پوکی استخوان و فقر آهن می‌­گردد.

سبوس برنج سرشار از اسید فیتیک است که مصرف مقادیر زیاد آن برای بدن مضر می‌باشد. در فرایند فرآوری سبوس برنج، میزان اسید فیتیک آن به حد استاندارد کاهش داده می‌شود. برای ازبین‌بردن اثر اسید فیتیک در سبوس برنج، آن را به روش­‌های آنزیمی، افزودن مالت، تخمیر، خیساندن، فرایند حرارتی و شستن سبوس فرآوری می‌­کنند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا مرکزی معتبر در زمینه فرآوری سبوس برنج در ایران می‌باشد. سبوس برنج فرآوری شده در شرکت ایلیا سرشار از مواد مغذی، انواع ویتامین‌ها و فیبر است و در مقابل اسید فیتیک آن به کمترین مقدار ممکن کاهش داده شده است. سبوس برنج تولیدی شرکت ایلیا، محصولی سالم و مناسب برای مصرف در وعده­‌های غذایی مختلف می‌­باشد.

سبوس برنج فرآوری شده محصولی مناسب جهت استفاده در رژیم‌های لاغری و درمانی است. این ماده غذایی ارزشمند قابل ‌استفاده در رژیم غذایی اکثر افراد جامعه می‌باشد. مصرف سبوس برنج فرآوری شده همراه با شیر قبل ‌از صبحانه سبب افزایش متابولیسم بدن و از بین رفتن چربی‌های اضافه می‌شود. این ترکیب یک افزایش‌دهنده انرژی برای شروع روز می‌باشد.

خرید و قیمت سبوس برنج فله خوراکی

سبوس برنج خوراکی میزان قابل‌قبولی چربی‌های اشباع نشده دارد که مصرف آن به افزایش سلامت قلب انسان کمک می‌کند. مصرف سبوس برنج خوراکی سبب کنترل سطح فشارخون، کاهش کلسترول و افزایش چربی‌سوزی در بدن می‌شود. سبوس برنج قهوه‌ای ماده‌ای مؤثر در تقویت سیستم ایمنی بدن است این ماده غذایی ارزشمند دارای فسفر و سلنیوم است که سطح قند خون بدن را کنترل می‌کند.

بسیاری از هایپر­مارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ عرضه‌کننده غلات در کلان‌شهرها، فروشنده سبوس برنج خوراکی به‌صورت بسته‌بندی می‌باشند. در شهرهای کوچک‌تر سبوس برنج خوراکی را می‌توان از عطاری‌ها به‌صورت فله در وزن‌های چند صد گرمی خریداری نمود.

با گسترش فضای اینترنت و افزایش تمایل افراد به خرید آنلاین، بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی نیز تأمین‌کننده سبوس برنج خوراکی به‌صورت بسته‌بندی و فله می‌باشند. وب‌سایت شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین بسترهای اینترنتی خرید سبوس برنج خوراکی است. خرید سبوس برنج خوراکی از وب‌سایت این مجموعه فرایندی سریع، آسان و بدون واسطه است. قیمت خرید سبوس برنج عمده تولیدی شرکت ایلیا به دلیل حذف واسطه‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه و مناسب می‌باشد. برای استعلام قیمت این محصول که تولیدی مجموعه ایلیا می‌باشد، با کارشناسان مجرب بخش فروش این شرکت تماس تلفنی برقرار نمایید.

سبوس

سبوس برنج قهوه‌­ای بسته‌­بندی

سبوس برنج قهوه‌ای ماده‌ای مغذی و ارزشمند است که مصرف آن سبب پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها می‌شود. ویتامین‌های گروه B در این ماده غذایی سبب بهبود کیفیت پوست، رفع امراض پوستی و تقویت مو می‌شود. خواص شگفت‌انگیز این ماده غذایی به همراه پتانسیل ویژه آن در ترکیب‌شدن با غذاهای مختلف، باعث افزایش تقاضای آن در بازار فروش غلات ایران شده است.

ازاین‌رو بسیاری از شرکت‌های پخش و بسته‌بندی محصولات غذایی در صدد خرید و بسته‌بندی این محصول و توزیع آن در فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها برآمده‌اند. سبوس برنج قهوه‌ای در بسته‌بندی‌های مختلف در وزن‌های چند صد گرمی به فروش می‌رسد. سبوس برنج قهوه‌­ای بسته‌بندی که در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها عرضه می­شود با چندین واسطه به دست مصرف‌کننده نهایی می‌رسد. ازاین‌رو قیمت آن نسبت به محصولی که بدون واسطه و مستقیم در اختیار خریداران جزئی قرار می‌گیرد، گران­تر است.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا بزرگ‌ترین مرکز فروش مستقیم سبوس برنج قهوه‌ای در کشور است. این شرکت بدون واسطه سبوس برنج قهوه‌ای تولیدشده در کارخانه‌های خود را در بسیاری از شهرهای کشور به‌صورت مستقیم به دست مصرف‌کننده خرد می‌رساند. این شرکت سبوس برنج قهوه‌ای را به‌صورت بسته‌بندی‌­های چند ۱۰۰ گرمی تا یک‌کیلویی از طریق وب‌سایت خود عرضه می‌کند. قیمت مصرف‌کننده برای محصول سبوس برنج تولیدی شرکت ایلیا مقرون‌­به‌­صرفه می‌­باشد. برای خرید سبوس برنج قهوه‌ای بسته‌بندی از وب‌سایت شرکت ایلیا، شما تنها نیاز دارید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

سبوس

خرید و فروش انواع سبوس برنج فله درجه یک در کشور

محصول سبوس برنج به‌صورت فله مورد استفاده‌ی عطاری‌ها، کارخانه‌های صنایع تبدیلی، کارخانه‌های تولید محصولات رژیمی و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی می‌باشد. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا سبوس برنج را به‌صورت فله در فروشگاه اینترنتی خود عرضه می‌کند. خرید مستقیم از فروشگاه اینترنتی شرکت ایلیا این فرصت را به خریداران عمده سبوس برنج می‌دهد که در طول سال این محصول را با قیمتی ثابت و به‌صورت منظم دریافت نمایند.

سبوس برنج فله‌ای تولید شده در شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا درجه یک و کاملاً مرغوب است. این شرکت با تامین شلتوک از کارخانجات معتبر و بهترین مزارع کشور سبوس برنج باکیفیت، تازه و دارای تمام مجوزهای بهداشتی را به بازار ارائه می‌کند. این محصول هیچ‌گونه ناخالصی ندارد و کیفیت محصول عمده با کیفیت نمونه محصول ارائه‌شده توسط این شرکت یکسان است. جهت خرید انواع سبوس فله درجه یک در سراسر کشور با کارشناسان بخش فروش مجموعه ایلیا تماس بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *