خرید اینترنتی سبوس برنج عمده و بسته‌بندی

سبوس

خرید اینترنتی سبوس برنج عمده و بسته‌بندی را از کدام مرکز معتبر انجام دهیم؟ سبوس برنج قهوه‌ای چه تأثیری بر لاغری شکم و پهلو دارد؟ قیمت سبوس برنج بسته‌بندی را از کجا استعلام کنیم؟ سبوس برنج چه نقشی در برنامه‌های غذایی رژیمی دارد؟

خرید سبوس برنج قهوه‌ای

دانه برنج از چندین لایه پوسته تشکیل شده است. در فرایند فرآوری دانه برنج، لایه اول را از آن جدا کرده و برنج قهوه‌ای تولید می‌کنند. برنج قهوه‌ای غله کامل، سبوس‌دار و بسیار مغذی است که از برنج سفید ارزشمندتر است. سبوس برنج قهوه‌ای یکی از کامل‌ترین و مغذی‌ترین سبوس‌های غلات می‌باشد. سبوس برنج قهوه‌ای سرشار از مواد مغذی، املاح معدنی و ویتامین‌های مختلف است. استفاده از سبوس برنج قهوه‌ای در بشقاب غذایی افراد مختلف می‌تواند سطح سلامت جامعه را بالا ببرد.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا معتبرترین مرکز تولید سبوس برنج قهوه‌ای، عرضه‌کننده این محصول ارزشمند به بازارهای داخلی و خارجی می‌باشد. برای خرید سبوس برنج قهوه‌ای با بالاترین ارزش غذایی با ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی سبوس برنج برای لاغری شکم و پهلو

بر روی دانه برنج یک پوسته‌ی سفت‌وسخت و خشن وجود دارد که به آن شلتوک می‌گویند. شلتوک قابلیت خوراکی ندارد و ممکن است به سموم و آفت‌کش‌های شالیزار برنج آلوده باشد. پس از زدودن شلتوک از دانه برنج به پوسته نازک مغذی قهوه‌ای‌رنگ و خوش‌طعمی می‌رسیم که به آن سبوس برنج قهوه‌ای می‌گویند. در فرایند فرآوری برنج سفید این پوسته سبوس‌دار را از برنج جدا کرده و به‌صورت یک محصول جانبی استفاده می‌نمایند. سبوس برنج قهوه‌ای فواید بسیاری برای بدن دارد. از جمله اثرات مثبت این ماده غذایی برای بدن کمک به لاغری و کاهش وزن می‌باشد.

معمولاً برنج سفید را عامل چاقی و افزایش چربی شکم و پهلو می‌دانند. بااین‌وجود سبوس برنج ماده‌ای مناسب جهت استفاده در رژیم‌های لاغری است. این ماده سرشار از فیبر است و مصرف آن سبب کاهش میل به غذا و مصرف میان وعده‌های چاق‌کننده و پرکالری می‌شود. آنتی‌اکسیدان‌های فراوانی در سبوس برنج وجود دارد که باعث افزایش متابولیسم بدن، به‌ویژه متابولیسم لیپیدها گشته و چربی‌سوزی در ناحیه شکم و پهلو را سرعت می‌بخشد.

همان‌طور که می‌دانید فیبر موجود در مواد غذایی سبب عملکرد بهتر روده و دستگاه گوارش می‌گردد. هرچقدر دفع مواد زائد بدن در روده آسان‌تر انجام شود، چربی بیشتری از روده‌ها خارج شده و چربی کمتر جذب بدن می‌گردد. همین تأثیر فیبر موجود در سبوس برنج بر روده‌ها، سبب کاهش وزن و لاغری خواهد شد. برای خرید سبوس برنج جهت لاغری شکم و پهلو راحت‌ترین راه برقراری تماس با کارشناسان بخش فروش شرکت ایلیا می‌باشد.

سبوس

قیمت خرید اینترنتی سبوس برنج بسته‌­بندی

برنج سفید یکی از غذاهای اصلی مردم ایران است. متأسفانه این برنج سبوس خود را ازدست‌داده و ارزش غذایی بسیار ناچیزی دارد. در فرایند پخت برنج سفید، آبی که در آن برنج پخته می‌شود را از آن جدا کرده و دور می‌ریزند. همین امر سبب می‌شود اندک مواد غذایی باقی‌مانده در دانه برنج نیز هدر برود.

با آگاهی به این مسائل امروزه متخصصان تغذیه مردم را تشویق می‌کنند که از سبوس برنج قهوه‌ای در برنامه غذایی خود استفاده نمایند. سبوس برنج خواص بسیار زیادی دارد و در صورت استفاده در رژیم غذایی انسان، اثرات مثبت بسیاری بر سلامتی خواهد داشت. سبوس برنج به‌صورت بسته‌بندی در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی ارگانیک، فروشگاه‌های وگان و سایت‌های معتبر فروش غلات عرضه می‌شود. جهت استعلام قیمت سبوس برنج بسته‌بندی با ما تماس بگیرید.

سبوس برنج قهوه‌ای را از کجا تهیه کنیم

سبوس برنج قهوه‌ای پودری مغذی و خوش‌عطر و بو است که در تهیه غذاهای مختلف مانند سوپ، آش، شیرینی و نان استفاده می‌شود. مصرف سبوس برنج قهوه‌ای در برنامه غذایی سبب شادابی پوست می‌گردد. ویتامین E موجود در سبوس برنج قهوه‌ای سبب آب‌رسانی عمیق پوست شده و از بروز چین‌وچروک جلوگیری می‌کند. برای سبوس برنج قهوه‌ای خواص متعدد بسیار بی‌شماری ذکر شده است. برای تهیه سبوس برنج قهوه‌ای از طریق شماره تماس‌های ذکر شده در سایت شرکت ایلیا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

سبوس

سبوس برنج درجه یک رژیمی

دانه برنج به‌خودی‌خود یک غله مغذی و بسیار ارزشمند است. اما ازآنجاکه در فرهنگ ما ایرانی‌ها مصرف برنج قهوه‌ای کاربرد بسیار کمی دارد و تمایل اکثر افراد جامعه به پخت برنج سفید است، معمولاً از خواص ارزشمند این دانه بهره‌مند نمی‌شویم. بااین‌وجود می‌توان از سبوس برنج قهوه‌ای در رژیم غذایی خود استفاده نمود تا در کنار برنج سفید از خواص بی‌نظیر سبوس آن نیز استفاده کنیم. سبوس برنج قهوه‌ای یک ماده سرشار از آهن است که سبب افزایش انرژی بدن، رفع خواب‌آلودگی و بدخلقی می‌شود. آهن موجود در سبوس برنج قهوه‌ای عملکرد سیستم گردش خون را بهبود داده و باعث رفع مشکلات کم‌خونی و آنمی می‌گردد.

آنتی‌اکسیدان که یک ماده ضدسرطان است به‌وفور در سبوس برنج یافت می‌شود. مصرف سبوس برنج سبب جلوگیری از ابتلا به سرطان‌های مختلف و بروز توده‌های سلولی می‌گردد. از دیگر فواید بی‌نظیر این ماده‌ی غذایی ارزشمند کمک به افزایش متابولیسم بدن و کاهش وزن می‌باشد. اگر می‌خواهید به روند کاهش وزن خود سرعت ببخشید یا وزن خود را ثابت نگه دارید، از فیبر در بشقاب غذایی خود زیاد استفاده کنید. سبوس برنج یک ماده غذایی سرشار از فیبر است که در رژیم‌های لاغری استفاده‌های گوناگونی دارد.

قیمت سبوس برنج بسته‌­بندی شده

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از بزرگ‌ترین مراکز تولید سبوس برنج قهوه‌ای به‌صورت بسته‌بندی در اوزان مختلف می‌باشد. این شرکت با راه‌اندازی روش خرید بر بستر اینترنت، عرضه سبوس برنج بسته‌بندی را به سراسر ایران راحت و آسان کرده است. قیمت سبوس برنج بسته‌بندی تولید شده در شرکت ایلیا، بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه می‌باشد. جهت استعلام قیمت سبوس برنج بسته‌بندی با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *