خرید و فروش اینترنتی آرد جو دوسر رژیمی

جو دوسر

خرید و فروش اینترنتی آرد جو دوسر رژیمی با قیمتی مقرون‌به‌صرفه از سایت شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا امکان‌پذیر است. در سایت بزرگ‌ترین مرکز فروش محصولات فراسودمند ایرانی، اطلاعاتی در خصوص آرد جو دوسر رژیمی و خواص آن خواهید یافت. آرد کامل جو دوسر ویژه کارخانه‌های صنایع تبدیلی و خریداران عمده در سایت این مرکز موجود است.

آرد جو دوسر رژیمی چیست ؟

آرد جو دوسر ارگانیک ازجمله آردهای مغذی و فراسودمند است که فاقد گلوتن می‌باشد. این آرد سرشار از مواد مغذی موردنیاز بدن شامل انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروتئین، فیبر و آنتی‌اکسیدان‌های مهم است. آرد جو دوسر حاصل آسیاب کردن دانه کامل جو دوسر می‌باشد. دانه جو دوسر پوستی سخت دارد که قبل از تبدیل آن به آرد باید از دانه زدوده شود. چنانچه مراحل پوست‌گیری و بوجاری جو دوسر به‌خوبی صورت پذیرد، آرد حاصل از آن خواص دانه را حفظ کرده و بسیار مغذی می­باشد.

 در رژیم‌های بدون گلوتن استفاده از آرد جو دوسر کاملاً معمول و توصیه شده است. علاوه بر این وجود فیبر و کربوهیدرات‌های پیچیده در آرد جو دوسر آن را به جایگزینی مناسب برای آرد گندم تبدیل کرده است. مصرف فرآورده‌های آرد جو دوسر باعث افزایش مدت‌زمان سیری شما می‌شود؛ درنتیجه به‌راحتی می‌توان آن را جزء مواد غذایی مناسب رژیم‌های لاغری در نظر گرفت.

جو دوسر

خواص آرد جو دوسر

آرد جو دوسر از دسته محصولات فراسودمند است که خواص غذایی و درمانی متعددی دارد. اولین ویژگی این آرد اثر آن بر سیری طولانی‌مدت است. فراورده‌های تهیه‌شده از آرد جو دوسر ارگانیک می‌تواند به شما کمک کند تا احساس سیری خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنید. این بدان معناست که شما کمتر تمایل به خوردن میان وعده‌های غیرضروری خواهید کرد و درنتیجه اشتهای شما کنترل می‌شود و وزن شما کاهش می‌یابد.

 فیبر یکی از مواد غذایی مؤثر بر سلامت قلب است. چنانچه شما از محصولات غذایی سالمی که حاوی فیبر محلول و نامحلول هستند استفاده کنید احتمال ابتلا به بیماری قلبی و عروقی در شما کاهش می‌یابد. آرد جو دوسر یکی از منابع غنی فیبر به‌ویژه فیبر بتاگلوکان می‌باشد. این نوع فیبر علاوه بر کمک به کاهش وزن، در کاهش کلسترول بد خون نیز مؤثر است. این فیبر خاصیت چسبندگی بالایی دارد و وقتی در روده کوچک شما حرکت می‌کند کلسترول بد خون را به خود جذب می‌نماید؛ درنتیجه این ماده مضر وارد خون نخواهد شد.

 بسیاری از مطالعات نشان می‌دهند که آرد جو دوسر و فرآورده‌های آن محصولاتی مفید در زمینه کاهش قند خون و کنترل علائم بیماری دیابت است. افراد مبتلا به دیابت یا مشکلات قند خون به‌راحتی می‌توانند این آرد را به رژیم غذایی خود اضافه کرده و از فواید بی‌شمار آن بهره‌مند شوند.

 مصرف متعادل جو دوسر و آرد آن می‌تواند به کاهش فشارخون و تنظیم آن کمک شایانی کند. چنانچه فشارخون شما نامنظم است، به‌خصوص در مواردی که فشارخون خفیف یا مرزی است، استفاده از آرد جو دوسر توصیه بسیاری از متخصصان تغذیه می‌باشد.

آرد جو دوسر ماده پایه بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی می­باشد. به دلیل خاصیت رطوبت رسانی و نرم­کنندگی این آرد، از آن در تهیه انواع کرم­های درمانی پوست استفاده می­شود.

کینوا جو دوسر

کارخانه‌های خریدار آرد جو دوسر رژیمی

روزبه‌روز صنعت استفاده از آرد جو دوسر در سطح جهان درحال‌رشد است. پیش‌بینی می‌شود که درآمد حاصل از بازار جهانی آرد جو دوسر تا چند سال آینده افزایش چشمگیری داشته باشد. آرد جو دوسر فرآورده‌های مصرف نهایی مختلفی دارد. از این آرد در تهیه محصولات نانوایی، شیرینی‌پزی، قنادی، غلات صبحانه و غیره استفاده می‌شود که حتی شاهد ورود این ماده مغذی به صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشیم.

 کارخانه‌ها و صنایعی بسیاری خریدار آرد جو دوسر رژیمی هستند. ازجمله این موارد می‌توان به کارخانه‌های فعال در زمینه تولید نان‌ها، محصولات قنادی و رژیمی و کارخانه‌های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی اشاره کرد. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آماده همکاری با تمامی کارخانه‌های خریدار آرد جو دوسر رژیمی در ایران و بازارهای جهانی می‌باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان و مشاوران سایت شرکت ایلیا تماس بگیرید.

خرید اینترنتی آرد کامل جو دوسر

روش‌های مختلفی برای تهیه آرد کامل جو دوسر در ایران و بازارهای منطقه‌ای وجود دارد. از بهترین و معتبرترین این روش‌ها خرید از وب‌سایت‌های مراکز بزرگ تولید آرد کامل جو دوسر می‌باشد. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با فعالیت در زمینه کشت، پرورش، برداشت، پوستگیری، بوجاری و فرآوری دانه جو دوسر و تبدیل آن به آرد کامل جو دوسر، آماده همکاری با خریداران خرد و عمده این محصول فراسودمند می‌باشد. آرد کامل جو دوسر تولیدی شرکت ایلیا مورد تأیید سازمان غذا و دارو است و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود. جهت خرید اینترنتی آرد کامل جو دوسر نیاز است با کارشناسان بخش فروش ما تماس تلفنی حاصل بفرمایید.

جو دوسر

جو دوسر فله ایرانی

جو دوسر یک غله محبوب و از خانواده‌ی گیاهان علفی است. از جو دوسر برای مصرف خوراک انسان و دام استفاده می‌شود. این دانه یک ابر غذا محسوب می‌شود که سرشار از مواد غذایی ارزشمند است. از سالیان گذشته کشور ایران منطقه‌ای مناسب جهت کشت این دانه بوده است. جو دوسر ایرانی کیفیتی مشابه نمونه خارجی خود دارد و در بازارهای داخلی با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.

 شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از مراکز پیشرو در زمینه کشت، پرورش، برداشت و فراوری جو دوسر ایرانی می‌باشد. این شرکت پتانسیل عرضه جو دوسر فله ایرانی به خریداران داخلی و خارجی را دارد. جهت خرید جو دوسر فله ایرانی با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.

خرید فروش اینترنتی آرد جو دوسر در تهران

یکی از فرآورده‌های دانه جو دوسر، آرد کامل جو دوسر می‌باشد که در بازارهای داخلی تقاضای زیادی دارد. خریدوفروش اینترنتی آرد جو دوسر در تمامی کشور صورت می‌پذیرد. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش اینترنتی آرد جو دوسر در تهران و سایر شهرهای کشور می‌باشد. برای تهیه آرد جو دوسر و استعلام قیمت آن می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت این مرکز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *