قیمت خرید آرد جو دوسر فله ای رژیمی

جو دوسر

از چه راه هایی می‌توان قیمت خرید آرد جو دوسر فله ای رژیمی را استعلام گرفت؟ آیا می توان خرید جو دوسر فله ای را با بدون واسطه انجام داد؟ برای خرید جو دوسر فله ای از چه طریق می‌توانیم اقدام کنیم؟ آرد جو دوسر چه مصارف و کاربرد هایی دارد؟

کاربرد های آرد جو دوسر در ایران

یکی از فرآورده های دانه جو دوسر که مصارف بسیار متنوعی دارد آرد جو دوسر است. طی سالیان اخیر آرد جو دوسر به خریداران و صاحبان صنایع مختلف معرفی شده است و با قرار دادن آن در سبد محصولات خود به سود اقتصادی زیادی رسیدند. آرد جو دوسر به دلیل بافت جذابی که دارد برای تولید انواع کیک و بیسکوییت، انواع نان، انواع مکمل های تقویتی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند خواص ارزشمندی را به همراه داشته باشد.

با توجه به اینکه فاقد گلوتن است محصولات تولیدی آن به شکل قابل توجهی مورد استقبال مبتلایان به سلیاک قرار می‌گیرد. یکی از مهمترین و پرکاربردترین مصارف آرد جو دوسر در کشور ما انواع نان های جو دوسر و بیسکوئیت و خوراکی های رژیمی است. کارخانه ها و صاحبان صنایع مختلف با انتخاب آرد جو دوسر به مزیت های زیادی در صنعت خود رسیدند.

کینوا

قیمت جو دوسر پرک برای تولید محصولات رژیمی

جو دوسر پرک حاوی مقادیر زیادی فیبر است و مصرف آن می‌تواند انرژی مورد نیاز بدن را تامین کند. فیبر موجود در جو دوسر پرک باعث ایجاد احساس سیری شده و از پرخوری جلوگیری می‌کند. بنابراین برای تولید محصولات رژیمی یک گزینه ایده آل است.

تولیدکنندگان محصولات رژیمی که طی سالیان اخیر با توجه ویژه افراد به محصولات رژیمی مواجه شده‌اند، باید جو دوسر پرک را از یک مجموعه معتبر و تولید کننده خریداری کنند. مجموعه های توانمند تولیدی و وارداتی که به طور تخصصی در زمینه عرضه محصولات جو دوسر فعالیت می کنند، اجازه ورود افراد دلال به پروسه تولید و عرضه محصولات را نمی دهند.

در این صورت هیچ گونه قیمت اضافه شامل حال محصولات این مجموعه نخواهد شد. این مجموعه باید با توجه به شرایط استاندارد و مصوبه‌های مشخص در کشور قیمت جو دوسر پرک را تامین نماید. با رعایت این موارد کارخانجات تولید محصولات رژیمی می‌توانند با خیالی آسوده جو دوسر و سایر محصولات آن را خریداری نمایند.

خرید جو دوسر پرک کیلویی اوتمیل

مصرف کنندگان زیادی وجود دارند که جو دوسر پرک اوتمیل را به شکل کیلویی خریداری می‌کنند. در واقع این محصول را در تناژ کم و معمولاً در بسته بندی های مشخص تهیه می‌کنند. این خریداران به طور عمده مصارف خانگی هستند و باید این محصول را از فروشگاه و هایپرمارکت ها خریداری نمایند. هایپرمارکت ها نیز جو دوسر پرک را در مقادیر بالا می‌توانند از طریق مراکز معتبر و متخصص خریداری کنند.

قیمت جو دوسر برای بدنسازی

جو دوسر یک گزینه مناسب برای بدنسازان و ورزشکاران می‌باشد و سرشار از پروتئین و کربوهیدرات است. از این رو برای تهیه انواع مکمل ها و صبحانه های مغذی بدنسازان کاربرد دارد.

باشگاه های بدنسازی و کارخانه جات تولید مکمل های بدنسازی از جمله خریداران جو دوسر هستند. مشتریان به دنبال یک مرکز متخصص هستند تا از این طریق جو دوسر با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنند. در واقع قیمت این محصول از فاکتورهای مهم برای خریداران است. موارد متعددی بر روی قیمت جو دوسر تاثیرگذار است.

  •  وارداتی و ایرانی بودن محصول
  •  هزینه های تولید محصول، فرآوری و بسته بندی در کارخانه
  • نوع محصول با توجه به مصارف مختلف مانند استفاده در کارخانجات تولید مکمل های بدنسازی و … .

 تمامی خریداران جو دوسر که این محصول را برای تولید مکمل های مورد مصرف بدنسازان خریداری می‌کنند برای استعلام قیمت این محصول می‌توانند با متخصصان شرکت ایلیا تماس بگیرند.

جو دو سر پرک آلمانی

یکی از پر مصرف ترین انواع جو دوسر وارداتی جو دوسر آلمانی است که کیفیت قابل توجهی دارد و متقاضیان زیادی را در کشور ما به خود اختصاص داده است. این مجموعه متخصص جو دوسر پرک آلمانی را به طور مستقیم از واردکنندگان خریداری کرده و پس از عبور از پروسه فراوری به دست خریداران می‌رساند. متقاضیان می‌توانند از طریق این شرکت محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

جو دوسر

قیمت جو دوسر پرک فله واردتی

در مطالب گذشته به تفاوت قیمت انواع جو دوسر پرک اشاره کردیم. یکی از مواردی که بر روی تغییر قیمت‌های محصولات تاثیرگذار است وارداتی و ایرانی بودن این محصولات می‌باشد. در یک توضیح کلی می‌‌توانیم بگوییم قیمت محصولات وارداتی از محصولات ایرانی بیشتر است.

جو دوسر پرک وارداتی برای ورود به کشور باید از مراحل گمرک و واردات عبور کند در واقع هزینه های مربوط به حمل و نقل و گمرک شامل حال این محصول شده و طبیعتا  قیمت بیشتری نسبت به محصولات ایرانی دارد. نکته قابل توجه این است که این محصول باید از یک مجموعه متخصص خریداری شود تا افراد دلال و سودجو بر روی قیمت نهایی آن تاثیرگذار نباشند. بهترین راه اعتماد به یک مرکز معتبر و متخصص است تا بتواند اطلاعات لازم در رابطه با قیمت این محصول را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

بسته بندی جو دوسر پرک

از جمله موارد مهم در خرید محصولاتی همچون جو دوسر پرک، بسته بندی آن می‌باشد. در واقع این محصول در برخی موارد برای مسیرهای طولانی و نقاط گوناگون ارسال می‌شود پس باید در بسته بندی های سالم و کاملا بهداشتی قرار بگیرد. علاقه مندان به خرید کیلویی و بسته بندی می توانند به فروشگاه ایلیا مارکت مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

بسته بندی هایی که تمام مجوزهای بهداشتی را دریافت کرده باشد و اطلاعات مربوط به محصول به طور کامل بر روی آن درج گردد. مجموعه ایلیا پس از انجام آنالیز های بهداشتی جو دوسر پرک را در اختیار شرکت های بسته بندی قرار می‌دهد. این شرکت با قرار دادن جو دوسر پرک در بسته های بهداشتی و سالم با وزن های مختلف محصولات را به دست متقاضیان در بازار می‌رسانند.

جو دوسر پرک ایرانی

پس از استقبال مردم ایران از محصولات جو دوسر، کشت این محصول در کشور ما رواج پیدا کرد. در گذشته محصولات ایرانی کیفیت آنچنان نداشتند و بیشتر برای مصرف خوراک دام انتخاب می‌شدند؛ چرا که اطلاعات کافی در این زمینه وجود نداشت. اما امروزه دانه های اصلاح شده و با کیفیت بالا برداشت می‌شود به نحوی که از لحاظ ارزش غذایی، ظاهر و کیفیت با نمونه های وارداتی در رقابت است.

نکته دیگر در مورد محصول ایرانی این است که این محصول قیمت مناسبی دارد و به فراوانی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه در دسترس است هیچگونه مواد نگهدارنده برای انبارمانی طولانی به آن ها اضافه نمی‌شود. مزیت دیگر در رابطه با جو دوسر پرک ایرانی این است که این محصول که به فراوانی در اختیار قرار دارد می‌تواند به صورت فله گزینه مناسبی برای کارخانجات و صنایع غذایی مختلف باشد.

کارخانه فراوری جو دو سر پرک

فرآوری جو دوسر پرک نکته بسیار مهم و با اهمیتی است. در واقع جو دوسر پرک باید در مراحل مکانیزه و تخصصی فرآوری گردد تا هیچ یک از خواص ارزشمند دانه جو دوسر از بین نرود و طی فرآوری این محصول آغشته به گلوتن نگردد. این مجموعه اولین و بزرگترین مرکز تخصصی عرضه کننده محصولات جو دوسر است که در مراحل دقیق و مکانیزه جو دوسر پرک را تولید و فرآوری می‌کند به این ترتیب می‌تواند محصولاتی با کیفیت بالا و مرغوبیت قابل توجه به بازار عرضه کند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن:

09156993847

09157121998
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847

واتساپ : 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *