فروش عمده جو دوسر پرک اوتمیل

جو دوسر

از چه طریق می توان با مراکز فروش عمده جو دوسر پرک اوتمیل ارتباط برقرار کرد؟ قیمت فروش عمده جو دوسر پرک را از چه طریق می توان مطلع شد؟

جو دوسر پرک اوتمیل، مناسب برای تهیه میان وعده ها و صبحانه می باشد. جو دوسر پرک اوتمیل در بازار ایران به صورت تولید داخلی و خارجی وجود دارد. فروش جو دوسر پرک اوتمیل در حجم عمده و جزئی امکان پذیر است.

قیمت جو دوسر پرک فله وارداتی

جو دوسر پرک به صورت بسته بندی و فله به فروش می رسد. جو دوسر پرک وارداتی توسط شرکت های وارد کننده این غله عرضه می شود. قیمت جو دوسر پرک وارداتی نسبت به نمونه های تولید داخلی کیفیت و قیمتی بالاتر دارند. قیمت جو دوسر پرک وارداتی فله نسبت به انواع بسته بندی شده ارزان تر است زیرا هزینه بسته بندی را ندارد.

شرکت وارد کننده، کیفیت پرک ها، درشت بودن و یکنواختی و یکدستی پرک ها از عوامل موثر در قیمت جو دوسر پرک فله وارداتی می باشد. شرکت ایلیا از وارد کنندگان جو دوسر پرک می باشد. در این شرکت جو دوسر پرک وارداتی با قیمت و کیفیتی تضمین شده به مشتریان عزیز عرضه می شود. جهت اطلاع از قیمت جو دوسرپرک وارداتی  به صورت فله با کارشناسان مجموعه ایلیا در ارتباط باشید.

خرید جو دوسر پرک فله ای اوتمیل

جو دوسر پرک اوتمیل به صورت وارداتی و تولید ایران در کشور موجود باشد. جو دوسر پرک فله ای اوتمیل را از مراکز معتبری که دارای مجوزات بهداشتی هستند، تهیه کنید.

عمدتا خریداران جو دوسر پرک فله ای اوتمیل شرکت های پخش و‌ بسته بندی هستند که محصول را به صورت عمده و در تناژ بالا تهیه می کنند و در مجموعه خود، با بسته بندی شکیل به بازار عرضه می کنند. این شرکت ها پتانسیل بسیار خوبی برای فروش جو دوسر پرک اوتمیل دارند و با تهیه این محصول به صورت فله، می توانند بازار بسیار خوبی را به دست آورند.

pile of oat flakes – full frame

قیمت جو دوسر اوتمیل برای بدنسازی

جو دوسر اوتمیل از جمله محصولاتی است که نزد افرادی که ورزش بدن سازی انجام می دهند بسیار محبوب است. دلیل محبوبیت این غله سریع آماده شدن و غنی بودن از مواد مغذی نظیر فیبر، پروتئین، کربوهیدرات های پیچیده آن می باشد. قیمت جو دوسر اوتمیل بستگی به عواملی مختلفی دارد و از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت، ایرانی و یا خارجی بودن جو دوسر اوتمیل می باشد. قیمت جو دوسر اوتمیل خارجی بیشتر از انواع ایرانی می باشد و کیفیتی بهتر نیز دارا است.

خرید آرد یولاف و جو دوسر

آرد یولاف و جو دوسر دارای کاربرد های فراوانی در صنایع تبدیلی دارد. خرید آرد یولاف به صورت عمده و جزئی امکان پذیر است. خریداران جزئی آرد یولاف معمولا افرادی هستند که علاقه مند به مصرف آرد یولاف در انواع غذاها، نان، دسر و… می باشند. خریداران آرد یولاف به صورت عمده شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند که از آرد جو دوسر برای تولید محصولات فراسودمند و نو استفاده می کنند.‌

خریداران آرد یولاف به خصوص خریداران عمده به این نکات نوجه داشته باشند که کیفیت آرد یولاف باید قابل قبول باشد، مرکزی که از آن خرید انجام می دهید بهتر است، پتانسیل تامین بلند مدت داشته باشد، در هر بار سفارش محصولی با کیفیت و یکنواخت ارسال کند، مجوزات بهداشتی را دارا باشد، امکان ارسال نمونه را نیز برای خریداران عمده فراهم آورد.

جو دوسر پرک

جو دوسر پرک خارجی برای پخش و بسته بندی

جو دوسر پرک به صورت خارجی و تولید کشور های دیگر از جمله آلمان و انگلیس در ایران به فروش می رسد. جو دوسر پرک خارجی با توجه به تکنولوژی پیشرفته فرآوری جو دوسر پرک از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

به دلیل قیمت بالا جو دوسر پرک خارجی عمدتا خریداران این محصول در حجم جزئی می باشند. شرکت های پخش و بسته بندی از خریداران عمده جو دوسر پرک خارجی هستند و فروش خوبی از محصولات بسته بندی شده جو دوسر پرک خارجی به دست می آورند.

بسته بندی جو دوسر پرک ارزان

جو دوسر پرک در ایران نیز تولید می شود و از قیمت مناسب و ارزانی برخوردار است. این محصول به صورت جزئی و بسته بندی برای مصارف خانوار و به صورت کیسه های ۲۵ ،۴۰ ، ۵۰ کیلویی و بالا برای خریداران عمده عرضه می شود.

بسته بندی جو دوسر پرک وارداتی در شرکت های پخش و بسته بندی انجام می شود و این مجموعه ها جو دوسر پرک وارداتی را با بسته بندی زیبا عرضه به بازار کشور می کنند.

خرید جو دوسر پرک سبوس دار کیلویی

جو دوسر پرک به صورت سبوس دار و بدون سبوس تولید و عرضه می شود. خرید جو دوسر پرک سبوس دار به صورت کیلویی نیز قابل فروش است و ‌خریداران با توجه به نیاز خود می توانند خرید خود را انجام دهند. در هنگام خرید جو دوسر پرک سبوس دار باید به نکاتی از قبیل کیفیت و درشت بودن پرک ها، نبود هرگونه شی اضافی، مجوزات بهداشتی دقت نمود.

شرکت ایلیا از تولید کنندگان مستقیم و وارد کننده جو دوسر پرک سبوس دار در ایران می باشد. این مرکز با سابقه طولانی در زمینه محصولات جو دوسر پرک فعالیت دارد. مجموعه ایلیا آمادگی عقد قرار داد همکاری با کارخانه جات بسته بندی و صنایع تبدیلی برای عرضه جو دوسر پرک سبوس دار را دارا است. امکان ارسال نمونه، تامین بلند مدت، قرار دادن آنالیز کیفی و کمی در اختیار خریداران و کارخانه جات، مشاوره تخصصی محصول، از خدمات ارزنده این مجموعه می باشد. شما می توانید برای خرید کیلویی و عمده جو دوسر پرک سبوس دار با مجموعه ایلیا در تماس باشید.

نوسانات قیمت جو دوسر در بازار

جو‌ دوسر از جمله محصولاتی است که قیمتی ثابت ندارد و دارای نوسان قیمت می باشد. جو دوسر با توجه به اینکه نوع خارجی آن نیز در کشور عرضه می شود و قیمت آن تابع قیمت ارز است و قیمت متغیر می باشد. شرکت های خریدار جو دوسر باید از مراکزی خرید خود را انجام دهند که کمترین میزان نوسان قیمت را داشته باشد و بتواند قرارداد بلند مدت با آن ها منعقد کند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن:

09156993847

09157121998
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847

واتساپ : 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *