خرید پودر سبوس گندم ویژه کارخانه‌های تولیدی

سبوس

خرید پودر سبوس گندم ویژه کارخانه‌های تولیدی، در سایت شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا امکان‌پذیر است. این سایت تأمین‌کننده عمده سبوس گندم برای کارخانه‌های تولیدی، صنایع تولید مالت و صنایع تولید محصولات رژیمی سالم می‌باشد. برای خرید سبوس گندم خوراکی جهت لاغری با کارشناسان بخش فروش این سایت تماس بگیرید.

سبوس گندم برای کارخانه­‌های تولیدی

غلات مختلف به‌ویژه گندم، از مواد غذایی مغذی و ارزشمند هستند که به‌عنوان غذای اصلی انسان قدمت طولانی دارند. امروزه حتی با تغییر سبک غذایی انسان و تولید محصولات جدید، همچنان شاهد استفاده مستقیم غلات مختلف به‌ویژه گندم هستیم. اکثر غلات پوسته‌ای بر روی دانه خود دارند که پخت آن‌ها را سخت‌تر می‌کنند. گندم نیز دارای پوسته‌ای به نام سبوس است که در طی عملیات فرآوری و تولید آرد از آن زدوده می‌شود. سبوس گندم حاوی درصد زیادی از خواص غذایی دانه آن است که متأسفانه دور ریخته می‌شود. در سال‌های اخیر مطالعات بسیاری بر روی ارزش غذایی سبوس گندم انجام شده است و کم‌کم جایگاه مناسبی در رژیم غذایی افراد جامعه پیدا کرده است. امروز شاهد هستیم که از سبوس گندم در تولید نان‌های رایج در جامعه استفاده می‌شود.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از مراکز مهم تولید سبوس گندم موردنیاز کارخانه‌های تولیدی می‌باشد. این شرکت سبوس گندم خوراکی، دارای مجوزهای لازم برای استفاده در محصولات غذایی غنی‌شده، را تولید و به بازار عرضه می‌­کند. برای تهیه سبوس گندم جهت استفاده در کارخانه‌­های تولیدی با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.

قیمت خرید پودر سبوس گندم برای تولید مالت

مالت یک ماده‌ی غذایی فوق‌العاده با خواص غذایی بی‌شمار است که برای تهیه انواع ماءالشعیر و نوشیدنی‌های مالت استفاده می‌­شود. از مالت در تولید شیرینی‌­های مختلف، نان‌های متفاوت، برخی از شکلات‌ها و بیسکویت‌های غنی‌شده استفاده می‌گردد. مالت حاصل فرآوری دانه غلاتی مانند جو یا سبوس گندم است. از مالت به‌صورت پودر یا مایع در صنایع تولید محصولات تبدیلی استفاده می‌شود.

مصرف عصاره‌ی مالت برای افراد مختلف بلامانع است. مالت گندم یک مکمل غذایی مناسب برای ورزشکاران و افراد علاقه‌مند به رژیم‌های لاغری می‌باشد. این عصاره از دانه‌های گندم جوانه‌زده یا سبوس گندم تهیه می‌شود و مانند عسل می‌توان آن را با صبحانه میل نمود. مالت گندم از مالت جو شیرین‌تر است و سرشار از ویتامین‌های مختلف A، B، K و E می‌باشد. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آماده تأمین سبوس گندم عمده موردنیاز برای تولید مالت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سبوس

پودر سبوس گندم برای لاغری

در کشور ما نان تولید شده از گندم فاقد خواص غذایی سبوس دانه گندم می‌باشد. متأسفانه در فرآوری دانه گندم و تبدیل آن به آرد، سبوس این دانه جدا شده و به‌عنوان ضایعات دور ریخته می‌شود. با گسترش تحقیقات بر روی فواید سبوس گندم، امروزه شاهد توجه بیشتر متخصصان تغذیه به این ماده ارزشمند می‌باشیم.

سبوس گندم طعمی دل‌نشین دارد و دارای مواد مغذی بسیاری است. ازآنجاکه فیبر موجود در سبوس گندم مقدار قابل‌توجهی می‌باشد، می‌توان سبوس گندم را ماده‌ای مؤثر بر لاغری و ثابت نگه‌داشتن وزن بدن دانست. شما با مصرف سبوس گندم مقدار قابل‌توجهی فیبر به بدن خود می‌رسانید؛ درنتیجه احساس سیری تا مدتی طولانی با شما خواهد ماند. هرچقدر در روز احساس سیری بیشتری داشته باشید، کمتر به سراغ مصرف غذاهای پرکالری و چاق‌کننده خواهید رفت. خوردن ۱ تا ۲ قاشق پودر سبوس گندم قبل از صبحانه می‌تواند انرژی بدن شما را به‌اندازه کافی بالا برده و به کاهش وزن شما کمک کند. روش دیگری برای خوردن سبوس گندم جهت لاغری، مخلوط کردن آن با ماست کم‌چرب و مصرف آن در وعده شام است.

خرید سبوس گندم خوراکی

سبوس گندم سرشار از مواد غذایی مختلف است و فواید گوناگونی برای بدن دارد. مطالعات نشان می‌دهد که ۲۸ گرم از پودر سبوس گندم حاوی 5/60 واحد کالری، 1/18 گرم کربوهیدرات، 4/4 گرم پروتئین، ۱۲ گرم فیبر، 2/۱ گرم چربی و بسیاری از مواد معدنی و ویتامین‌های دیگر است.

سبوس گندم مانند سبوس بسیاری از غلات دیگر حاوی فیبر می‌باشد. فیبر موجود در سبوس گندم مانع از خشکی روده شده و احتمال ابتلا به یبوست را کاهش می‌دهد. هرچقدر روده‌های انسان عملکرد بهتری داشته باشد، سموم بدن راحت‌تر دفع‌شده و سطح کلسترول خون کنترل می‌شود.

پروبیوتیک یک ماده ارزشمند در سبوس گندم است. این ماده سبب محافظت از روده‌ها و دستگاه گوارش می‌شود. پروبیوتیک ماده‌ای است که تعداد باکتری‌های مفید در روده بزرگ را زیاد کرده و سبب عملکرد بهتر دستگاه گوارش و کبد می‌گردد. مصرف پروبیوتیک در سبوس گندم سبب افزایش سطح ایمنی بدن می‌گردد، آلرژی را کاهش می‌دهد و جذب کلسیم را در بدن بیشتر می‌کند.

سبوس گندم منبع غنی از منگنز است که یک ماده مؤثر در فرایندهای شیمیایی بدن می‌باشد. منگنز ماده‌ای مؤثر در رشد استخوان‌ها، هضم غذا و بهبود سیستم ایمنی بدن انسان است. همچنین مصرف متناسب منگنز سبب تنظیم فعالیت‌های عصبی بدن خواهد شد.

با وجود فواید بسیار سبوس گندم باید مراقب گلوتن موجود در آن باشید. چنانچه شما از بیماری سلیاک رنج می‌برید یا در اثر مشکلات گوارشی معده شما توانایی هضم گلوتن را ندارد، باید در مصرف سبوس گندم محتاط‌تر باشید. برای خرید سبوس گندم خوراکی دارای مجوزهای سازمان بهداشت و سازمان غذا و دارو با کارشناسان شرکت ایلیا تماس بگیرید.

سبوس

خرید پودر سبوس برای تولید محصولات رژیمی سالم

از پودر سبوس گندم برای تولید محصولات رژیمی سالم مانند انواع بیسکویت‌های رژیمی، کیک‌های سالم و نان‌های مغذی استفاده می‌شود. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آماده تأمین پودر سبوس موردنیاز کارخانه‌های تبدیلی می‌باشد. جهت خرید پودر سبوس برای تولید محصولات رژیمی سالم با کارشناسان بخش فروش شرکت ایلیا تماس بگیرید.

خرید اینترنتی پودر سبوس گندم بسته­‌بندی

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا فعال در تولید سبوس گندم به‌صورت بسته‌بندی و قابل‌عرضه به سراسر کشور می‌باشد. روش خرید سبوس گندم بسته‌بندی از شرکت ایلیا به‌صورت اینترنتی و تماس تلفنی است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب بخش فروش شرکت ایلیا تماس بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *