خرید و فروش دانه کینوا سفید در اصفهان

کینوا ایران

جهت تهیه و خرید فروش دانه کینوا سفید در اصفهان و شهرهای مختلف کشور، می توانید با بزرگترین مرکز فرآوری، خرید و فروش دانه کینوا در ایران در ارتباط باشید و در زمینه کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا در اصفهان، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

معرفی دانه کینوا سفید

دانه کینوا سفید با قدمتی چند هزارساله، بومی منطقه آند در آمریکای جنوبی می باشد. این منطقه امروزه کشورهای اکوادور، بولیوی، پرو و شیلی را در برمی گیرد. دانه کینوا، از هزاران سال قبل تاکنون، و به طور مداوم، غذایی اصلی مردم این منطقه می باشد.

تنوع ژنتیکی زیادی برای دانه کینوا سفید بیان شده است و این دانه طیف رنگی وسیعی را شامل می شوند. به طور کلی دانه کینوا سفید از نظر رنگ در سه دسته سفید، قرمز و سیاه دسته بندی می گردد. دانه کینوا سفید به علت اینکه طعمی مطلوب و مشابه طعم گندم و ذرت دارد، بیشتر مورد پسند است.

همچنین از نظر پخت، دانه کینوا سفید پخت سریع تری دارد و به علت طعم مطلوب تر کاربردهای زیادی دارد. از جمله اینکه از دانه کینوا سفید برای تولید آرد و فرآورده های آردی استفاده می شود.

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا سفید

دانه کینوا سفید حاوی تمام اسید آمینه های مورد نیاز بدن انسان می باشد. دانه کینوا سفید به علت داشتن میزان پروتئین و ویتامین و املاح معدنی مفید، برای همه گروه های سنی، سودمند است. هیچ محدودیتی برای مصرف دانه کینوا سفید، برای سنین مختلف وجود ندارد.

دانه کینوا سفید دارای املاح معدنی بسیاری از جمله آهن، منیزیم، کلسیم، فسفر، روی، فیبر می باشد. آهن، کلسیم و منیزیم در دانه کینوا سفید بیشتر از سه برابر گندم است. همچنین میزان پروتئین آن، دو برابر پروتئین های گندم و برنج و نصف گوشت می باشد.

به علت ارزش غذایی بالای موجود در دانه کینوا سفید، به آن خاویار گیاهی یا خاویار سبز می گویند. مصرف دانه کینوا سفید به عنوان غذایی خوش هضم و سبک، در کشورهار مختلفی جزو برنامه غذایی روزانه آن ها قرار گرفته است.

دانه کینوا

ریبوفلاوین موجود در دانه کینوا سفید

همانطور که اطلاع دارید، اصلاح الگوی تغذیه، تاثیر مهمی بر تسریع روند درمان بسیاری از بیماری ها دارد. کشور های توسعه یافته در جهان با جایگزین کردن مواد گیاهی مفید، در برنامه غذایی افراد جامعه درصدد ایجاد پیشرفت های چشمگیر، در زمینه سلامت جامعه خود می باشند. فروش دانه کینوا سفید در اصفهان و سایر شهر های دیگر توسط این مجموعه انجام می گیرد.

 سردرد های میگرنی یکی از بیماری های شایع در بین افراد جامعه است. عوامل متعددی در ایجاد این بیماری دخیل هستند. یکی از این موارد، کمبود ریبوفلاوین در بدن است که میتواند سبب ایجاد میگرن شود.

معمولا افراد مبتلا به میگرن، از انواع مسکن ها برای تسکین درد استفاده می نمایند. متاسفانه مصرف بیش از حد این مسکن ها عوارض جانبی زیادی در پی خواهد دارد.

دانه کینوا سفید با داشتن مقادیر قابل توجهی ریبوفلاوین می تواند به صورت کاملا طبیعی نیاز بدن را رفع نماید. میزان ریبوفلاوین موجود در دانه کینوا،  حتی از دانه های جو و جودوسر نیز بیشتر است. همچنین دانه کینوا سفید سایر ویتامین های گروه B از جمله، نیاسین، تیامین و… را نیز دارد.

کینوا

خرید و فروش دانه کینوا سفید در اصفهان

 در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان بذر کینوا را کشت می کنند. همچننی بسیاری از کشورها مصرف دانه کینوا، را  در سبد غذایی خود قرار داده اند. در سال های اخیر بذر کینوا سفید در اصفهان و استان های مختلف ایران نیز مورد کشت قرار گرفته است.

همچنین با شناخت بیشتر ارزش غذایی دانه کینوا سفید، افراد مختلفی به مصرف دانه کینوا تمایل پیدا کرده اند. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا سفید در اصفهان و دیگر نقاط کشور، فعالیت می کند.

این مجموعه در زمینه کشت بذر و تولید دانه کینوا سفید در اصفهان و مناطق مختلف ایران، با وزارت جهاد کشاورزی، همکاری می نماید. همچنین به عنوان اولین و بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی کینوا را پس از فرآوری، توزیع می نماید.

کینوا

همکاری خرید و فروش دانه کینوا سفید در اصفهان

این مجموعه دانه های آماده به طبخ کینوا سفید و آرد کینوا را به صورت عمده در تناژ بالا و در بسته های مختلف، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد. مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک را برای تهیه دانه و آرد کینوا و استان های مختلف کشور می باشد.

همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند با مجموعه ما تماس گرفته و با تهیه دانه مرغوب کینوا، در زمینه تولید این محصولات پیشرو باشند.

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در اصفهان و هر استانی که هستید، می توانید با ما تماس بگیرید. و علاوه بر تهیه دانه کینوا سفید با کیفیت بالا، در زمینه تولید و مصرف آن، مشاوره رایگان نیز دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *