خرید و فروش بذر کینوا اردبیل

بذر کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در اردبیل ،  علاوه بر عرضه بذر کینوا اصل و شناسنامه دار در ایران و استان های مختلف ،  در زمینه کشت بذر کینوا مشاوره رایگان ارائه می نماید.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا ،  بذری نسبتاً جدید است که در سال های اخیر در کشورهای مختلف جهان ،  از جمله مناطق مختلف کشور و اردبیل ،  کشت می شود . پس از رشد بذر کینوا ،  گیاهی مشابه علف هرز سلمه تره و دارای گل آذین مشابه گیاه تاج خروس ،  تولید می شود .

در پایان مرحله رسیدگی فیزیولوژیک گیاه کینوا ،  دانه های کینوا که سرشار از مواد غذایی هستند ،  برداشت می شوند . هدف اصلی از کشت بذر کینوا ،  تولید همین دانه های مغذی است که به خاویار سبز معروفند . ارزش غذایی و اقتصادی بالای این دانه ها باعث مورد توجه قرار گرفتن کشت بذر کینوا،در مناطق مختلف جهان گردیده است.

وزن هزاردانه بذر کینوا در حدود 2 تا 3 گرم می باشد ،  به همین دلیل جزو گیاهان بذر ریز دسته بندی می شود . بذر کینوا به خشکی و شوری و همچنین سرما مقاوم است . و برای رشد نیز به دفعات آبیاری کمی نیاز دارد . بذر کینوا دوره رشد کوتاه مدتی دارد که پس از حدود 100 روز قابل برداشت است. خرید فروش کینوا در اردبیل در این مجموعه انجام می پذیرد.

بذر کینوا

بذر کینوا ،  در دو نوبت بهاره و پاییزه و حتی در مواردی در نوبت تابستانه کشت می شود . در مناطقی که بارندگی ها مناسب باشد ،  امکان کشت بذر کینوا به صورت دیم ،  نیز وجود دارد.

کشت بذر کینوا در اردبیل

استان اردبیل از جمله مناطقی است که در سال های اخیر ،  بذر کینوا در آن کشت می شود . البته انتخاب تاریخ کشت در اقلیم های مختلف این استان ،  بسیار مهم است . با توجه به تاثیر تاریخ کاشت بر روی عملکرد محصول کینوا ،  انتخاب آن باید به صورت صحیح انجام پذیرد . جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در اردبیل و مناطق مختلف کشور ،  می توانید با ما تماس بگیرید.

کارشناسان مجموعه ما که تجربه کشت بذر کینوا ،  در استان‌های مختلف کشور را دارند ،  به صورت رایگان کشاورزان عزیز را پشتیبانی می نمایند . البته به طور کلی ،  بذر کینوا در دو نوبت بهاره و پاییزه کشت می شود . البته در مناطق سرد فقط امکان یک بار کشت در سال وجود دارد. اردبیل یکی از مناطق مستعد کشت بذر کینوا در ایران می باشد که خرید و فروش آن در حال افزایش است.

بذر کینوا

کشت بذر کینوا ،  مشابه گیاهان بذر ریزی همچون شبدر ،  کلزا و کنجد انجام می شود . کشت بذر کینوا در اردبیل و مناطق مختلف ،  به روش دست پاش و مکانیزه ،  با استفاده از دستگاه ردیفکار پنوماتیکی غلات انجام می شود . برای این منظور لازم است که فاصله بین ردیف ها ۵۰ سانتی متر و فاصله بوته ها در هر ردیف ،  ۷ تا ۱۰ سانتی متر باشد .

آبیاری و عملکرد بذر کینوا اردبیل

همچنین به علت ریز بودن بذر کینوا ،  عمق کاشت باید بین ۱ تا ۲ سانتی متر رعایت شود . دانه کینوا به ۵ تا ۷ نوبت آبیاری نیاز دارد . البته در برخی از مناطق پرباران ،  استفاده از باران های پاییزه و بهاره ،  باعث کاهش دفعات آبیاری می گردد . فاصله بین دوره های آبیاری ۱۰ تا ۱۵ روز می باشد.

مصرف کودهای آلی و شیمیایی باعث افزایش عملکرد بذر کینوا در اردبیل می گردد . حداقل عملکرد بذر کینوا ،  2 تن در هکتار است . استفاده از بذر کینوا شناسنامه دار ،  تاریخ کاشت مناسب ،  در کنار مدیریت زراعی مطلوب ،  تا میزان قابل توجهی این مقدار را افزایش می دهد . حداکثر عملکرد بذر کینوا 5/5 تن و حتی 6 تن در هکتار است.

بذر کینوا

خرید و فروش بذر کینوا اردبیل

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در زمینه ترویج کشت بذر کینوا و بومی سازی تولید آن در اردبیل و مناطق مختلف کشور ،   فعالیت می نماید . و به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در استان های مختلف کشور ،  شناخته شده است.

این مجموعه بذر های اصل و شناسنامه دار کینوا را در اردبیل و تمام استان ها ،  در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد . همچنین پس از عقد قرارداد ،  خرید و فروش محصول کینوا را ،  به صورت کاملاً تضمینی از کشاورزان عزیز ،  انجام می دهد .

بذر کینوا

همکاری در خرید فروش بذر کینوا اردبیل

این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز در اردبیل و استان های مختلف ،  توانسته است بذر کینوا را در شرایط آب و هوایی مختلف کشور کشت نماید . و تجارب مفیدی در زمینه کشت بذر کینوا در اقلیم های مختلف ایران کسب نماید.

تمام این تجارب کسب شده ،  به صورت مشاوره رایگان ،  در اختیار کشاورزان عزیز در اردبیل و سایر مناطق ،  قرار می گیرد . جهت خرید و فروش بذر کینوا و محصول آن در اردبیل و استان های مختلف کشور ،  می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید.

در این مجموعه ضمن خرید بذر کینوا اصل و شناسنامه دار و فروش تضمینی محصول خود ،  از مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا در اردبیل و سایر نقاط کشور ،  نیز بهره مند خواهید شد . جهت اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *