تاثیر دانه کینوا بر رشد مو و تقویت آن

کینوا

تاثیر دانه کینوا بر رشد مو و تقویت آن بسیار زیاد بوده و به تفضیل در زیر توضیح داده شده است.

معرفی دانه شگفت انگیز کینوا

استفاده از مواد شیمیایی های مختلف شیمیایی برای افزایش زیبایی در پوست و مو چند سال در سراسر جهان منسوخ شده است. در واقع علم جدید به این موضوع رسیده است که استفاده از ترکیبات گیاهی و گیاهان مختلف تاثیر بسیار زیادی برای زیبایی مو و پوست داشته و در کنار خواص زیبایی تاثیرات بسیار زیادی بر روی سلامت جسمی افراد دارد.

ترکیبات گیاهی دارای مضرات ترکیبات شیمیایی نبوده و تاثیرات مخربی بر روی بدن ندارد. قصد داریم گیاهی را به شما معرفی کنیم که معجزه سال ۲۰۱۳ نامیده می شود، در واقع این دانه گیاه کینوا نام دارد.

دانه گیاه کینوا دارای رنگهای سفید قرمز سیاه بوده و چند سالی است به ایران وارد شده است. کینوا دارای کامل ترین ترکیبات املاح معدنی و ویتامین های مختلف می باشد. افرادی که دچار نارسایی و ناتوانی جذب املاح معدنی و ویتامین‌ها از مواد غذایی هستند می توانند از دانه گیاه کینوا به عنوان سوپر فود و خاویار گیاهی استفاده نمایند. برخی از تاثیرات ترکیبات گیاهی دانه کینوا بر روی زیبایی مو و پوست در زیر بیان شده است.

کینوا

خواص دانه کینوا بر روی زیبایی و مو

مو یکی از مهم ترین اجزای زیبایی در بدن انسان می باشد. از این رو داشتن موهایی سالم و پرپشت از اهمیت خاصی برخوردار است. اکثر مردم نیز خواستار رشد سریع مو هستند. تغذیه تاثیر بسیار مهمی بر رشد و سلامت موها ایفا می کند. کمبود منگنز در بدن سبب کاهش سرعت رشد موها می شود. منگنز اگرچه جزء ریز مغذی های مورد نیاز بدن است اما دارای نقش های بسیار مهمی در بدن می باشد.

یکی از مواد غذایی با ارزش که می توان از طریق آن ها منگنز بدن را تامین نمود دانه کینوا بوده که طعم بسیار لذیذی و مورد پسندی برای ایرانی ها دارد. تاثیر دانه کینوا و خواص آن بر روی سلامتی و زیبایی بسیار شگرف بوده و بسیار مورد توجه متخصصان تغذیه می باشد.

کینوا

خرید انواع دانه کینوا

برای خرید انواع دانه کینوا با قیمت های بسیار مناسب و قابل رقابت با انواع وارداتی می توانید با این مجموعه ارتباط گرفته و دانه کینوا سفید ایرانی را با کیفیت بسیار بالا تهیه نمایید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *