قیمت خرید بذر کینوا در استان گلستان

کینوا

کشاورزانی که دانه کینوا برداشت می‌کنند، از چه طریق می‌توانند محصول برداشت شده را با قیمت مناسب و تضمینی به فروش برسانند؟ آیا با کشت کینوا در استان گستان موافق هستید؟ کشت کینوا در استان گلستان به چه شرایط ویژه ای احتیاج دارد؟ آیا با راه های استعلام قیمت کینوا در کشور آشنا هستید؟

قیمت خرید بذر کینوا در استان گلستان را می‌توانید از طریق این مجموعه استعلام نمایید. این مجموعه بذر درجه یک را با بهترین شرایط فروش، در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌دهد.

صرفه اقتصادی کشت کینوا در گلستان

در یک نگاه کلی کشت کینوا در کشور یک انتخاب سودآور است و صرفه اقتصادی زیادی دارد. گیاه کینوا با اقلیم استان گلستان سازگار کامل داشته و پردرامد بودن آن باعث استقبال ویژه کشاورزان برای کشت آن شده است.

به طور کلی تا کنون کشت کینوا در گستان سطح زیر کشت گسترده ای را به خود اختصاص داده است. با توجه به این که گیاه کینوا یک محصول قانع و کم هزینه است و از طرفی سود اقتصادی زیادی را به همراه دارد، پس یک انتخاب مناسب و هوشمندانه می‌باشد.

کشت کینوا در بندر ترکمن

بندر ترکمن از شرایط خاک و آب و هوای مناسبی برخوردار است و کشت بذر کینوا در مراحل آزمایشی، نتایج خوبی را از خود نشان داده است. به همین منظور کشت این محصول ارزشمند در بند ترکمن، یک انتخاب سودآور و پردرآمد می‌باشد. به نحوی که به رشد اقتصادی منطقه کمک شایانی می‌کند.

کشاورزان می‌توانند بذر کینوا را به صورت با کیفیت و پربازده، از طریق این مجموعه متخصص خریداری کنند و با دریافت مشاوره های مربوط به روش های کشت، محصولی مناسب برداشت کنند.  

کینوا

خرید تضمینی محصول با بالاترین کیفیت

کشاورزان پس از دریافت آموزش  های دقیق از طریق این مجموعه، می‌توانند محصولی با کیفیت بالا خریداری کنند. اما از چه طریق می‌توانند کینوا برداشت شده را با بهترین قیمت به فروش برسانند؟ نکته جالب و حائز اهمیت در رابطه با این مرکز، این است که پس از برقراری همکاری با کشاورزان، قرارداد تنظیم می‌کند.

طبق این قرارداد، مجموعه ایلیا دانه های کینوا برداشت شده را با بهترین قیمت و به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری می‌کند. به همین منظور کشاورزان در تمام نقاط کشور، به هیچ عنوان دچار ضرر و زیان و افت سود نخواهند شد. به همین منظور می‌توانند با خیالی آسوده به این مرکز متخصص و معتبر اعتماد نمایند.

کمترین میزان افت در تولید

با داشتن اطلاعات دقیق و کافی در رابطه با روش های کشت کینوا، می‌توان محصولات را با کمترین زیان و بیشترین سود، برداشت کرد. در واقع این مرکز با ارائه آموزش های لازم، کمترین میزان افت تولید را برای کشاورزان به ارمغان می‌آورد و پس از خرید محصولات و فراوری در کارخانه، بهترین محصول ممکن به دست متقاضیان در بازار می‌رسد.

هزینه باربری به صرفه

برای ارسال و حمل و نقل مقرون به صرفه کینوا، می‌توان این مجموعه را معرفی کرد. این مجموعه به صورت صفر تا صد تولیدکننده کینوا است و به همین منظور هزینه باربری به صرفه ای نیز دارد.

کینوا

آموزش حرفه ای تولید کینوا به کشاورزان

کینوا گیاهی تازه ورود یافته به کشور است که برای رشد به آموش های تخصصی احتیاج دارد. اگرچه این محصول گشاهی قانع و مقاوم به شوری و خشکی است، اما باید برای کشت بذر آن آموزش های لازم را دریافت کرد و با توجه به روش های تخصصی آن را مورد کشت قرار داد. به این ترتیب می‌توان محصولی با ارزش غذایی بالا و پرسود برداشت کرد.

حال سوال بزرگ کشاورزان و کسانی که تمایل دارند کینوا کشت کنند این است که این آموزش های تخصصی را از چه طریق می‌توانند دریافت کنند. همانطور که می‌دانید آموزش های تخصصی تنها از طریق مراکز متخصص قابل دریافت است. مراکزی که تولیدکننده کامل کینوا هستند و کارشناسان متخصصی را در این زمینه به همراه دارند. برای این منظور ما مجموعه ایلیا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مشاوران متخصص این مرکز آموزش های حرفه ای کشت کینوا را به کشاورزان ارائه می‌کنند. نکته قابل توجه در رابطه با این مرکز این است که مشاوره های تخصصی را به صورت غیر حضوری و تلفنی نیز می‌تواند به کشاورزان ارائه کند و تمامی متقاضیان در سراسر نقاط کشور می‌توانند از این آموزش ها بهره ببرند.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا گیاهی ناشناخته و سرشار  از ارزش غذایی است که کشت آن در سال های اخیر در اکثر نقاط دنیا از جمله ایران رو به افزایش است. بذر کینوا که ارزش غذایی بالایی دارد و به خاویار سبز و سوپرفود معروف است، مقاوم به شوری، خشکی و یخ زدگی می‌باشد و همچنین با تغییرات اقلیمی سازگار است.

در سال های اخیر کشت بذر کینوا و خرید و فروش بذر آن در استان های مختلف کشور از جمله استان گلستان رواج یافته است. در یک نکاه کلی عوامل بسیار متععدی در عملکرد بالای بذر کینوا تاثیرگذار هستند:

  • ارتفاع: ارتفاع این گیاه بین 1 تا دو متر است.
  • عمق کاشت بذر: بذر کینوا در عمق نیم الی یک سانتی متری کشت می‌شود.
  • خاک مناسب برای رشد: پی اچ خاک رشد گیاه کینوا، بین 6 و 7 است.
  • میزان آبدهی: کینوا به آبیاری کمی احتیاج دارد. در صورت بارش باران، احتیاجی به آبیاری حس نمی‌شود. .
  • دما مناسب برای رشد: دمای ایده آل برای گیاه کینوا بین 17 تا 23 درجه سانتیگراد است. اما کینوا تا دمای 8- و 39 درجه سانتی گراد را نیز تحمل می کند.
  • برای برداشت کینوا با کیفیت باید کلیه موارد ذکر شده رعایت شود تا بذر کینوا به بهترین نحو ممکن کشت کردد.

در ادامه به معرفی هرچه بیشتر بذر کینوا و شرایط رشد آن می‌پردازیم.

کینوا

بذر کینوا

کینوا گیاهی دولپه، شبه غله، یکساله بهاره و متعلق به خانواده تاج خروس است که ظاهری مشابه گیاه سلمه تره دارد. این گیاه در اصل بومی آمریکای جنوبی بوده اما به علت اهمیت و کاربردهای آن و به توصیه سازمان خواروبارجهانی (فائو) کشت آن در سایر کشورها از جمله ایران که دارای اقلیم گرم و خشک است و با کم آبی و شوری خاک در زمین های زراعی مواجه است، توصیه شده است.

بذر کینوا گیاهی کم توقع است که در زمین های شور و حتی مزارع فقیر نیز رشد می‌کند. این گیاه دارای دو نوبت کشت بهاره و پاییزه است و حتی در برخی مناطق در نوبت تابستانه نیز کشت می‌شود. امکان کشت بذر کینوا در گلستان به هر دو روش سنتی و مکانیزه وجود دارد. همچنین برای آبیاری نیز می‌توان از تمام روش های مختلف آبیاری استفاده کرد.

وزن هزار دانه بذر کینوا حدود 60 گرم است. برای هر هکتار بذر کینوا در گلستان به میزان 10-8 کیلوگرم بذر کینوا نیاز است. این گیاه در خاک های لومی- شنی رشد کرده و محصول تولید شده در خاک های باکیفیت مزارع مختلف ایران بسیار مرغوب و مناسب صادرات بوده است.

آماده سازی کشت بذر کینوا در گلستان

جهت آماده سازی خاک ابتدا شخم، و سپس ماخار، دیسک سنگین و سبک و کودپاشی صورت می‌گیرد. کینوا دارای بذرهای ریز است و کشت آن به صورت سطحی انجام می‌شود و در صورت کشت مکانیزه از دستگاه ردیف کار غلات می‌توان استفاده کرد.

تعداد دفعات آبیاری برای بذر کینوا در گلستان ۵ تا ۷ مرتبه با فاصله هر ۱۰ تا ۱۵ روز می‌باشد. از کودهای آلی و یا شمیایی مانند NPK و سوپرفسفات تریپل و پتاس می‌توان برای افزایش عملکرد محصول استفاده کرد. برای مبارزه با علف های هرز این گیاه، یک تا دو ماه قبل از کاشت بذر کینوا، زمین را آبیاری کرده و پس از سبز شدن علف های هرز از سموم رانداپ و ترفلان برای مبارزه با آن ها استفاده می‌شود.

برداشت محصول بذر کینوا در گلستان توسط کمباین کلزا با تغییر دادن هدِ برداشت صورت می‌پذیرد. عملکرد کینوا حداقل 4تن و در صورت فراهم بودن شرایط مطلوب برای رشد، به حداکثر 5/5 تن می‌رسد.

برای آگاهی از نحوه کشت بذر کینوا، زمان کاشت، نوع روش آبیاری و تمام نکات مربوط به تولید محصول باکیفیت و سودآور گیاه کینوا در کشور با ما تماس بگیرید.

کینوا

خرید بذر کینوا در استان گلستان

بذرهای ریز اما با ارزش کینوا جزء بذر هایی است که در سال های اخیر در ایران خرید و فروش می‌شود. استان گلستان از جمله استان هایی است که امکان کشت بذر کینوا در آن وجود دارد. برای تهیه بذر های مرغوب و اصل کینوا در نقاط مختلف کشور با مجموعه ما تماس بگیرید. این مجموعه با همکاری رسمی از وزارت جهاد کشاورزی خرید و فروش بذر کینوا را به صورت تضمینی انجام می‌دهد.

به علاوه کشاورزان عزیزی که بذر کینوا را از مکان های دیگر تهیه کرده اند، در صورت تایید کیفیت محصول آنها توسط متخصصین این مرکز، خرید محصول آنها توسط کارشناسان مجموعه امکان پذیر است، فقط کافی است با ما در ارتباط باشید. هدف این مجموعه کمک به ترویج کشت بذر کینوا در ایران، بومی سازی کینوا و تولید دانه های باکیفیت بالای کینوا می‌باشد.

این مرکز بزرگ ترین و متخصص ترین مرکز عرضه کینوا و محصولات آن در کشور است که در تمام ساعات آماده پاسخگویی به متقاضیان می‌باشد. راه های ارتباطی درج شده در سایت، برای برقرای تماس و کسب مشاوه  رایگان از طریق این مرکز می‌باشد.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *