فروشگاه بذر کینوا در اهواز

بذر کینوا هرمزگان

بزرگترین فروشگاه بذر کینوا در اهواز و سایر استان‌ها، بذور کینوا اصل، شناسنامه‌دار و گواهی‌شده را در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد. همچنین برای مشاوره کشت بذر کینوا به صورت تخصصی می‌توانید با کارشناسان این مرکز در تماس باشید.

تاریخ کاشت بذر کینوا در اهواز

اهواز از مناطقی است که کشت بذر کینوا در آن موفقیت آمیز بوده است. برای کشت موفق و با عملکرد بالا باید کینوا را در زمان درست آن با توجه به منطقه‌ی مورد نظر کشت کرد. کشت باید در اواخر شهریور تا آخر مهرماه انجام پذیرد. با توجه به گرمی هوا در این استان فقط کشت پاییزه انجام می‌گیرد. هوای اهواز در زمستان معتدل است و بارش‌های زمستانه برای این گیاه مفید می‌باشند.

میزان بذر مصرفی برای کشت کینوا

بذر کینوا مانند کلزا بسیار ریز می‌باشد و در بین بذور دانه ریز دسته بندی می‌شود. وزن هزار‌ دانه این گیاه 2 تا 3 گرم می‌باشد. برای کاشت هر هکتار به میزان 8 تا 10 کیلوگرم بذر نیاز است. بذر این گیاه با بالاترین کیفیت و استاندارد‌های لازم در فروشگاه بذر کینوا در اهواز و سایر استان‌ها به فروش می‌رسد.

بذر کینوا

میزان کود و دفعات آبیاری

انواع کودهای شیمیایی و آلی در افزایش عملکرد بذر کینوا موثر می‌باشد. استفاده از کودهایی مانند سوپر فسفات تریپل به میزان 150 کیلوگرم به همراه 100 کیلوگرم کود پتاس و کود سرک طی دو مرحله یا استفاده از کود NPK به میزان 150 کیلوگرم.می توانید جهت تهیه کودها از فروشگاه بذر کینوا در اهواز اطلاعات لازم را کسب نمایید.

گیاه کینوا برای محصول دهی به کم آبی مقاوم است اما به طور کلی می توان گفت که 5 تا 7 نوبت آبیاری در طی فواصل 10 تا 15 روز نیاز آن را برطرف می‌کند. با توجه به بارندگی در منطقه می‌توان تعداد دور آبیاری را کاهش داد.

عوامل موثر در افزایش عملکرد کینوا

  1. انتخاب بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار
  2. کشت بذر در زمان مناسب
  3. مدیریت زراعی در کنترل علف‌هرز، آفات و بیماری‌ها
  4. کوددهی

برای کنترل تمام موارد بالا در هنگام کاشت می‌توانید با کارشناسان این مجموعه که در فروشگاه بذر کینوا در اهواز فعالیت دارند در تماس باشید و سوالات خود را  به طور کامل بپرسید.

عملکرد کشت بذر کینوا در اهواز حداقل 2 تن در هکتار و در صورت مدیریت زراعی صحیح و کامل حداکثر به 5/5 تا 6 تن در هکتار هم می‌تواند برسد.

بذر کینوا

   فروشگاه بذر کینوا در اهواز

بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را می‌توانید از فروشگاه بذر در اهواز با قیمتی بسیار عالی و با کیفیت تهیه نمایید. کشاورزان گرامی برای داشتن یک کشت مطمئن و با عملکرد بالا می‌توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

همکاری با فروشگاه بذر کینوا در اهواز

علاوه بر مشاوره کشت بذر کینوا در اهواز و سایر استان‌ها، این مجموعه در زمینه‌ی فروش محصول کشاورزان گرامی را حمایت می‌کند. شما می‌توانید تنها با یک تماس از این مشاوره‌ی رایگان بهره‌مند گردید. علاوه بر این این مجموعه با بستن قرارداد خرید تضمینی از کشاورزان اقدام به خرید بذر از آنها نموده و کشاورزان نگرانی جهت فروش محصول خود نخواهند داشت.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *