فروشگاه بذر کینوا فله

بذر کینوا عمده

بزرگترین فروشگاه بذر کینوا صورت فله در کلیه استان ها ، در اختیار کشاورزان عزیز قرار داده و در زمینه کشت بذر کینوا ، مشاوره رایگان نیز ارائه می دهد.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا بذری متعلق به خانواده تاج خروس ، و تیره اسفناج ، است . این بذر که دارای وزن هزار دانه 2 تا 3 گرم می باشد ، بسیار ریز می باشد . از رشد بذر کینوا ، گیاهی با ظاهری مشابه سلمه تره ، به وجود می آید . گل آذین گیاه کینوا که شبیه تاج خروس است ، دارای دانه هایی غنی از مواد مغذی است.

بذر کینوا

دانه کینوا به علت سرشار بودن از پروتئین و داشتن ویتامین های E و  Bو املاح معدنی مفید ، به خاویار سبز معروف می باشد . از دانه کینوا باری مصارف غذایی و صنعتی و تولید آرد کینوا و فرآورده های آردی استفاده می شود.

بذر کینوا علاوه بر تولید دانه های مغذی ، به خشکی و شوری مقاومت بالایی دارد . همچنین این بذرها نیاز آبی کمی داشته و دوره رشد گیاه آن نیز کوتاه مدتی می باشد.

کشت بذر کینوا با سودآوری دو برابری نسبت به گندم و کلزا  ، در سالهای اخیر جایگاه خود را در بین کشاورزان ایرانی پیدا کرده است . به گونه ای که در بسیاری از استان های کشور ، مورد کشت قرار گرفته است . کشت بذر کینوا در مناطق مختلف ایران ، با تولید محصولی با عملکرد مطلوب همراه می باشد.

بذر کینوا

مشاوره کشت بذر کینوا فله در بهترین فروشگاه کشور

همانطور که بیان گردید ، بذر کینوا بسیار ریز است و کشت آن نیز مشابه گیاهان بذرریزی همچون کلزا و شبدر است . کشت بذر کینوا در دو نوبت بهاره و پاییزه و به صورت دست پاش یا مکانیزه در مناطق مختلف کشور ، انجام می شود.

البته در وهله اول ، انتخاب تاریخ مناسب ، برای کشت بذر کینوا ، بر اساس اقلیم منطقه ضروری است . تاریخ کشت تاثیر مهمی بر میزان درصد سبز و عملکرد نهایی محصول کینوا دارد . برای این منظور ، و انتخاب تاریخ کشت صحیح در منطقه زراعی خود ، می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید.

کارشناسان مجموعه ما که دارای تجارب مفیدی در رابطه با کشت بذر کینوا در استان مختلف کشور ، هستند . به صورت کاملاً رایگان ، کشاورزان عزیز را در تولید محصولی با عملکرد بالا همراهی می نمایند .

بذر کینوا

آماده سازی بذر کینوا

جهت کشت بذر کینوا برای هر هکتار ، به 10-8 کیلوگرم بذر ، نیاز است . بسته به میزان شوری آب ، مقدرا بذر متغیر می باشد . کشت مکانیزه بذر کینوا با دستگاه ردیفکار غلات ریز و برداشت مکانیزه آن با کمباین برداشت کلزا با تنظیم هدِ برداشت ، انجام می شود.

البته کاشت و برداشت بذر کینوا ، به صورت دستی نیز امکان پذیر است . گیاه کینوا برای رشد مناسب ، به 7-5 نوبت آبیاری با فاصله 15-10 روز نیاز دارد . در مناطق مستعد ، آبیاری توسط باران های پاییزه و بهاره ، دفعاتآبیاری را کاهش می دهد .

کود دهی بذر کینوا

جهت افزایش عملکرد محصول کینوا ، از کودهای ازته و فسفاته می توان بهره برد . مصرف 150 کیلوگرم کود NPK در ابتدای کاشت و دو مرحله کود سرک ، تاثیر مطلوبی بر افزایش عملکرد دارد . در صورت در دسترس نبودن این کود ، می توان از 150 کیلوگرم کود سوپرفسفات تریپل به همراه 100 کیلوگرم کود پتاس ، استفاده کرد.

بذر کینوا

عملکرد بذر کینوا

کنترل علف های هرز از موارد بسیار ضروری در کشت بذر  کینوا است که باید به آن توجه شود . برای این منظور می تواند با کارشناسان مجموعه ما درارتباط باشید . عملکرد بذر کینوا بین 2 تا 5/5 تن در هکتار گزارش شده است . تهیه بذر کینوا اصل ، مدیریت زراعی مناسب و کنترل علف های هرز ، حداکثر عملکرد را برای محصول کینوا ، نتیجه می دهد.

فروشگاه بذر کینوا فله

همانطور که اطلاع دارید ، انتخاب بذر کینوا مرغوب ، اولین گام برای تولید محصولی با عملکرد بالا می باشد . همچنین با توجه به جدید بودن بذر کینوا ، دریافت مشاوره برای کشت آن در مناطق مختلف کشور ، کمک قابل توجهی به تولید محصول باکیفیت می نماید.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین فروشگاه بذر کینوا در ایران ، بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را به صورت فله ، در اختیار کشاورزان عزیز ، قرار می دهد . از اهداف مهم این مجموعه ، ترویج کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور و بومی سازی تولید بذر کینوا در ایران می باشد.

کینوا

همکاری در فروشگاه بذر کینوا فله

این مجموعه ، پس از عقد قرارداد با زارعین محترم ، محصولی نهایی کینوا را به صورت کاملاً تضمینی ، خرید و فروش می نماید . همچنین در تمام مراحل کاشت ، داشت و برداشت بذر کینوا ، با ارائه مشاوره رایگان ، کشاورزان عزیز را پشتیبانی می کند .

کارشناسان مجموعه ما کشت بذر کینوا را در استان های مختلف کشور ، با همکاری کشاورزان عزیز تجربه کرده اند . جهت ارتباط با بزرگترین فروشگاه بذر کینوا به صورت فله و اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *