فروش ویژه جو دو سر عمده برای کارخانه تولیدی

کینوا

خریداران جو دوسر در ایران چه مراکزی هستند؟ فروش ویژه جو دو سر عمده به کارخانه های تولیدی محصولات رژیمی چگونه است؟

با خرید جو دوسر کیلویی آشنایی دارید؟ جو دوسر پرک عمده و تناژ را از کجا بخریم؟ آیا از محل‌های فروش جو دوسر اطلاعاتی دارید؟ قیمت هر کیلو جو دوسر دانیما چگونه و توسط کدام مرکز تعیین می‌شود؟ قیمت خرید جو دوسر ایرانی و خارجی دانیما چگونه است؟

خریداران جو دوسر در ایران

خریداران جو دو‌سر در ایران در دو گروه‌بندی خرد و کلان تقسیم‌بندی می‌شوند. مصرف‌کنندگان خانگی و شخصی خریداران خرد را تشکیل داده که اکثرا محصولات جو دو‌سر را بسته‌بندی‌شده از مراکز فروش محصولات غذایی، سوپر‌مارکت‌ها، فروشگاه‌های خشکبار و فروشگاه‌های آنلاین خریداری می‌کنند.

خریداران کلان جو دو‌سر صاحبان مشاغل یزرگ چون صنایع تیدیلی و تکمیلی و فرآوری، هستند که جو دو‌سر را به انواع فرآورده  تبدیل می‌کنند. شرکت‌های بسته‌بندی، توزیع و پخش نیز کار عرضه این محصولات را به میادین فروش بر‌عهده دارند که می‌توانند بخشی از خود کارخانه نیز باشند.

هتل‌ها، رستوران‌ها و سالادبارها، بیمارستان‌ها و مراکز نگهداری بیماران سلیاکی نیز انواع محصولات جو دوسر تهیه شده از این مراکز را در انواع غذا‌ها، دسر، پیش‌غذا و یا در پخت انواع حلیم، پوره، دلمه، کوکو، خورش، سوپ و …  به‌کار می‌برند. مجموعه ایلیا زمینه خرید حضوری و آنلاین را برای کلیه خریداران در‌نظر گرفته و خریداران از اقصی نقاط کشور می‌توانند انواع محصولات با کیفیت و مرغوب را از این مجموعه خریداری کنند.

کینوا

فروش فله ای جو دوسر به کارخانه های تولیدی محصولات رژیمی

‌فروش فله‌ای جو دو‌سر در کشور توسط مراکز فروش و عرضه از تنوع بالایی برخوردار بوده و این نمایندگی‌ها در نقش یک اهرم مهم برای خرید مستقیم و بی‌واسطه تامین کننده انواع کارخانه‌های تولیدی محصولات رژیمی و دیگر صنایع وابسته هستند. در این کارخانه‌ها جو دو‌سر فرآوری شده و انواع محصولات رژیمی شامل، انواع نان، نوشیدنی مالت‌دار و معجون، کیک، بیسکویت و سایر فرآورده‌های رژیمی تولید می‌گردد.

برای تولید انواع این محصولات جو دو‌سر مرغوب و با کیفیت نیاز است. در فروش فله‌ای شخص نماینده کارخانه باید به این موارد توجه شایانی نماید و محصول را طبق کیفیت و ناخالصی درجه‌بندی کند و بهترین را گزینش نماید.

بخش فروش جو دوسر شرکت ایلیا با فراهم سازی الگوریتم ویژه خود و با کاهش محدودیت‌ها و واسطه‌ها یکی از بهترین مراجع برای خرید با قیمت‌های رقابتی و ایده‌آل برای تامین نیاز کارخانه‌های تولیدی محصولات رژیمی می‌باشد. برای کسب اطلاعات از جزئیات این موارد و مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه ارتباط بر‌قرار نمایید.

خرید جو دو سر کیلویی

برای خرید کیلویی جو دو‌سر می توانی از طریق فروشگاه ایلیا مارکت سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین انواع محصولات جو دوسر پرک را به‌ صورت بسته‌بندی با سایز و وزن متنوع می‌توانید سفارش دهید.

کینوا

جو دو سر پرک عمده و تناژ

کالری و انرژی بالای جو دو‌سر پرک باعث شده به عنوان غذایی کامل مطرح شده و توجه بسیاری از کارخانجات و مراکز عمده به تولید آن معطوف گردد. جو دوسر پرک عمده و تناژ در فروشگاه‌های آنلاین، نمایندگی‌های توزیع و پخش مواد‌غذایی به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم ارائه می‌شود. این محصول در انواع مختلف خرد‌شده و ریز و درشت در تهیه انواع صبحانه، گرانولا، اوتمیل و … موجود است.

 نمونه وارداتی محصول نیز در کشور توسط مراکزی عرضه می‌گردد. کارخانجات صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته‌بندی بزرگترین خریداران جو دو‌سر عمده می‌باشند. قیمت در خرید و فروش جو دو‌سر پرک عمده و تناژ کمتر از نمونه‌های بسته‌بندی شده می‌باشد. این قیمت بر مبنای وزن یک کیلوگرم تخمین زده می‌شود. جهت خرید و فروش انواع محصولات جو دوسر پرک اعلا به صورت عمده و تناژ با کارشناسان بخش فروش مجموعه ایلیا ارتباط برقرار سازید.

محل فروش جو دوسر

محل فروش جو دو‌سر می‌تواند شامل بازار، انواع مراکز، نمایندگی‌ها، سوپر‌مارکت‌ها و مراکز توزیع و پخش و هر جایی‌که خریدار جزئی و عمده وجود دارد، باشد. نوع دیگر محل فروش جو دو‌سر فروشگاه‌های مجازی و آنلاین بوده، که در عصر حاضر روز‌به روز در حال گسترش هستند. 

ایلیا بهترین و باکیفیت‌ترین جو دو‌سر تولیدی را به دو شیوه فروش حضوری و غیرحضوری به خریداران خود عرضه می‌نماید. خریداران می‌توانند از مزایای هر کدام از این رو‌ش‌ها بسته به انتخاب خود برخوردار گردند.

جو دوسر پرک

قیمت هر کیلو جو دوسر دانیما

با توجه به روند روبه رشد مصرف جو دو‌ سر در کشور مجموعه ایلیا به‌عنوان بزرگترین مجموعه وارداتی و تولیدی جو دو‌ سر در کشور با ارائه انواع محصولات جو دو سر در حجم های تناژ و بسته بندی در استان های مختلف فعالیت دارد. مشتریانی که علاقه مند به خرید برای مصارف خرد و خانگی هستند می توانند، این محصول را به‌صورت بسته‌بندی در اوزان مختلف و به‌صورت کیلویی و بسته ای از سایت فروشگاهی ایلیا مارکت سفارش دهند.

قیمت خرید جو دوسر ایرانی و خارجی دانیما

مراکز ارائه‌دهنده انواع مواد غذایی شامل سوپر‌مارکت‌ها و مراکز فروش مواد‌غذایی سالم عرضه جو دو‌ سر پرک ایرانی و خارجی را در اشکال و بسته‌بندی متنوع و با کیفیت متفاوت انجام می‌نمایند. تولیدکنندگان اصلی جو دوسر پرک کشورهای روسیه، قزاقستان و… بوده که در سالیان اخیر صادرات زیادی به ایران داشته اند.

شرکت ایلیا بهترین جو دو‌ سر ایرانی و خارجی را  زیر نظر کارشناسان متخصص و حرفه‌ای خود و با تائیدیه از وزارت بهداشت تحت برند دانیما به‌صورت بسته‌بندی، عمده و فله، با قیمت مناسب عرضه نموده است. امکان خرید این محصولات برای کلیه خریداران از مجموعه ایلیا فراهم بوده و سلامت و کیفیت محصول تضمین شده این شرکت است.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن:

09156993847

09157121998
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847

واتساپ : 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *