آیا برنج دانه کینوا بر کنترل دیابت موثر است ؟

تاثیر یولاف بر دیابت

آیا برنج دانه کینوا بر کنترل دیابت موثر است ؟ دانه کینوا که در کنترل دیابت نوع دو تاثیر خوبی دارد، پس از فرآوری و به صورت آماده به طبخ، توسط بزرگترین مرکز تولید و فرآوری دانه کینوا در ایران، عرضه می شود.

کنترل بیماری دیابت

دیابت یا بیماری قند، یک اختلال متابولیکی (سوخت و سازی )در بدن است. در این بیماری توانایی تولید انسولین در بدن از بین می رود و یا بدن در برابر انسولین مقاوم می شود. بنابراین انسولین تولیدی نمی تواند عملکرد طبیعی خود را انجام دهد.

اگرچه بیماران دیابت نوع 2 نیاز به پیگیری برای درمان دارند، اما یک شیوه تغذیه ای مناسب نیز می توان تاثیر مهمی در کنترل و درمان دیابت داشته باشد. بخش زندگی افراد دیابتی در این خلاصه می‌شود که از غذاهای دارای مقدار قند کم مصرف کنند.

ویژگی دیگری که افراد دیابتی باید به آن توجه کنند، استفاده از مواد غذایی با شاخص گلوکز پایین است. به این ترتیب مواد به صورت آهسته در بدن جذب می شوند، بنابراین انسولین بدن توانایی لازم برای جذب آن را پیدا می کند.

دانه کینوا و دیابت

مصرف دانه کینوا برای بیماران مبتلا به دیابت و روش کنترل ان

برنج سفید خیلی سریع به قندهای ساده در خون تبدیل می شود و قند خون را به میزان قابل توجهی بالا میبرد. اما فیبر موجود در كینوا باعث جلوگیری از بالا رفتن سریع قند خون شده و به آرامی جذب میشود. دانه كینوا میتواند جایگزین مناسب برنج برای افراد مبتلا به دیابت باشد.

همچنین به عنوان یک مکمل بسیار مغذی برای افراد مشکوک به این بیماری نیز است. دانه کینوا به علت فقدان گلوتن و داشتن نشاسته زود هضم، باعث کنترل دیابت نوع ۲ می شود.

کینوا

دانه کینوا دارای شاخص گلوکز پایینی است و همچنین دارای اسید آمینه هایی است که ساخت هورمون های انسولین را در بدن سرعت می بخشد. به  همین دلیل برای بیماران دیابتی توصیه می‌شود.

همچنین این دارو در درمان و پیشگیری از دیابت نوع ۲ و حتی فشار خون بالا نیز موثر است. دانه کینوا کربوهیدرات های پیچیده ای دارد که جذب آنها در بدن به زمان زیادی نیاز دارد. بعلاوه دارای مقدار زیادی منیزیم و پتاسیم است که باعث می‌شود فشار خون ثابت باشد و افزایش پیدا نکند.

کینوا دیابت

عرضه دانه کینوا آماده به طبخ

جهت تهیه دانه های رنگی و سفید و آرد کینوا ، می توانید با ما تماس بگیرید. مجموعه ما بزرگترین مرکز عرضه دانه کینوا و اولین مرکز فرآوری دانه کینوا در کشور می باشد. این مجموعه دانه های رنگی و سفید کینوا و آرد کینوا را به صورت فله و بسته بندی در استان ها مختلف ، توزیع می نماید.

این مجموعه آماده همکاری با انجمن های دیابت و سلیاک می باشد. مصرف کنندگان عزیزی که مبتلا به دیابت هستند می توانند با ارائه مشخصات خود از خدمات این مجموعه استفاده کنند. در واقع افراد دیابتی در صرف کنوا دارای یارانه می باشند و می توانند با هزینه ای بسیار مناسب نیاز ماهانه خود را در مصرف دانه کینوا تهیه نمایند.

جهت تهیه دانه کینوا و دریافت مشاوره رایگان برای تولید و مصرف دانه کینوا می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *