قیمت خرید و فروش دانه کینوا عمده قم

کینوا سه رنگ غیر تراریخته

قیمت خرید و فروش دانه کینوا عمده در قم را به صورت عمده درتناژ بالا و بسته بندی ،  در قم و شهرهای مختلف کشور ،  می توانید از بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر ،  دانه و آرد کینوا ،  استعلام نمایید .

ارزش غذایی دانه کینوا

دانه کینوا که به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج تعلق دارد ،  بومی آمریکای جنوبی است . این دانه ها به علت ارزش پروتئینی بالا ،  جایگزین پروتئین حیوانی معرفی شده اند . ارزش پروتئینی دانه کینوا ،  مشابه کازئین شیر بیان شده است . با توجه به ارزش غذای بالا ،  به دانه کینوا خاویار سبز می گویند . خرید فروش کینوا در قم و سایر شهر های ایران در حال توسعه می باشد.

9 اسید آمینه برای انسان بسیار ضروری هستند . این اسید های آمینه شامل فنیل آلانین ،  ایزولوسین ،  لوسین ،  لیزین ،  متیونین ،  ترئونین ،  تریپتوفان ،  والین و هیستیدین می باشند که در دانه کینوا وجود دارند . تحقیقات نشان داده است که ،  دانه کینوا نه تنها پروتئین بالایی داشته ،  بلکه  ترکیب آمینو اسید متعادلی نیز دارد .

دانه کینوا

دانه کینوا برای سلیاک

عدم وجود گلیادین ها (پروتئین های موجود در گندم و شکل های گلوتن) و کسر پروتئین مربوط به گلیادین (که در جو ،  چاودار و مالت وجود دارد) باعث می شود دانه کینوا ،  بسیار مهم باشد .

از این نظر دانه کینوا برای تولید محصولات غذایی که معمولاً به عنوان “گلوتن فری” خوانده می شود  ،  جنبه مهمی دارد . این امر باعث تولید و عرضه بیشتر مواد غذایی مفید و مناسب برای بیماران مبتلا به سلیاک می شود. خرید و فروش کینوا برای افراد مبتلا به سلیاک در قم و سایر شهر های مختلف انجام می گیرد و برای بیماری خاص یارانه مصرف تعلق می گیرد.

کینوا

نشاسته موجود در دانه کینوا

نشاسته ترکیب اصلی کربوهیدراتی دانه کینوا است . دانه کینوا درای گرانولهای نشاسته ای بسیار کوچک می باشد . به همین دلیل هضم آن سریع می باشد . نشاسته موجود دانه کینوا پلی ساکارید آمیلوز و آمیلوپکتین دارد.

آمیلوپکتین موجود در دانه کینوا حاوی زنجیره های کوتاه فراوانی است که از این نظر شبیه گل تاج خروس و گندم سیاه می باشد . اندازه نشاسته گرانول های نشاسته ی دانه کینوا کوچکتر از برنج و جو هستند و خواص مشابه چربی از خود نشان می دهند .

دانه کینوا در مقایسه با سایر غلات

همچنین نشاسته دانه کینوا دارای گرانولهای چند وجهی است که به صورت منفرد و دانه های کروی وجود دارد . تحقیقات نشان داده است که درجه حرارت ژلاتین شدن نشاسته موجود در دانه کینوا ،  مشابه نشاسته گل تاج خروس و بالاتر از نشاسته برنج است.

 نشاسته موجود در دانه کینوا دارای ثبات بسیار عالی در فرآیندهای انجمادی و فرآیندهای برگشت پذیر می باشد.

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا عمده قم

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا به صورت عمده و بسته بندی در قم و مناطق مختلف کشور ،  می توانید با ما در ارتباط باشید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش کینوا عمده و بسته بندی ،  در جهت تولید و عرضه دانه کینوا با جهاد کشاورزی همکاری می نماید .

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران ،  دانه کینوا سفید و رنگی را فرآوری می کند . مجموعه ما دانه  آماده به طبخ و آرد کینوا را به صورت عمده ،  و بسته بندی با سایز های مختلف در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

کینوا

همکاری در خرید فروش کینوا قم

 همچنین این مجموعه ،  آماده همکاری با رستوران ها ،  بیمارستان ها ،  باشگاه ها و انجمن های سلیاک می باشد . کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند ،  می توانند با مجموعه ما تماس بگیرند . و با تهیه دانه و آرد مرغوب کینوا ،  در زمینه تولید محصولات حاوی این مواد پیشرو باشند .

جهت اطلاع از قیمت خرید وفروش دانه کینوا عمده و بسته بندی در قم و کلیه استان ها ،  و استفاده از سایر خدمات شرکت ،  می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *