مرکز خرید خوراک کینوا

کینوا

مرکز خرید خوراک کینوا که با کیفیت بالا که از دانه های بسیار مرغوب کینوا، تهیه شده، می توانید با بزرگترین مرکز تولید و فرآوری، خرید و فروش خوراک کینوا در کشور در ارتباط باشید.

معرفی خوراک کینوا

دانه کینوا که به عنوان دانه خوراکی با ارزش غذایی بالا شناخته می شود، بومی جنوب آمریکا است. کشورهای پرو و بولیوی در این منطقه بزرگترین صادر کنندگان خوراک کینوا با سایر کشورها، می باشد. خوراک کینوا همان دانه های برداشت شده و فرآوری شده از گیاه کینوا هستند.

پس از رشد بذر کینوا و رشد و رسیدگی گیاه کینوا، دانه های مغذی کینوا برداشت می شوند. این دانه ها در پوسته خود ماده ای به نام ساپونین دارند که باید طی فرآیند فرآوری حذف شوند. پس از فرآوری دانه های کینوا، به عنوان خوراک کینوا عرضه می شوند.

بذر کینوا

خوراک خاویار گیاهی کینوا

خوراک کینوا چون ارزش غذایی زیادی دارد، به خاویار گیاهی معروف است. خوراک کینوا به عنوان تنها منبع گیاهی دارای لیست کامل اسید آمینه های مورد نیاز بدن انسان، مطرح شده است. خوراک کینوا ارزش پروتئینی بالایی دارد و دوبرابر گندم و برنج و به اندازه تخم مرغ پروتئین دارد. خرید خوراک کینوا در ایران به شدت افزایش یافته است.

همچنین خوراک کینوا دارای املاح معدنی مفید، ویتامین های گروه ب و ای و آنتی اکسیدان و انواع پروتئین ها می باشد. خوراک کینوا به عنوان غذایی سبک و خوش هضم، برای انواع گروه های سنی مورد استفاده قرار می گیرد.

کینوا

کاربرد خوراک کینوا

خوراک کینوا، به عنوان یک وعده غذایی سبک و خوش هضم، باعث سیری زود رس می شود. و یک رژیم غذایی کامل و متعادل برای تمام گروه های سنی، محسوب می گردد.

خوراک کینوا مقدار زیادی پروتئین دارد. همچنین تعادل اسیدآمینه ای آن نسبت به سایر غلات متعادل تر است. خوراک کینوا، به عنوان پروتئین گیاهی، علاوه بر کمک به رشد ارگانیسم بدن، گرما و انرژی بدن را حفظ می کند.

کینوا

تنوع غذایی و خرید خوراک کینوا

از خوراک کینوا در تولید شکلات تلخ با هدف افزایش ارزش پروتئینی و در تولید پاستا ، غلات صبحانه و تهیه انواع نوشیدنی های مالتی استفاده می شود. همچنین خوراک کینوا به عنوان جایگزین برنج، برای تولید نان، بیسکویت و غذای کودک و تولید ماکارونی های بدون گلوتن و کالباس نیز به کار می رود. برای خرید انواع خوراک کینوا در سراسر ایران از متخصصان و مشاوره این مجموعه استفاده نمایید.

اضافه کردن خوراک کینوا به غذاهای مختلف، تأثیری بر طعم اصلی آن ها نمی گذارد. خوراک کینوا پس از فرآوری، برای تولید آرد کینوا نیز کاربرد دارد. از آرد کینوا برای غنی سازی غلات صبحانه، تهیه انواع نان، کیک، بیسکویت و همچنین تهیه انواع شیرینی جات و فرنی، استفاده می گردد.

کینوا

مرکز خرید خوراک کینوا

سازمان خوار و بار جهانی (فائو)، سال 2013 را به نام سال کینوا، نامگذاری کرد. و توجه کشورهای مختلف جهان را به تولید و مصرف خوراک کینوا، جلب نمود. در حال حاضر بیش از 100 کشور در جهان، از جمله کشور ایران، به تولید و مصرف خوراک کینوا پرداخته اند.

جهت تهیه خوراک کینوا که باکیفیت مطلوب در داخل کشور تولید و فرآوری می شود، می توانید با بزرگترین مرکز خرید دانه و خوراک کینوا، در ارتباط باشید. مجموعه ما به عنوان اولین و بزرگترین مرکز تولید، فرآوری و عرضه خوراک کینوا در ایران، دانه های سفید، رنگی و آرد کینوا را توزیع می نماید.

کینوا

همکاری مرکز خرید خوراک کینوا

 این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید خوراک کینوا در ایران، دانه و آرد کینوا را که دارای کیفیت مطلوبی است، به صورت عمده در تناژ بالا و همچنین در  بسته های مختلف، عرضه می نماید.

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در استان های مختلف کشور می باشد. همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند در زمینه تولید انواع خوراک کینوا و فرآورده های آن، پیشرو باشند.

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید خوراک کینوا، تهیه دانه مرغوب کینوا و آرد آن و استفاده از مشاوره رایگان در زمینه تولید و مصرف دانه کینوا، می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *