قیمت خرید علوفه کینوا

علوفه کینوا

بزرگترین مرکز قیمت خرید علوفه کینوا و بذر کینوا در ایران، برای اولین بار در کشور علوفه کینوا را از کشاورزان عزیز انجام داده و در رابطه با کشت بذر، تولید علوفه و آگاهی از قیمت خرید علوفه کینوا، مشاوره رایگان ارائه می نماید.

کشت بذر و تولید علوفه کینوا

بذر کینوا بذری جدید است که در سال های اخیر به کشور ایران وارد شده است و مورد کشت قرار گرفته است. کشت بذر کینوا در استان های مختلف کشور با عملکرد قابل قبولی همراه بوده و حتی در برخی از استان ها، با حداکثر عملکرد همراه است.

بذر کینوا متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است که ظاهر گیاه آن مشابه سلمه تره می باشد. بذر کینوا گونه زراعی این محصول است که از هزاران سال قبل در آمرکیای جنوبی کشت می شود.

بذر کینوا

اهمیت کشت علوفه کینوا

بذر کینوا به خشکی و شوری و یخ زدگی مقاوم بالایی دارد. همچنین نیاز آبی کمی داشته و زود رس است. با توجه به خشکسالی های اخیر و کمبود آب در اغلب مناطق کشور، جایگزین کردن محصولات کم به جای یونجه و ذرت علوفه ای توصیه می شود.

علوفه کینوا با دور آبیاری کم و دوره رشد کوتاه مدت، می تواند جایگزین مناسبی برای علوفه های نیازمند آب زیاد باشد. البته مصرف علوفه کینوا برای انواع دام بهتر است به صورت ترکیب با یونجه باشد تا طعم بهتری برای دام ایجاد شود.

از هر هکتار زمین زراعی زیر کشت علوفه کینوا حدود 5 تن علوفه و بین 2 تا 5/5 تن دانه برداشت می شود. بنابراین کشاورزان عزیز علاوه بر فروش دانه کینوا با مصرف و یا فروش علوفه کینوا، نیز به سود بیشتری دست می یابند.

علوفه کینوا

مواد معدنی علوفه کینوا

همانطور که بیان گردید علوفه کینوا برای تغذیه انواع دام های سنگین و سبک به صورت ترکیبی با سایر علوفه ها، مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین علوفه کینوا برای تغذیه شترمرغ به صورت تک غذا، با نتیایج خوبی همراه بوده است.

علوفه کینوا سرشار از مواد معدنی مورد نیاز برای دام می باشد. تامین مواد معدنی برای رشد، وزن دهی و شیر دهی دان های مختلف ضروری است. علوفه کینوا دارای مواد معدنی مفیدی از جمله پتاسیم،  مولیبدن، بور، منیزیم، کلسیم، آهن، روی و مس به مقدار کافی برای دام، می باشد.

از جمله مواد معدنی موجود در علوفه کینوا، منیزیم است. عنصر منیزیم برای عملکرد رشد اسکلتی، آنزیم های مختلف  و عملکرد عضلات دام ضروری است. علوفه کینوا با داشتن مقدار متعادلی منیزیم پاسخگوی نیاز دام می باشد.

علوفه کینوا

ارزش غذایی علوفه کینوا برای انواع دام

عنصر بور برای رشد استخوان، عملکرد مغز، متابولیسم ریزمغذی ها، بهره وری انرژی و عملکرد سیستم ایمنی در حیوانات مورد نیاز است. مقدار بور نیز در علوفه کینوا کافی است.

مولیبدن فعالیت میکروارگانیسم های سیرابی را در نشخوارکنندگان تحریک می کند. مقدار زیاد مولیبدن از 5 میلی گرم در هر کیلوگرم ماده خشک علوفه، نباید بیشتر باشد. زیرا باعث مسمویت دام می شود. مقدار مولیبدن موجود در علوفه کینوا به مقدار کافی است و هیچ خطری برای دام ندارد.

قرار دادنه علوفه کینوا در برنامه غذایی انواع دام های سنگین و سبک می تواند نیاز این دام ها را به ریز مغذی ها تامین نماید. همچنین دانه کینوا نیز پس از فرآوری خوراک بسیار مناسبی برای انواع طیور از جمله پرندگان زینتی مانند عروس هلندی می باشد.

علوفه کینوا

قیمت خرید علوفه کینوا

همانطور که بیان گردید بذر کینوا در سال های اخیر به کشور وارد شده است. اما سودآوری حاصل از کشت بذر کینوا دو برابر گندم است، و همین امر باعث شده توجه به کشت آن در مناطق مختلف کشور گردیده است.

همزمان با استقبال از کشت بذر کینوا و تولید دانه و علوفه کینوا، بازار خرید و فروش آن رونق یافته است. البته تاکنون مرکزی برای خرید علوفه کینوا درکشور وجود نداشته است. مجموعه ما برای اولین بار در ایران، علوفه کینوا را با قیمت مناسب از کشاورزان عزیز خریداری می نماید.

علوفه کینوا

همکاری در قیمت خرید علوفه کینوا

کشاورزان عزیزی که بیش از 5 هکتار زمین زراعی را به زیر کشت کینوا برده اند، می توانند برای فروش علوفه خود با ما تماس بگیرند. این مجموعه علاوه بر خردی و فروش تضمینی دانه کینوا، علوفه کینوا را نیز خریداری می نماید.

همچنین دامداری های سنتی و صنعتی جهت تهیه علوفه کینوا با قیمت های مختلف و کیفیت متفاوت می توانند با ما رد ارتباط باشند. مجموعه ما آماده همکاری با مراکز تحقیقاتی نیز می باشد.

جهت اطلاع از قیمت خرید علوفه کینوا، می توانید با بزرگترین مرکز خرید وف روش بذر، دانه، آرد و علوفه کینوا در کشور در ارتباط باشید. و از کلیه خدمات این مجموعه از جمله دریافت مشاورهرایگان در زمینه کشت بذر و تولید دانه و علوفه کینوا، استفاده نمایید..

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *