خرید و فروش انواع دانه کینوا

کینوا

برای خرید و فروش انواع دانه کینوا در استان‌های مختلف کشور می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته و دانه کینوا ایرانی بسیار با کیفیتی را تهیه نمایید.

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا ، گیاهی است که از آن با نام خاویار گیاهی نیز یاد می‌کنند و از آن دسته غلاتی هست که با وجود دارا بودن خواص بسیار مورد کم توجهی قرار گرفته است.
کینوا گیاهی است با نام علمی Chenopodium quinoa willd که آنچنان که باید و شاید مورد بررسی و بهره برداری در ایران قرار نگرفته است. با این حال مجموعه ما در صنعت کشت و ترویج انواع دانه کینوا و همچنین بهره برداری از آن در کشور پیشرو می‌باشد.

کینوا

خواص دانه کینوا

در اصل دانه کینوا غله‌ای است که آن را بخاطر دانه‌های خوراکی آن که دارای خواص بسیار و مناسب برای بیماران مبتلا به سلیاک( بیمارانی که توانایی هضم گلوتن غلات را ندارند) کشت می‌کنند.
توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری سلیاک از رژیم غذایی فاقد گلوتن استفاده کنند، این افراد ممکن است در دریافت مواد مغذی گلوتن‌دار خود دچار مشکل شوند. چنانچه به این رژیم غذایی موادی همانند دانه کینوا یا جو دو سر اضافه کنیم ارزش تغذیه ای آن بهبود می‌یابد.

از نظر ژنتیکی انواع دانه کینوا دستکاری نشده است و به طور طبیعی بدون گلوتن می‌باشد و آن را معمولا به صورت ارگانیک می‌کارند. کینوا شبه غلات است و اساسا دانه است اما مانند غلات تهیه و مورد مصرف قرار می‌گیرد.
اگر شما جزو افرادی هستید که به غذای سالم اهمیت می‌دهید، با خرید دانه خوراکی کینوا را حتما در برنامه غذایی خود قرار دهید.

کینوا

همچنین دانه کینوا تنها گیاهیست که توانایی تامین تمامی آمینو اسیدهای مورد نیاز برای حفظ تعادل سلامتی بدن را دارد و این موضوع از این جهت حائز اهمیت می‌باشد که بدن خود نمی‌تواند آمینو اسیدهای ضروری را تولید کند.

انواع دانه کینوا حاوی مقادیر خوبی از فیبر نیز می‌باشد که این موضوع می‌تواند در پایین آوردن کلسترول خون مفید واقع شود که به دنبال پایین آمدن سطح کلسترول خون قلبی سالم را به همراه دارد اما فواید دیگری نیز برای قلب دارد، مطالعات نشان داده است کینوا دارای بسیاری از فلاونوئید هاست که می‌تواند در برابر بیماری‌های قلبی محافظت کننده باشد.

انواع دانه کینوا ایرانی

انواع دانه کینوا در سه رنگ سفید، قرمز و سیاه وجود دارد. خرید و فروش انواع دانه کینوا در ایران به دلیل نوسانات ارزی در بسیار ی صنف‌ها محدود شده و کینوا وارداتی با توجه به قیمت‌های بالایی که دارد نمی‌تواند به طور روزانه مورد استفاده مردم قرار بگیرد و جنبه دارویی پیدا می‌کند. این مجموعه زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی فعال بوده و اقدام به ترویج کشت کینوا ایرانی در کشور کرده است.

کینوا

خرید و فروش انواع دانه کینوا

این مجموعه تنها واحد صنعتی فراوری کینوا در سطح کشور می‌باشد که قابلیت تامین بار به انواع کارخانجات صنایع غذایی و هتل‌ها و رستوران‌ها را داشته و کینوا ایرانی را در حجم‌های مختلف خرید و فروش می‌نماید. کینوا ایرانی کیفیت قابل رقابت با کینوا وارداتی داشته و به دلیل تولید داخل قیمت بسیار مناسب‌تری را نیز دارا می‌باشد. خرید و فروش کینوا ایرانی و انواع دانه کینوا را باکیفیت بسیار بالا می‌توانید در این مجموعه انجام دهید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *