قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت ارومیه

کینوا

بزرگترین مرکز قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت ارومیه عرضه بذر ،  دانه و آرد کینوا در کشور ،  در رابطه با نحوه کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا اطلاع رسانی می نماید.

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا که از گیاهی به همین نام برداشت می شود ،  به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج تعلق دارد . این دانه به عنوان یک منبع غذایی جدید مورد توجه قرار گرفته است . زیرا  ،  پروتئین های دانه کینوا کیفیت و ارزش غذایی بالایی دارند . خرید و فروش دانه کینوا در ارومیه و سایر شهر های ایران د راین مجموعه انجام میشود.

دانه کینوا از نظر لیزین سرشار است و پروتئین آن از کامل تر از بیشتر سبزیجات می باشد . به ویژه ترکیب اسید آمینه آن نزدیک به تعادل پروتئین ایده آل توصیه شده ،  توسط سازمان بهداشت جهانی و فائو می باشد.

بذر کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا

دانه کینوا ،  دانه ای  نشاسته ای است که مقدار زیادی محتوای کربوهیدرات  ،  عمدتا از نشاسته و درصد کمی از قندها ،  تشکیل شده است . این دانه های همچنین حاوی فیبر ،  کمپلکس ویتامین B  ،  ویتامین های E و C و مواد معدنی مانند کلسیم ،  منیزیم ،  آهن ،  پتاسیم ،  فسفر ،  منگنز ،  روی و مس می باشد.

بعلاوه دانه کینوا فاقد پروتئین گلوتن می باشد . عاری بودن دانه کینوا از گلوتن برای بیماران سلیاک اهمیت زیادی دارد . افراد مبتلا به بیماری سلیاک ،  توانایی هضم گلوتن موجود در غلات را ندارند . به همین دلیل از مصرف غذاها و فرآورده های تشکیل شده از غلاتی همچون گندم ،  محروم هستند.

کینوا

مصرف دانه کینوا باکیفیت برای تهیه غذا

با توجه به ارزش غذایی بالای دانه کینوا ،  مصرف غذای های تهیه شده از دانه های باکیفیت کینوا ،  اثرات مفیدی  بر سلامت انسان می گذارد . مصرف دانه کینوا ،  هیچ محدودیت سنی ندارد . و همه گروه های سنی از کودکان تا بزرگسالان و سالمندان می توانند از مواد مغذی موجود در این دانه ،  استفاده نمایند. خرید و فروش دانه کینوا در ارومیه و سایر شهر های ایران در این مجموعه به صورت ویژه و تخصصی انجام می شود.

دانه کینوا باکیفیت برای تولید آرد و تهیه انواع غذاها به کار می رود . دانه کینوا طعمی مشابه گندم و ذرت دارد ،  وب رای اغلب افراد طعم آن مورد پسند می باشد . همچنین اضافه کردن دانه کینوا به غذاهای مختلف تاثیری بر طعم اصلی غذا ندارد . ضمن اینکه ارزش غذایی آن را افزایش می دهد.

کینوا

تنوع غذایی دانه کینوا

از دانه کینوا برای تهیه انواع سالاد ،  سوپ ،  کتلت ،  پاستا و طبخ مشابه برنج استفاده می شود . همچنین می توان دانه کینوا را به برنج ،  انواع آش ،  آبگوشت ،  انواع خورشت ها ،  حلیم و غذاهای مختلف می توان اضافه کرد .

بعلاوه تهیه نوشیدنی های مالتی در صنعت ،  از دیگر کاربردهای دانه کینوا می باشد . آرد تهیه شده از دانه کینوا باکیفیت برای تولید انواع نان ،  غلات صبحانه ،  کیک ،  بیسکویت ،  فرنی و نودل استفاده می شود . همچنین جهت غنی سازی آرد گندم سفید و تصفیه شده و آرد های فقیر از نظر غذایی ،  نیز می توان آرد کینوا را اضافه نمود.

آرد کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت در ارومیه

در سال های اخیر همزمان با افزایش شناخت نسبت به خواص دانه کینوا و ارزش غذایی آن ،  مصرف این دانه هیا مغذی مورد توجه قرار گرفته است . در مناطق مختلفی از کشور ،  بذر کینوا کشت شده و دانه آن ،  تولید و مورد مصرف قرار می گیرد.

شهر ارومیه از جمله مناطقی در کشور است که به کشت بذر و تولید دانه کینوا پرداخته است . جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت در ارومیه می توانید با ما تماس بگیرید.

برنج کینوا

همکاری قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت در ارومیه

مجموعه ما بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر و دانه کینوا است که برای اولین بار در کشور ،  دانه کینوا باکیفیت را پس از برداشت فرآوری می نماید . این مجموعه دانه کینوا فرآوری شده سفید و رنگی کینوا را باکیفیت بالا ،  در ارومیه و کلیه استان های کشور ،  عرضه می نماید.

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها ،  هتل ها ،  بیمارستان ها و انجمن های سلیاک در زمینه عرضه دانه کینوا باکیفیت در تناژ بالا می باشد . کلیه خدمات این مجموعه  علاوه بر ارومیه ،  رد اقصی نقاط کشور در دسترس متقاضیان عزی قرار می گیرد.

جهت ارباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت در ارومیه و هر استانی که هستید ،  می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *